4 bin tl yi 2011 tvs ye vermeye kıyamıyorum :( motor tavsiyesi

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
sa önümüzdeki pazartesi bankadan parayı alıyorum kısmetse ama 4 bin tlyide tvsye vermeye kıyamıorum max.4500 e çıkabılrım o da max. önerebileceğiniz bi motor var mı gt 250 r alsam aslında daha mı iyi olur
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
sa önümüzdeki pazartesi bankadan parayı alıyorum kısmetse ama 4 bin tlyide tvsye vermeye kıyamıorum max.4500 e çıkabılrım o da max. önerebileceğiniz bi motor var mı gt 250 r alsam aslında daha mı iyi olur

niye kıyamıyosunki :silent:
ozaman cbr125 al derim ben sıfır motorun tadı başka olur.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
öyle bir bütçe ayırıp commuter alacak olsam şuan hiç düşünmem TVS Apache alırdım.
2011 modeller çok hoş görünüyor..
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
cbr125 4000 lira mı???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 ----------

3000 tl ye sym xs 125k al =)

3000 liraya sym xs 125k al, durmadan tamirciye taşınmayan fiyatı uygun ender motorlardan biridir, taiwan malıdır. Apache ye yakın bir performansı vardır. (cc farkından dolayı tabiki apache kadar değildir ama atik bir motordur) kalanıyla da üst baş al, kaliteli adam gibi bi kask al, gidip de ne idüğü belirsiz kask benzeri şeylerden alma. Mont, dizlik, bellik vs onlar motosikletten çok daha önemlidir. Kaskın yoksa sharp testlerinden bakarak, 4 veya 5 yıldız almış fiyatı uygun kasklardan al. Nitro aikidoyu öneririm sharptan 5 yıldız almış çok iyi bir kasktır.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
illa sıfır mı düşünüyorsun?

hayır temiz 2.el istiyorum aslında 0 motor alınca çünkü değeri düşüyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:33 ----------


eski motorum yadigarr :)) özledim be tiger ımı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

niye kıyamıyosunki :silent:
ozaman cbr125 al derim ben sıfır motorun tadı başka olur.

pek sarmıcak gibime gelio çünkü 250 cc motor bile yetmıoken malm ülkemizdeki benzin fiyatları :) düşük CC ye çekio bi tane frewing buldumda fiyatı çok ne kadar iner onuda bilemiorum 4 den de pek yukarı cıkamıorum bakalım görüşücem

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-freewind-dakar-43712791/detay/
 
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
91
3000 liraya sym xs 125k al, durmadan tamirciye taşınmayan fiyatı uygun ender motorlardan biridir, taiwan malıdır. Apache ye yakın bir performansı vardır. (cc farkından dolayı tabiki apache kadar değildir ama atik bir motordur) kalanıyla da üst baş al, kaliteli adam gibi bi kask al, gidip de ne idüğü belirsiz kask benzeri şeylerden alma. Mont, dizlik, bellik vs onlar motosikletten çok daha önemlidir. Kaskın yoksa sharp testlerinden bakarak, 4 veya 5 yıldız almış fiyatı uygun kasklardan al. Nitro aikidoyu öneririm sharptan 5 yıldız almış çok iyi bir kasktır.

+10000 :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

pek sarmıcak gibime gelio çünkü 250 cc motor bile yetmıoken malm ülkemizdeki benzin fiyatları :) düşük CC ye çekio bi tane frewing buldumda fiyatı çok ne kadar iner onuda bilemiorum 4 den de pek yukarı cıkamıorum bakalım görüşücem

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-freewind-dakar-43712791/detay/

çok iyi motormuş yav
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
tvs 3800 tl pilaka dahil. Ben şimdi motor alacak olsam tvs alırım on numara bir makinası var
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
xt 600 öneririm ben de 2000 model ve üzeri o paraya bulursun sanırım hem yol hem arazi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reis git ver korkma. 0 almış olucaksın. düzgün kulandıktan sonra başını ağrıtmaz....
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
slm

4 bin 4500 e temiz bulunacagını zannetmıyorum pek

bulunur bulunur merak etmeyin ben o fiyatın coooook altına buldum hatta daha dün kardeşime o fiyatın neredeyse yarısına bir tane daha buldum gt 250 r turuncu siyah sadece grenajı eksıkti onuda naked olarak kullanıyor...valla ben olsam şmdi laf atışması olmasın kendi düşüncem evet kasa görünüm digital gösterge vs tam hakediyor tvs ama belli bir zaman sonra yetmez bence bu yüzden karar senin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst