- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
Hocam senin şu dediğinden ne anlaşılıyor. Bu başlıktaki herkes marka fanatiği bir tek sen ve aykan marka fanatiği değilsiniz.
Titreşimsiz motosiklet var mı, o pistonun hareketi mekanik haliyle titreşim olacak. Ama muadili diğer motosiklere göre titreşim az. Bende bir dönem yaptı egzozdan gelen o ses, şimdi olmuyor niyeyse.
Sen şu başlığı baştan sonra bir oku, sonra gel buraya yorum yap bence..
Hocam bu başlığın başlarına doğru gidersen geçmişte kaç sayfa yazmışız çizmişiz görebilirsin bu benim 2 cbf im alığım 7 inci honda... yani ilk defa kullanmıyorum...2incisi marka fanatikliği diye bişiy zaten ortada fanatiklik yapılacak bir model yok...3üncüsü,bu modelde titreşim var kendim motor-mekanik teknisyenim zaten.. olayın neden kaynaklandığını yazdım 5000 devirde anlık titreşim oluştuğunu ve bunun sebebinin sözde katalitik konvertör zımbırtısından kaynaklandığınıda söyledim beni rahatsız etmediğinide söledim ancak egzosttan gelen zırıltının başkasında olmaması veya bikaç kişide olması şans meselesi...
Son düzenleme: