Emrello ve Osbourne'un Kaçış Rotaları - 2 Mudanya/Trilye/Gölyazı

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Geçen haftasonu görüşmemizde bu cumartesi için Emrello ile sözleşmiş ve onun daha önceden de izldiği bir kaçış rotası olan Gölyazı Köyü'ne gitmeye karar vermiştik.

Gölyazı, Ulubat Gölü kıyısında bir yerleşim.
Eskiden Rum ahalinin oturduğu bir köy olan Gölyazı'nın Rumca ismi Apolonia veya Apolyont.

Köy, mevsimsel göl seviyesindeki değişmelerden ötürü zaman zaman ada, zaman zaman da yarımada konumuna gelebilmekte.
Aşağıdaki fotoğraf neden bahsettiğimi anlatacaktır sanırım..

S6000494.jpg


Köy halkı son derece modern görünüşlü, kadınlı erkekli hayatın içinde olan, çoluk çocuğun sokaklarında koşuşturduğu br nüfusa sahip. Bu oldukça hoşumuza gitti. Çünkü nice harika köyler görmüş ama kahvesinde bir merhabayı bile zoraki almış zamanlarımıza olmuştu.

Neyse, Gölyazı ve yaşayanları hakkında bu kadar bilgiden sonra yol hikayemize başlayalım.

Saat 08:15 feribotuna binmek üzere sözleştiğimizden ve ikimizde uykuyu sevdiğinden ötürü sabah evlerimizden bir miktar geç çıkmıştık. Genede Cumartesi sabahı herkes tosur tosur uyurken yollara koştura koştura feribota varmayı becerdik..

Biliyorum, kötülük etmiş olacağım ama foto altlarını yazmak çok zor geliyor şuanda arkadaşlar. N'olur kusuruma bakmayın. Bir dahaki sefere ayrıntılı yazacağım emin olun..Şimdiden bu konuda özür diler, buyrun seyre derim :rendeer:


img4557t.jpg

img4559r.jpg

img4560j.jpg


img4562m.jpg

img4563mk.jpg

img4564a.jpg

img4565g.jpg

img4566.jpg

img4567z.jpg

img4568p.jpg

img4569v.jpg

img4570e.jpg

img4571u.jpg

img4572b.jpg

img4573q.jpg

img4574l.jpg

img4575f.jpg

img4576z.jpg

img4577g.jpg

img4579c.jpg

img4580q.jpg

img4581w.jpg

img4582g.jpg

img4583m.jpg

img4584v.jpg

img4586d.jpg

img4587o.jpg



fotoraf0885.jpg

fotoraf0888.jpg

fotoraf0889.jpg

fotoraf0890.jpg

fotoraf0891.jpg

fotoraf0892.jpg

fotoraf0894.jpg

fotoraf0895.jpg

fotoraf0896.jpg

fotoraf0897.jpg

fotoraf0898e.jpg

fotoraf0899.jpg

fotoraf0902d.jpg

fotoraf0903.jpg

fotoraf0904.jpg

fotoraf0905.jpg

fotoraf0906.jpg

fotoraf0907.jpg

fotoraf0908.jpg

fotoraf0909.jpg

fotoraf0910.jpg

fotoraf0911.jpg

fotoraf0912.jpg

fotoraf0913.jpg

fotoraf0915.jpg

fotoraf0916.jpg

fotoraf0918.jpg

fotoraf0920.jpg

fotoraf0921.jpg

fotoraf0922.jpg

fotoraf0923.jpg

fotoraf0924.jpg

fotoraf0925.jpg

fotoraf0926.jpg

fotoraf0927.jpg

fotoraf0928a.jpg

fotoraf0929.jpg


fotoraf0931.jpg

fotoraf0932.jpg

fotoraf0933.jpg

fotoraf0934r.jpg

fotoraf0935.jpg

fotoraf0936.jpg

fotoraf0937.jpg
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Tebrikler iyi gezmişsiniz.:cat: Paylaşım için tşk.

Bu arada



Diregi bu derecede sabitleme çabalarına anlam veremedim.:mrgreen:

İşte foto altı yazıları olmayınca böye anlaşılıyor :)

O direk değil aslında, o bir heykel..Direk uzun da değil zaten, boyumu geçmez..
Enteresan bir heykel, hatta ömrümde gördüğüm en enteresan heykel diyebilirim. :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Senin yazmadiklarini ben yazayim bari.
:)
Gölyazi köyü benim memlekete motorla 15 dakika arabayla 45 dakka uzaklikta apolyont diye de bildigimiz sevimli bir balikçi köyüdür.
Aslinda apolyont uluabat gölünün eski adi ama öyle dilimize yerlemis.:)
15-20 sene öncesine kadar define avcilarinin gözdesiydi bu yer.
Gerçekten de baya gömü çikarildigini isittik burada.
Balikçi köyûdür dedik ya.
Meydan da balik mezati olur.
Sabah erken gidip alisverise katilmak lazim.:)
Güzel köy ekmegi yaparlar,bir tane almadan döndüyseniz, afferin size.:wiinkk:
Gerçi Uluabat köyü tarafina giderseniz, oranin da ekmegi meshurdur.
Yillar önce bayatlamayan ekmek muhabbeti efsane diye anlatilirken, Uluabat bu isi çoktan halletmisti.:cat:
Gölyazi'nin bir de aglayan çinari vardir.
Memleketin haline agliyor sanirim.
Yillardir gözyaslari dinmek bilmedi.

Su siralar tam bir kus cennetidir.
Yalniz kuslari gözlemlemek için,3-5 km ileri gitmeniz gerekiyor.
Bir de eskiden otel falan yoktu.
Su an varmi bilmiyorum.
Ama gitmek isteyenler tedbirini ona gore alsin.
Gerçi Karacabey ve Mustafakemalpasa hemen dibinde.
Oralarda otel bulursunuz.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Senin yazmadiklarini ben yazayim bari.
:)
Gölyazi köyü benim memlekete motorla 15 dakika arabayla 45 dakka uzaklikta apolyont diye de bildigimiz sevimli bir balikçi köyüdür.
Aslinda apolyont uluabat gölünün eski adi ama öyle dilimize yerlemis.:)
15-20 sene öncesine kadar define avcilarinin gözdesiydi bu yer.
Gerçekten de baya gömü çikarildigini isittik burada.
Balikçi köyûdür dedik ya.
Meydan da balik mezati olur.
Sabah erken gidip alisverise katilmak lazim.:)
Güzel köy ekmegi yaparlar,bir tane almadan döndüyseniz, afferin size.:wiinkk:
Gerçi Uluabat köyü tarafina giderseniz, oranin da ekmegi meshurdur.
Yillar önce bayatlamayan ekmek muhabbeti efsane diye anlatilirken, Uluabat bu isi çoktan halletmisti.:cat:
Gölyazi'nin bir de aglayan çinari vardir.
Memleketin haline agliyor sanirim.
Yillardir gözyaslari dinmek bilmedi.

Su siralar tam bir kus cennetidir.
Yalniz kuslari gözlemlemek için,3-5 km ileri gitmeniz gerekiyor.
Bir de eskiden otel falan yoktu.
Su an varmi bilmiyorum.
Ama gitmek isteyenler tedbirini ona gore alsin.
Gerçi Karacabey ve Mustafakemalpasa hemen dibinde.
Oralarda otel bulursunuz.

Mezat hakkında bilgi almıştım gitmeden ama biz göl kıyısındaki bir mekanda balık yedik..
Ağlayan çınar altında da çayımızı içtik dönmeden :)
Ekmek konusuna gelirsek en ufağı kafamdan büyük olduğundan dolayı almadık ama fark ettim bir farklılık olduğunu ekmeklerde :p

Ve kuşlar..İnanılmazlar..Heryerdeler, her cinsten var..Hayran kalmamak elde değil..
Ayrıca başlığa yanlış yazmışım gölün adı ulubat değil Uluabat olacak senin yazdığın gibi sevgili coq :)

Bir de memleketin buralaraysa, güzel memleketmiş valla..
Bir gün misafrliğe gelmek isterim, tabii önce sen gelince :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
eline sağlık abi çok güzel bi paylaşım olmuş kaç km lik bi geziydi
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Mezat hakkında bilgi almıştım gitmeden ama biz göl kıyısındaki bir mekanda balık yedik..
Ağlayan çınar altında da çayımızı içtik dönmeden :)
Ekmek konusuna gelirsek en ufağı kafamdan büyük olduğundan dolayı almadık ama fark ettim bir farklılık olduğunu ekmeklerde :p

Ve kuşlar..İnanılmazlar..Heryerdeler, her cinsten var..Hayran kalmamak elde değil..
Ayrıca başlığa yanlış yazmışım gölün adı ulubat değil Uluabat olacak senin yazdığın gibi sevgili coq :)

Bir de memleketin buralaraysa, güzel memleketmiş valla..
Bir gün misafrliğe gelmek isterim, tabii önce sen gelince :mrgreen:

:)
Ben Mustafakemalpasaliyim.
Hani su meshur kemalpasa ya da peynir tatlisi diye bildiginiz tatlilarin yapildigi yerden.
Disaridan gelen için aslinda çok da ilgi çekici gôrünmeyen yerlerdir ama bilen biri misafir ederse hayatiniz boyunca unutamayacaginiz anilariniz olacak yerlerdir ayni zamanda.
Insallah su ergenekon meselesi bitsin, gelecem memlekete.
O zaman tabi ki basimin üstünde yeriniz var.

Bir de emrello için bir çift sözüm olacak.
forumda fazla rastlasmadigimiz bir arkadas.
Ya benim aktif oldugum yerlerde aktif degil,ya da hiç aktif degil.
Gezi yazilari disinda hakkinda hiç bir fikrim yok.
Ne is????:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

Bu arada Uluabat olayini laf sokmak için yazmadim.
Eskiden kalma yazim aliskanligi,yanlis anlama.
Gerçekte Uluabat yazilir.
Genellikle ulubat diye söylenir..
Yani horoz bu yine laf sokuyor diye anlama.:wiinkk:
Hiç dikkat bile etmedim dogrumu yanlismi yazdigina.
Gerçekten.:wiinkk:
Gerçi simdi düsündüm de sen cografya hocasiydin degil mi?:p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
eline sağlık abi çok güzel bi paylaşım olmuş kaç km lik bi geziydi

Valla bizde epey keyif aldık..Gidilip görünmeli..
Aşağı yukarı 250-300 km civarı bir yoldu sanırım..

:)
Ben Mustafakemalpasaliyim.
Hani su meshur kemalpasa ya da peynir tatlisi diye bildiginiz tatlilarin yapildigi yerden.
Disaridan gelen için aslinda çok da ilgi çekici gôrünmeyen yerlerdir ama bilen biri misafir ederse hayatiniz boyunca unutamayacaginiz anilariniz olacak yerlerdir ayni zamanda.
Insallah su ergenekon meselesi bitsin, gelecem memlekete.
O zaman tabi ki basimin üstünde yeriniz var.

Bir de emrello için bir çift sözüm olacak.
forumda fazla rastlasmadigimiz bir arkadas.
Ya benim aktif oldugum yerlerde aktif degil,ya da hiç aktif degil.
Gezi yazilari disinda hakkinda hiç bir fikrim yok.
Ne is????:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

Bu arada Uluabat olayini laf sokmak için yazmadim.
Eskiden kalma yazim aliskanligi,yanlis anlama.
Gerçekte Uluabat yazilir.
Genellikle ulubat diye söylenir..
Yani horoz bu yine laf sokuyor diye anlama.:wiinkk:
Hiç dikkat bile etmedim dogrumu yanlismi yazdigina.
Gerçekten.:wiinkk:
Gerçi simdi düsündüm de sen cografya hocasiydin degil mi?:p

Valla Mustafakemalpaşa'yı bilirim. Babamlar gitmiş, anlata anlata bitirememişlerdi zamanında..
Aslında geçtim bende oralardan galiba..Neyse artık bir gün iyice keşfe geleceğiz demek ki :)

Emrello endurocu abi ne işi var buralarda :mrgreen:
Emrello dostluk mertebesine gelebilecek bir adam öyle söyleyeyim sana :)

Ayrıca Uluabat olayının nesine alınacam be adam. Bari seninle rahat yazışalım yav..
Benim atladığım bir mevzuydu o minvalde söyledim..
"Yanlış anlama sakkın" gibi bir cümleyi bana bir daha kurma hacı abi. Samimiyetimizi sarsıyorsun..

Ayrıca doğrusu senin yazdığın gibi Uluabat, dediğim gibi ben yanlış yazdım :)

Mahsus üperim yanaklarından :p
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
benımde az kaldı yavas yavas gezilere hazırlık başlıo :D havalarda ısındı malum kısmmetse önümüzdeki haftada bankadan parayı çekip 4 bin tlye bi motor alıcam ama daha kararsızım

sen cometine alışmış gibisin abi :) üzüyo mu seni meret :D
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
güzel paylaşım, malzemede iyi olunca seyrine doyum olmuyor. emeğinize sağlık. paylaşım için teşekkür ederim. coq döndüğünde ziyaret ederiz inşallah en kısa zamanda.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
10
Gercekten gıtmeyı düşündüğüm bi yer. daha önceden Kursunlu üzeri zeytinbağına gitmiştim oradan Gölyazıya yol varmı acaba??
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emrello'nun tarzina hayranim.
Havanin sicakligi ne olursa olsun güvenlik kurallarindan asla taviz vermiyor.
Nereye gitse tam takir.

En tedbirli motorcu kimdir diye anket acilsa kesinlikle Emrello derdim.

Bu arada Engin hocam dizlikleri cikartmissin artik :)


Birde benim anlamadigim konu elinizde eldiven varken telefonla nasil oynuyorsunuz ya.
Benim elimde eldiven varken 3'e basiyorum 5 cikiyor:pr:
http://img402.imageshack.us/img402/555/fotoraf0897.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
gidin , gezin , yiyin bizde buradan bakalım ,

'' biri gezer diğeri bakar , kıyamet ondan kopar'' derler , bildin mi ?

muhabbetiniz bol olsun ama bir dahaki sefere haberimiz olsun :)

size ve tüm üyelere uzun yollar güzel gezmeler dilerim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
benımde az kaldı yavas yavas gezilere hazırlık başlıo :D havalarda ısındı malum kısmmetse önümüzdeki haftada bankadan parayı çekip 4 bin tlye bi motor alıcam ama daha kararsızım

sen cometine alışmış gibisin abi :) üzüyo mu seni meret :D

Yok üzme durumu. Ama alışmak istemiyorum buna yav. Araziye gelmiyor motor :)

Gercekten gıtmeyı düşündüğüm bi yer. daha önceden Kursunlu üzeri zeytinbağına gitmiştim oradan Gölyazıya yol varmı acaba??

Zeytinbağı üzerinden yol yok. Biz de gittik oraya ama gittiğimiz yoldan geri dönerek devam ettik Gölyazı'ya..
Zeytinbağı (eğer yanlış hatırlamadıysam ismini) leylek cenneti bir mekan. Fotolardan bazıları orada çekildi..Görmek gerek..

havalar ısınmaya başladı artık,tekerinize sağlık

Senin de yüzünü gören cennetlik yav. Burnumun dibindesin hiç aramıyorsun geldim ben dürümcüye neredesiniz deyu..

Emrello'nun tarzina hayranim.
Havanin sicakligi ne olursa olsun güvenlik kurallarindan asla taviz vermiyor.
Nereye gitse tam takir.

En tedbirli motorcu kimdir diye anket acilsa kesinlikle Emrello derdim.

Bu arada Engin hocam dizlikleri cikartmissin artik :)


Birde benim anlamadigim konu elinizde eldiven varken telefonla nasil oynuyorsunuz ya.
Benim elimde eldiven varken 3'e basiyorum 5 cikiyor:pr:

Emrello'nun tarzına bende hayranım da köy meydanında sarı yelekle dolanan bir tip hafif itici geliyor bana :mrgreen:
Ama korumalar konusunda haklısın, her daim tam kadro giyinen br arkadaşımız kendisi :)

Dizlikleri de çıkardım evet, çünkü bu motorda dizlik kullanmak işkence..
Depoyu delerim valla çizmekten..
Korumalı bir deri pantolon peşindeyim, onu bekliyorum Sinan'cım..

gidin , gezin , yiyin bizde buradan bakalım ,

'' biri gezer diğeri bakar , kıyamet ondan kopar'' derler , bildin mi ?

muhabbetiniz bol olsun ama bir dahaki sefere haberimiz olsun :)

size ve tüm üyelere uzun yollar güzel gezmeler dilerim.

Valla Oğuz aslında sen bir şeyler çevirdiğimizi anlamışsın herhalde ki sen aradığında yoldaydık, durunca geri ararım dedim ama aklımdan çıkmış yav :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst