Merhaba,
Siteye yeni kaydoldum. Hepinize merhaba. Subat ayinda ilk motorumu aldim. 2006 model CBF250, 25000 km'de. Motorla trafige cikmaya yaklasik 1,5 ay kadar once basladim. Henuz sadece 250 km yaptim. Bir iki sorum olacak.
1) Motor jigleyi cekmezsem kolay kolay devirde kalmiyor, stop ediyor. Yola cikmadan birkac dakika isitsam bile bu boyle. Trafikte 15-20 dakika yol aldiktan sonra jigleyi kapasam bile (ki jigle acik gitmek de hosuma gitmiyor) isiklarda durunca stop ediyor. Stop edince de kisa bir sure calistiramiyorum. Mars basinca hicbir hareket olmuyor. Bunun sebebi ne olabilir?
2) Yaz icin Castrol 10 50 yagi mi onerirsiniz?
Tesekkurler...
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...bana kalırsa jikle çekik iken asla yürümemek lazım,jiklede 30 saniye veya 45 saniye kadar hava koşullarına göre değişir,ısıttıktan sonra jikleyi kapatıp birkaç saniyede normal rölantide çalıştırıp öyle yola çıkmak lazım...eğer bu durumda stop ediyorsa bir tamirciye göstermende fayda var...Hava ayarına bakılmalı vs. Rölanti ayarını biraz yükselt bakalım ne olacak...Kolay gelsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------
slm arkadaşlar bugün bu sitede ilk mesajım öncelikle herkeze güzel ve anlammı mesajları için çokkk teşekkür ediyorum...
bir sorum olucak sizlere ben cbf 150 kullandım 1 yıl ve sattım
şimdi cbf 250 almayı düşünüyorum,sizlerinde yorumları ile değerledirme yapıcam lütfen yazarsanız sevinirim..nasıl moturdur cbf 150 den farkı nedir hani zevk verirmi keyfe keder binicem,ama yola çıktığımda da cbf 150 gibi kasarmı acaba çünkü ondan o kadar memnun değildim,sağlam motor ama 110-120 gidiyor oda çok basmanız gerekli.
Yani hız olayını merak ediyorsan söyleyeyim:CBF 250 120 KMH çok rahat yapıyor,dipgazda 130 ve üstüde görülebilir...yol tutuşu mükemmel,bende CBF 150 yi 15 gün önce sattım,bir hafta sonra 250 liği aldım ben çok memnunum...Fren 150 ninkinden kat kat daha iyi öyle hemen kilitlenip kaymıyor...dengesi mükemmel...ben bu yönleriyle tavsiye ederim,CBF 250 gerçek Motorsiklet klasmanında bir motor.Ama parçası dersen CBF 150 den çok çok pahalı ona göre karar ver...