Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
Bence ASYA motorlar daha kaliteli fiyatı ve yedek parçaları mondiale göre kat kat ucuz o da türkiyede toplanıyo hem onları profesyonel arkadaşlar topluyo sorun yaşamazsınız bu topiğe uymadı konu ama söylemek istedim:cherry::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Bence ASYA motorlar daha kaliteli fiyatı ve yedek parçaları mondiale göre kat kat ucuz o da türkiyede toplanıyo hem onları profesyonel arkadaşlar topluyo sorun yaşamazsınız bu topiğe uymadı konu ama söylemek istedim:cherry::wiinkk::wiinkk:

ben buna gerçekten gülerim :queen::queen::queen::queen:
mondialde burada toplanıyor parça fiyatları aynı sayılır motorların fiyatlarıda hemen hemen aynı sayılır mondialin fabrikasında kaybolursun emin ol yedek parçası mondial kadar olan yoltur ve şu anda euro3 motor sadece mondialde var :cat: biz karpuzuna mondial almadık ben büyük konuşmayayım ama bu haliyle asyaya binmeye niyet bile etmem :cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
ben buna gerçekten gülerim :queen::queen::queen::queen:
mondialde burada toplanıyor parça fiyatları aynı sayılır motorların fiyatlarıda hemen hemen aynı sayılır mondialin fabrikasında kaybolursun emin ol yedek parçası mondial kadar olan yoltur ve şu anda euro3 motor sadece mondialde var :cat: biz karpuzuna mondial almadık ben büyük konuşmayayım ama bu haliyle asyaya binmeye niyet bile etmem :cat:

emremix20 kendisi mondialin fabrikasında çalışıyormuş bu arada neden ole bıse deme geregı duydu yadan neye dayanarak onuda sormak lazım ben motora bındım bınelı mondıal ustundeyım tık demedı xD
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Topige yazmış olmak için yazmıştır veya satacak asyası vardır başka ne olagak
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
''''''''''''''''''''uyarı''''''''''''''''''''''

Arkadaşlar hesabım daha önceden aramın iyi şu an kötü olan bir arkadaş tarafından çalınıp saçma sapan yorumlar yapılmıştıır 14,sayfadan sonraki yorumlar bana ait değildir zaten moderetöre de bildirdim ben onun adına bütün mh severlerden özür diliyorum sorularınız olursa seve seve cevaplarım mh ile ilgili herşeyi sorabilirsiniz burada ustalara sorar öğrenirim bu arada yakında yeni bir model çıkıcak mh kadar güzel olmasada idare eder oda 125 cc ama tam 125 cc biraz tvslerin apache modelini anımsatıyo hepnize keyifli sürüşler :cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
geçmiş olsun ama hesabına sahip çıkta başımız agrımasın
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
of5b1v.jpg


bitek led sinyal yukarı dogru egımlı koruma demırı ve xenon larım eksık

xenon u da bu hafta takacam buyuk ıhtımal

bu arada arka canta cıkarılabılenden taktım sureklı arkamda gezdırmek zorunda kalmıyorum
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Motorun gerçekten iyi duruyor kazasız belasız kullanman dilegiyle
Ama çantayı bagladıgın yer demir degil plastik sadece kulaklar demir ve elinde kalır
ikincisi xenon aşırı ısı verecek farı eritmezmi bir sorun çıkmasın birde xenona verecegin parayla lastikleri degiştirsen bence daha iy yapardın
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
Motorun gerçekten iyi duruyor kazasız belasız kullanman dilegiyle
Ama çantayı bagladıgın yer demir degil plastik sadece kulaklar demir ve elinde kalır
ikincisi xenon aşırı ısı verecek farı eritmezmi bir sorun çıkmasın birde xenona verecegin parayla lastikleri degiştirsen bence daha iy yapardın

xenon 60 tl ye alacam bı parcacı da buldum servıste ucretsız taktırırım ısı konusunda bakalım bı problem yaratmaz buyuk ıhtımalle canta konusunda dolu bı sekılde cok yol yapmıyorum kask eldıven flan koyuyorum tekerler de mt 65 benı pek kesmıyecek gıbı arka lastıgı bıraz kalın takmak ıstıyorum motoru yorar dıyorlar hızı duser dıyorlar ama ben yınede 110/90 -18 arka lastık 90/90 -18 ön lastık alacam buyuk ıhtımalle ama henuz maddı olarak hazır degılım :D
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
mt 65 in arka tekerlegin profili daha kalındır motoruda yormaz topcase taktıgın plastik topcase bile taşımaz az yuklendik elimde kaldı
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
mt 65 in arka tekerlegin profili daha kalındır motoruda yormaz topcase taktıgın plastik topcase bile taşımaz az yuklendik elimde kaldı

şu mt 65 i çok merak ettim resimle görmek olmuyor aslında takan varsa bi motorda görmek lazım yada bugun yarın bayıye bır gıdıp bakmam lazım
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
merhaba arkadaşlar benım boyumda 180 cıvarı bu motordan alıcamda boyle racıng gıbı yatılabılırmı ustunde yanı tam racıng gıbı olmasada nasıl olur ?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bencede bak eminimki begeneceksin
benim arka lastik sanki virajlarda kayıyor yada göbekten sallanıyor aynı hissi yaşayan varmı
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
bencede bak eminimki begeneceksin
benim arka lastik sanki virajlarda kayıyor yada göbekten sallanıyor aynı hissi yaşayan varmı

ben o hissi yaşamıyorum ama motoru tam anlamıyla yatıramıyorum tekerlerden dolayı her an düşecekmiş hissi veriyor virajlara cok hızlı gırmemeye ve fazla yatırmamaya gayret edıyorum arka lastiği genişletmek şart.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

merhaba arkadaşlar benım boyumda 180 cıvarı bu motordan alıcamda boyle racıng gıbı yatılabılırmı ustunde yanı tam racıng gıbı olmasada nasıl olur ?

benim boyum 1,83 hiç sıkıntı yok gayet rahat kullanılıyor..
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
abiler saolun birşey daha sorcam suana kadar bir sorun yaşayan warmı titreme fln warmı bu motorda we bide renk olarak hangısı nı alayım ve sizce 150 mc roadracermı guzel yoksa bu motormu lutfen
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bence beyaz al çok manyak duruyor titreme sıfır
Ayrıca bu gün lastik aldım uyuzlanmaktansa lastik takarım dedim gittim pirelli mt 65 aldım karşıyakada pıtır motordan
Ön ve arka teerleklerin taban farkına dikkaet ediniz lütfen

 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
hacı bende urladanım bisi sorcm sence 150 mc m daha ıyı bumu bide sen tam olarak kaç tlye ve nereden aldın
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
bence beyaz al çok manyak duruyor titreme sıfır
Ayrıca bu gün lastik aldım uyuzlanmaktansa lastik takarım dedim gittim pirelli mt 65 aldım karşıyakada pıtır motordan
Ön ve arka teerleklerin taban farkına dikkaet ediniz lütfen


hayırlı uğurlu olsun keyifli şürüşler izlenim ve yorumunu bekliyorum taktırınca bide yakışıklı resim atarsan çok hoş olur, teşekkürler şimdiden.

arka tekerin profili buyuk gorunuyor ama acaba on teker mı kucuk dıye gecıyor aklımdan resme bakınca mt 65 ın arka tekerıyle su an motorun ustundekı orj. arka lastıgı genişliği arasında ne kadar fark var yada varmı ..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar bu üssten eksantrik fln ne ise yarıyor titresımımı azaltıyor ve bu motorda warmı
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
arka tekerlegim eni daha buyuk ve gerçekten çok manyak bir rahatlık ile tutunma saglıyor ben bu lastigi kullanan çok insan tanıyorum ve oldukça memnun oldukları için bu lastigi aldım ve herkese öneriyorum
üstten eksantrikli araçlarda kranktan gelen gücü bir zincir vasıtasıyla aktarırısın ve arada zincir gibi bir hassas parça oldugu için zamanlama daha stabildir iticili sistemlerde eksantrikler alttadır ustte subabları açıp kapamak için deve boynu dedikleri elemana kuvvet miller vasıtasıyla aktarır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst