- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar şuanda senaryosu hazırlanmakta olan belgeselim var. ninja 250r, hyosung 250, cbr 125, yzf 125r hakkında sahipleriyle konuşarak her birinin sorunlarını ve +larını dinleyerek bir değerlendirme oluşturacağız. Racing motorla başlayacak olanlara bi nebzede olsa yardımcı olabilmek, sorularını cevaplamak amacıyla. Sizden istediğim şey belgeselde sorulması istediğiniz soruları bu konu altında yazarsanız çok sevinirim herbirine tek tek sorar ve sizinde sorularınızın yanıtını almış oluruz. Ayrıca yeni kasa cbr250 ile istanbulda oturan bir arkadaşımız varsa onunlada bir söyleşi yapmak isterim. Çekinmeyin ekipte herkez genç keyifli bi ortam olur. saygılar iyi forumlar soruları bekliyorum:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------
Ne motorla başlasam diye milyon soru soranlar nerdesiniz yav?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------
Ne motorla başlasam diye milyon soru soranlar nerdesiniz yav?