Yeşil Bursadan Yemyeşil Fotolar...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Değerli arkadaşlar bir süredir Bursadaydım...iş gereği patrona eşlik ediyorum...şahıs koruması olduğum için patron nerde biz orda...şoferlikde cabası...:p

Bursa Çekirge Polis Evinde kaldım...sizler için güzel kareler yakalamaya çalıştım...İnanın İstanbul dışına çıkınca insan çok deşarj oluyor içi içine sığmıyor...:p

İş gereği orda bile olsan gözüm sağda solda motosikletde kuşda börtü böcekte...yaz gelmiş aga napim...:queen:


gece 02:00


sabah 05:00


sabah 07:00


Kıble Penslyvanya:queen::p


3-5 saat uykuyla Leyla gibi geziyoz agalar...




Tahinli Pideyi yidin mi sağa sola saldırırsın valla...çok harika bişey ilk defa görüyorum yeminle...:p






Bizim düldül bıcı bıcı oluyor...:cherry:





















Bursa merkeze giderken bir botanik park var...aga harika bir park yav...






İskender yemeden olmaz...Köfte bulamıyorsanız iskender yiyin...:queen:




Audiler firarda...A6 önde A4 arkada abi kardeş attaya gittik...:p


Audi son gözdem bu arada...




son söz...

İstanbul halt etmiş Anadolunun yanında...yalandan bi boğaz var gayrısı yalan...

Anadolunun yeşili yeşil..insanı insan...adamı adam...:cat:

Çınarcık...Sakarya..İzmit Çevresi..Bursa harika doğasıyla rota düşünen arkadaşlara itina ile önerilir...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ah ulen metehan yapmeycektin bunu göstermeycektin bana iskenderi yatarken bu yapılırmı nasıl uyuycam şimdi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi sen gel de seni adam gibi yerlere götüreyim gezmeye haziranda yıllık izine çıkıyorum sen seyret fotoları istanbul anadolu insanına dar geliyor ben ist gelince patlıyorum sıkıntıdan yapacak birşey yok ama canım sakaryada ne istersen yapmaya ortam müsait balık tutmaya git ava git en güzeli de meşhur ıslama köfte yemeye git hemde 1.5 porsiyon senide bekleriz aga...:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ahhhh be aga yavvvvv yiyen var yiyemeyen var bi tarafımız şişcek şimdi :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Vayyyyyyyyyyyyy anasınııııııııııııııııııııı

Gece gece iskender fotosu gösterilmezki yaaaa:pale:

Ayrıca burada garibana yatıyonnn :queen: AUDİ ile geziyon ,

Yakışır abime ,

syglr :)
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi bursa gerçekten mükemmel bi şehir
O 9. fotoğrafın olduğu çekirge bölgesinde akrabalrım oturuyor.
Haftaya Allah nasip ederse asker uğurlamaya gidicem.:)
Audi de yakışmış bu arada:mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Başlığı görünce içimden salladım len sana bizsiz gittin diye:mrgreen:

nooldu hani uludağ zirve işi,kar görcektik:)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
aga o kebap seni doyuruyor mu yav,1 porsiyon senin dişinin kovuğuna yetmez,şöyle 1,5 bol etli yaptıraydın ya,:) sabahlara kadar araba tepesinde uzun yol yapmanın ne olduğunu iyi bilirim,şöför adamı kesmez 1 porsiyon:cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
heleki ikindi çayını yıldırımda içeceksin...
akşamada yeşile çıkacaksın...
süper oluyor o zaman...
ee tabiki kahvaltının gözdesi tahanlı...
o olmazsa olmazdır....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ah ulen metehan yapmeycektin bunu göstermeycektin bana iskenderi yatarken bu yapılırmı nasıl uyuycam şimdi

aga bu namussuzlar bak bide ne yapmışlar...ir köşeye közlenmiş patlıcan koymuşlar...taö çakallar valla...işi biliyolar yani...o közlenmiş patlıcanda bi lezzet vermiş ki sorma...abovv...:queen:

adana urfa köfte zart zurt hepsi hikaye olmuş yani..:queen:

Offff ooffff iskenderin güzelliğine bak. ::dpac::


ısmarlarız hacı ayıpsın yav...:rendeer:


abi sen gel de seni adam gibi yerlere götüreyim gezmeye haziranda yıllık izine çıkıyorum sen seyret fotoları istanbul anadolu insanına dar geliyor ben ist gelince patlıyorum sıkıntıdan yapacak birşey yok ama canım sakaryada ne istersen yapmaya ortam müsait balık tutmaya git ava git en güzeli de meşhur ıslama köfte yemeye git hemde 1.5 porsiyon senide bekleriz aga...:rendeer:

tamam aga müzahit_89 nikli arkadaşda sakaryalı onun misafiri olucaz zaten yatılı...geldiğimizde senide ararız evsahbısı olarak sana iteleriz yerdiğimiz içtiğimizi...

ahhhh be aga yavvvvv yiyen var yiyemeyen var bi tarafımız şişcek şimdi :queen:

kimi yer kimi bakar kıyamet ondan kopar...:queen:

Vayyyyyyyyyyyyy anasınııııııııııııııııııııı

Gece gece iskender fotosu gösterilmezki yaaaa:pale:

Ayrıca burada garibana yatıyonnn :queen: AUDİ ile geziyon ,

Yakışır abime ,

syglr :)

naparsın be abi...sosyete şoförü olduk ...sosyetik takılıyoruz ama eve dönüşte görücen beni ameleyim yani bildiğin keko...:queen:

Abi bursa gerçekten mükemmel bi şehir
O 9. fotoğrafın olduğu çekirge bölgesinde akrabalrım oturuyor.
Haftaya Allah nasip ederse asker uğurlamaya gidicem.:)
Audi de yakışmış bu arada:mrgreen:

ne güzel ...galiba Çekirge Bursanın en yeşil bölgesi...ve Uludağ girişinde olduğu için çok hareketli...

birde Kayhan usulü pide yedim oda bombaydı...Kayhan usulü ne demekse artık...

Başlığı görünce içimden salladım len sana bizsiz gittin diye:mrgreen:

nooldu hani uludağ zirve işi,kar görcektik:)

gidecez agam...sizi aldatmam..üzeriniz egül koklamam...:p

aga o kebap seni doyuruyor mu yav,1 porsiyon senin dişinin kovuğuna yetmez,şöyle 1,5 bol etli yaptıraydın ya,:) sabahlara kadar araba tepesinde uzun yol yapmanın ne olduğunu iyi bilirim,şöför adamı kesmez 1 porsiyon:cat:

vallaha doymadım desem yeridir...ama aga 22 lira sadece iskendere bayıldım...o yüzden 1.5 sipariş veremedim...:p

heleki ikindi çayını yıldırımda içeceksin...
akşamada yeşile çıkacaksın...
süper oluyor o zaman...
ee tabiki kahvaltının gözdesi tahanlı...
o olmazsa olmazdır....


aga valla kimse yardımcı olmadı bana...yalınız yalınız gezdim...:queen::p

yav Bursa tayfası olarak bir ambians yapsanız...hiç Bursa MT olgusu hissi yok kimsede...aslında fena olmazdı...yeşile çıkacaksın derken nire paşam...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yalovayı gene es gaçmişin len...:mrgreen:

bursa kadar gıcık bi yer yok bikere...:mrgreen:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
abıcım gıttıgın yerlerı ben cok ıyı bılıyorum fakat sunuda eklıyorum SEN BİDE DÜZCE tarafına gel ,gelde mekan gör ınsan gör doğa gör.... :) resımler ıcın sağol ;)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
inanamıyorum,iş seyahatinde yediğin kebabın parasını cebinden mi ödüyorsun,patron ödemiyor mu ::eek:hmy:: cebinde akrep var herhalde:farao:
ama şuda bir gerçek memleketimde kebap çok güzel ama çok para alıyorlar namıssızlar,1,5 bol etliye 44 lira fiyat alıyorlar iki kişi gitsen kahvesi tatlısı kolası 100 lirayı geçiyor,bursalıların yüzde 80ni ömründe hiç kebap yememiştir(iskender,hacıbey,uludağ kebapçısı gibi marka yerlerde tabi),tadını bilmezler.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yahu o resim karelerinden çok canım iskenderle o tahinli pideyi çekti off gece gecede ayıp olmuyormu metehan abi forumdan bir an önce ihracını diliyorum :p
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
herşey güzel iyi hoşta sabahın 5 i + karnım aç iskenderi gördüm çok fena oldum :).Bursa çok güzel bi şehir sende güzel fotoğraflar çekmişsin abi eline sağlık.
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Abi bursanın her yeri yeşil ama sanırsam merkezdeki en yeşil bölge birde dağ yolu ordan başlıyor bununda etkisi var sanırım dediğin gibi geceleri bir yer ama bir o kadarda sakin oluyo elit kısım oturuyor daha çok:)
Keşke gitmişken tarihi çınara da uğrasaydınız:)
İnşallah bi gün banada motorla gitmek nasip olur
saygılar:)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Sabah tahinli pide, öğle yemeğinde iskender... Kasıt var!..:cherry:
Tarihi çınarı görsek tam süper olacaktı:mrgreen: 1997'de görmüştüm:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst