Çaylak Racingçiler

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Selam arkadaşlar şuanda senaryosu hazırlanmakta olan belgeselim var. ninja 250r, hyosung 250, cbr 125, yzf 125r hakkında sahipleriyle konuşarak her birinin sorunlarını ve +larını dinleyerek bir değerlendirme oluşturacağız. Racing motorla başlayacak olanlara bi nebzede olsa yardımcı olabilmek, sorularını cevaplamak amacıyla. Sizden istediğim şey belgeselde sorulması istediğiniz soruları bu konu altında yazarsanız çok sevinirim herbirine tek tek sorar ve sizinde sorularınızın yanıtını almış oluruz. Ayrıca yeni kasa cbr250 ile istanbulda oturan bir arkadaşımız varsa onunlada bir söyleşi yapmak isterim. Çekinmeyin ekipte herkez genç keyifli bi ortam olur. saygılar iyi forumlar soruları bekliyorum:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

Ne motorla başlasam diye milyon soru soranlar nerdesiniz yav?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu motorların parça fiyatları neden bu kadar pahalı.
çoğu kişi bu motorların görüntüsü ve maddi gücü buna yettiği için bu tip motosiklet alıyor.
peki olması gerekenden daha pahalı olan parça fiyatlarını ancak bozulunca yada kaza yapınca öğreniyor.
mesala cbr 125 in 1 sinyali 140 tl yada bir ön cant 900 tl

ninja 250 benzin otomatiği 1060 lira yuuuuuh yani

zaten alan acemi illa düşecek bir granaj üstündeki yazı 90 tl olur mu ? el insafff
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
bu motorların parça fiyatları neden bu kadar pahalı.
çoğu kişi bu motorların görüntüsü ve maddi gücü buna yettiği için bu tip motosiklet alıyor.
peki olması gerekenden daha pahalı olan parça fiyatlarını ancak bozulunca yada kaza yapınca öğreniyor.
mesala cbr 125 in 1 sinyali 140 tl yada bir ön cant 900 tl

ninja 250 benzin otomatiği 1060 lira yuuuuuh yani

zaten alan acemi illa düşecek bir granaj üstündeki yazı 90 tl olur mu ? el insafff

sorunu göremedim kardeşim görürsem sorucam söz veriyorum:mrgreen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu motorları alırken parça fiyatı konusunda bilginiz varmıydı? vardıysa ne yapmayı düşündünüz.?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Yakıt durumu hakkında;mesela neden çok yakıyorlar?Bazı racing motorların bir dizel araç kadar yaktığını duymuştum.Hatta bazıları bir şahin,doğan kadar yakıyormuş diye biliyorum.Ara gaz olsun,egzozu bağırtmak için olsun bunlar racinglerin yakıtını etkiliyor mu?

Ve bir de racing motor kullananlar gerçekten asi ruhlu mudur?(Hep öyle derler ya):)

Son olarak racing motor pahalı bir tarz mıdır?Açıkçası zengin işi midir?

Teşekkürler:) Bu arada soruların sahibinin ismi bir dost imzalı:mrgreen:...Adım belgesel kayıtlarına geçmesin :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Güzel bir düşünce takıpteyim.
cbr125 ve gt250'nın eski kullanıcı olarak.


bu motorları alırken parça fiyatı konusunda bilginiz varmıydı? vardıysa ne yapmayı düşündünüz.?

biliyorlar herkezin okuması yazması var,bunu motosikletleri alıp kullanan kişilere değilde başka mecralarda başka konumlarda insanlara sorup tartışmak lazım.

Kullanıcı napsın yedek parça pahalıysa servisi mi dövelim ?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu motorların parça fiyatları neden bu kadar pahalı.
çoğu kişi bu motorların görüntüsü ve maddi gücü buna yettiği için bu tip motosiklet alıyor.
peki olması gerekenden daha pahalı olan parça fiyatlarını ancak bozulunca yada kaza yapınca öğreniyor.
mesala cbr 125 in 1 sinyali 140 tl yada bir ön cant 900 tl

ninja 250 benzin otomatiği 1060 lira yuuuuuh yani

zaten alan acemi illa düşecek bir granaj üstündeki yazı 90 tl olur mu ? el insafff

sana katılıyorum gerçekten yedek parçalar el yakıyor bu ne ya cbr 125 için 5500 tl para verecektim ama bi baktım parçalar el yakacak nede olsa yaz kış biniyorum motora hiç olmasa bile yerler hafif ıslak iken yan yatma olasılığı çok yüksek ee bende bi sinyale 150tl verecek kadar ............... burayı siz doldurun artık korkarak motora binmek hiç zevkli değil bence en azından motor pahalı olsa birşey değil ama yedek parça her an herşey lazım olabilir diye almaktan vaz geçtim dolayısıyla tarz değişikliğene gittim iyide yapmışım
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Selam arkadaşlar şuanda senaryosu hazırlanmakta olan belgeselim var. ninja 250r, hyosung 250, cbr 125, yzf 125r hakkında sahipleriyle konuşarak her birinin sorunlarını ve +larını dinleyerek bir değerlendirme oluşturacağız. Racing motorla başlayacak olanlara bi nebzede olsa yardımcı olabilmek, sorularını cevaplamak amacıyla. Sizden istediğim şey belgeselde sorulması istediğiniz soruları bu konu altında yazarsanız çok sevinirim herbirine tek tek sorar ve sizinde sorularınızın yanıtını almış oluruz. Ayrıca yeni kasa cbr250 ile istanbulda oturan bir arkadaşımız varsa onunlada bir söyleşi yapmak isterim. Çekinmeyin ekipte herkez genç keyifli bi ortam olur. saygılar iyi forumlar soruları bekliyorum:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

Ne motorla başlasam diye milyon soru soranlar nerdesiniz yav?

ben size belgeseliniz hakkında birkaç soru soryım;

1. yapımcı kim:queen:

2. hangi kanalda yayınlanacak:queen:

3. siz kimsiniz?

4. belgeselin adı ne olacak :p

5. roadyo televizyon mezunumusunuz yada belgesel çekecek teknik donanımı nerde edindiniz:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
arkadaşlar konuyu daığtmazsanız sevinirim ya:)
Yeni motor kullanmaya başlamış çocuklara gidip racing motor zengin işimidir asi ruh işimdiir falan diyemem geneli 1 senelik motorcu bana daha çok motorları üzerinde merak ettiğiniz acemilik zamanı soruları gerekli sanırım ben anlatamıyorum pek :mrgreen:
ben size belgeseliniz hakkında birkaç soru soryım;

1. yapımcı kim:queen:

2. hangi kanalda yayınlanacak:queen:

3. siz kimsiniz?

4. belgeselin adı ne olacak :p

5. roadyo televizyon mezunumusunuz yada belgesel çekecek teknik donanımı nerde edindiniz:mrgreen:

yapımcı benim öğrenciyim. öğrenci çalışması portfolyoya koyulacak. Kefe ben :mrgreen: zaten sinema tv öğrencisiyim teknik donanım ve bilgiye emin olun yeterince sahibim öyle telfonla çekip siteye koymalık saçma bişey olmaz merak etmeyin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------

rica ediyorum aprça fiyatlarını başka yerde tartışın belgeselle bi alakası yok çünki dimi? öyle :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
kimse bişey sormuyo yani? cbr 125, ninja 250, yzf125 r ve gtr 250 konusunda merak ettiğiniz hiç bişey yok? Vay be forum ne hale geldi:mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar konuyu daığtmazsanız sevinirim ya:)
Yeni motor kullanmaya başlamış çocuklara gidip racing motor zengin işimidir asi ruh işimdiir falan diyemem geneli 1 senelik motorcu bana daha çok motorları üzerinde merak ettiğiniz acemilik zamanı soruları gerekli sanırım ben anlatamıyorum pek :mrgreen:


yapımcı benim öğrenciyim. öğrenci çalışması portfolyoya koyulacak. Kefe ben :mrgreen: zaten sinema tv öğrencisiyim teknik donanım ve bilgiye emin olun yeterince sahibim öyle telfonla çekip siteye koymalık saçma bişey olmaz merak etmeyin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------

rica ediyorum aprça fiyatlarını başka yerde tartışın belgeselle bi alakası yok çünki dimi? öyle :mrgreen:

sevindim, merakla bekliyorum belgeselinizi:)
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Benim gibi Küçük bir ilçede oturan insanlar... çevresinde eğitim alıcak bir yer yoksa...herkezinde motoru çok kıymetliyse ve elini sürdürmüyorsa benim gibi bir adam cbr125 aldığı zaman bu motoru nasıl kullanıcak ?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Benim gibi Küçük bir ilçede oturan insanlar... çevresinde eğitim alıcak bir yer yoksa...herkezinde motoru çok kıymetliyse ve elini sürdürmüyorsa benim gibi bir adam cbr125 aldığı zaman bu motoru nasıl kullanıcak ?

yok kesin bende bi sorun var anlatamıyorum :mrgreen:
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
125 CC Racing görünümlü tek silindirli motor sahipleri, acaba ışıklarda herkesin motoruna bakmasıyla beliren artizlik duygusu sonrası; yeşil yandığında o arabaların yada 600 cc racing motorların egzozunu içine çekerken plakasını okumak zorunda kalması ve o koca deponun üstüne yattıktan sonra scooter sesi çıkararak 0-100'e 10 saniyeden önce ulaşamamaları nasıl bir duygu?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bence ne tür sorular sorulmasını istiyorsan, bu şekilde örnek sorular vererek kolayca açıklayabilirsin.

Örneğin;

Motorun ile sürüş sırsasında bir hata yaparsan ,virajı alamamak gibi, ağırlığının ve gücünün bir artısı olduğunu düşünüyor musun?

Park halinde motorunu çevirmek istersen zorlanıyor musun?

gibi... mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Bence ne tür sorular sorulmasını istiyorsan, bu şekilde örnek sorular vererek kolayca açıklayabilirsin.

Örneğin;

Motorun ile sürüş sırsasında bir hata yaparsan ,virajı alamamak gibi, ağırlığının ve gücünün bir artısı olduğunu düşünüyor musun?

Park halinde motorunu çevirmek istersen zorlanıyor musun?

gibi... mi?

kesinlikle öyle sorulardan bahsediyorum bende kusura bakmayın:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst