Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
bende cumartesi günü 1000km ik ilk bakıma girdim hava ayarı yağ değişimi yapıldı fakat ben 500 km de yağı kendim değiştirdim malum içine mondialin yağını koyuyorlar onu boşaltıp castrol 10/40 yağ koymustum şimdi 1000 de yine castrol 10/40 koydurdum içinde mondialin yağından eser kalmadı fakat monifoltlara bir ayar yaptıramadım inatla motor alışsın diyor..

monifoltların ayarı dediğin"sibop ayarı"olmasın sakın:p
arkadaşlar lütfen bilmediğiniz şeyleri,sorup ögreniniz:cat:
yanlış bilgilendirmelere neden olmayınız:bounce:
 
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar, bugün yeni bir
Roadracer mc 150 aldım. Hoşuma gitmeyen bir tek arka lastik, çok ince,
takılanacak en geniş ebad nedir acaba?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Merhaba arkadaşlar, bugün yeni bir
Roadracer mc 150 aldım. Hoşuma gitmeyen bir tek arka lastik, çok ince,
takılanacak en geniş ebad nedir acaba?

ebatlarla oynamanı tavsiye etmem ama pirelli mt 65 işini büyük ölçüde görecektir taban profili daha geniştir
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
bayiye 150 mr ye bakmaya gittim 150 mc de karar kıldım. motor+koruma demiri+çanta+mafsallı dizlik+eldiven+mont+pantolon ve hediye kask 3500 lira anlaştık.2500 peşin 1000 lira tek çekim k.kartı.alıp almama konusunda kararsızım.100 cc kanuni motorum var ihtiyaçlarımı karşılıyor.kasabada yaşıyorum uzun yol yapabileceğim yol arkadaşı olsa hemen alacağım ama işte tek bi tarafa gidemem diye kararsızım
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yakalayamadık yine sağlık olsun....
elbet denk geliriz bir gün inşaAllah..
tanışma fırsatımız olur....
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Merhaba arkadaşlar, bugün yeni bir
Roadracer mc 150 aldım. Hoşuma gitmeyen bir tek arka lastik, çok ince,
takılanacak en geniş ebad nedir acaba?

bencede arka lastik çok dar,pazar günkü gezide arkadaş ışıklarda dururken neredeyse düşüyordu,yola tırtıllar yapmış yine belediye ,ışıklarda motor bir kaydı son anda durabildi yoksa yapışacaktı yere,ben şahsen arka lastiğin bir kalını ile değiştirilmesinden yanayım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

@Tolme, kardes gaz kolunu ne kadar cok cevirirsen tüketimde dogru orantili olarak artiyor. Zaten 80km/h ile seyyahat edildiginde az yakacaktir diye söylüyorduk.
100km/h ile de ölcüm yapman dilegimizle.. :)

başka gezilerde yine tüketimi ölçeceğiz ,sizlere sonucu tekrar yazarım:cat:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
açık hava filtresini ona denk bir hortum ile bağladım. motordan gelen 2 hortumuda oraya bağlantı yaptım ve 2 gündür çok memnunum. verim almadan yazmamayım dedim o sebepten 2 gün bekledim. ses olarakta gürlüyor. en kısa zamanda kaliteli bir hava filtresi ile devam edicem.

yokus tırmanma rahatladı. kompresör deyken egzoztan pıtır pıtır çiğ yakıt %70 civarında azaldı. ayrıca aşırı yığılma yapmıyor sanırım motor rahatladığından dolayı...

yinede kısa vadede aldığım sonuçlar güzel olsada herkezin yapması şart demiyorum.

ama eski gt250 me neden uygulamadım diye üzülüyorum
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Bide farlariniz sürekli acik gidin arkadaslar.

lanet akünün suyu fazlaymış ve motora gene sıçramış iç traflara doğru akmş ve boyayı kaldırmış:pr::pr::pale::pale: bugn suyunu azalttım we hortumunu çok uzun yaptm içim gidio off off:pr::pr::pr::pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

bu atiturhan abinin bi ara gönderdiği depo kapağı için olan carbon kaplamadan nerede bulabiliriz bilgisiolan varsa paylaşırsa sevirim:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok şirin, hayırlı olsun. :)

teşekkürler inzell.
malum evlenince motor yetmiyor.biraz düşündüm alayımmı bir araç diye.
akşam arkadaşımla buluşmuştum ona sordum şu fiyatlarada bir araç var mı diye. sana benim arabamı satayım dedi. bi sokağı döndüm, tamamdır dedim. :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
lastik olarak parası muhım deıl dıyorsan pirelli sport demon var ön 90/90-18 arka 100/90-18 yada 110/80-18 olabilir yada sport demon dan bıraz daha uygun mt 65 den bıraz pahalı mişlen pilot sport var ( henuz bende arastırma asamasındayım bı yandan da para hazırlıyorum )
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 olan ön dişliyi,16 olarak bu gün değiştirttim. ivmelenmesi sanki değişmedi. biraz kullandıktan sonra değişimleri size aktarırım.
yakıt göstergesi arızasından sonra lamba sistemi açıkken oluşan devirdeki dalgalanma arızası oluştu, fakat bu arızalanmadan önce yakıt göstergesi arızasından ötürü mondial fabrikası sağ olsun zaten bütün gösterge konsolunu göndermiş, bu durumla diğer arızada otomatikmen giderilmiş oldu.
avcılar daki atılgans motora ve sarışın ustaya teşekkür ederim. sağolsunlar ilgililer. akü kutup başları tortu bağlamıştı, usta, sıcak suyla önce bu başları temizledi sonrada gresledi. depo altından benzin kaçırıyordu,onuda halletti.
bir de beyaz ve sarı arasında bir far taktırdım. nasıl olduğunu karanlık çökünce göreceğim(12 volt,35/35W). bu arada, parasını vermeyi de unutmuşum şimdi aklıma geldi :)
dişliyi, işçilik dahil 15 tl ye taktılar.
karbüratör çalışması yapan arkadaş bize cbf nin karbüratör sisteminin mc den daha farklı olduğunu demişti yanılmıyorsam. sordum orada bulunan 50 li yaşlardaki ustaya bu durumu, ikisinin de aynı mantıkta çalıştığını, tek telli karbüratör olduğunu söyledi, emme mantığıyla çalışıyorlarmış ve yakacağı kadar yakıt emme diye bir şey demedi, bir de çift telli karbüratör sistemi varmış,o ise kalkışta daha iyi sonuç veriyormuş ama yakıtta daha fazla yakıyormuş.
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
15 olan ön dişliyi,16 olarak bu gün değiştirttim. ivmelenmesi sanki değişmedi. biraz kullandıktan sonra değişimleri size aktarırım.
yakıt göstergesi arızasından sonra lamba sistemi açıkken oluşan devirdeki dalgalanma arızası oluştu, fakat bu arızalanmadan önce yakıt göstergesi arızasından ötürü mondial fabrikası sağ olsun zaten bütün gösterge konsolunu göndermiş, bu durumla diğer arızada otomatikmen giderilmiş oldu.
avcılar daki atılgans motora ve sarışın ustaya teşekkür ederim. sağolsunlar ilgililer. akü kutup başları tortu bağlamıştı, usta, sıcak suyla önce bu başları temizledi sonrada gresledi. depo altından benzin kaçırıyordu,onuda halletti.
bir de beyaz ve sarı arasında bir far taktırdım. nasıl olduğunu karanlık çökünce göreceğim(12 volt,35/35W). bu arada, parasını vermeyi de unutmuşum şimdi aklıma geldi :)
dişliyi, işçilik dahil 15 tl ye taktılar.
karbüratör çalışması yapan arkadaş bize cbf nin karbüratör sisteminin mc den daha farklı olduğunu demişti yanılmıyorsam. sordum orada bulunan 50 li yaşlardaki ustaya bu durumu, ikisinin de aynı mantıkta çalıştığını, tek telli karbüratör olduğunu söyledi, emme mantığıyla çalışıyorlarmış ve yakacağı kadar yakıt emme diye bir şey demedi, bir de çift telli karbüratör sistemi varmış,o ise kalkışta daha iyi sonuç veriyormuş ama yakıtta daha fazla yakıyormuş.

kardeş sana gebzeye glirnce görüşelim diye mesaj atmıştım..cevap vermedin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst