- Katılım
- 11 Ağu 2010
- Mesajlar
- 101
bu gün biraz motor fiyatlarına baktım ne alemde diye cbr 250 yeni kasa 9400 tl ve sözde yok satıyormuş.
Gelelim z-moto olayına her zmanki taktik elimizde motor yok diyor ninja 250 11250 tl
er n 8500 euroale:
Yani kısaca motoru satarsak yenisini almak baya bir zorliyacak görünüyor,üste bir sürü para vermeli.
Devlet ötv indirimi yapıyor bayiler fiyat bindirimi yapıyor :silent:
Onlar fiyatları artırırsa bende satıcı olarak fiyata zam yaparım alıcı çıkarsa alır çıkmazsa müşterisi çıkana kadar garajda bekler,hiç acelesi yok nasıl olsa.
Bana 7800 tl ye mal olmuş 6500 tl ye verecek halim yok heralde.
Neyse herkes bütçesine göre motor alıcak sonuçta,satanın işine gelirse satar gayet basit aslında.ama çok inceleyerek alın alacağınız 2.el motoru sonra başınız ağrımasın sitelerde parça aramayın.
Kazasız belasız kullanımlar dilerim sizlere,artık yaz geldi sonundaforuma sık sık giremeyiz yola devam
![]()
+1.000.000