Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
selam herkese,

motorun 200 lüğü 125 liğinden daha az yakıyor, aslında tam 200 cc denemez 163 cc.
bende müsait olunca detayları fotoğrafları atıcam inşallah.
bu arada 500 km bakımı mı diyim artık, yağını değiştirdik ve biraz rolanti düşürdük, sağolsun servis ücret almadı, 2500 de bir daha götürücem.

bir çok firma artık 1000 bakımında yağ hariç servis parası almıyorlar,çünkü ilk bakım parasını genelde firma servise ödüyor,benim scarabeo dada ilk 1000 bakımında servis ücreti alınmadı,neden diye sorduğumda ferco nun ilk servis parasını ödediğini sadece yağ ve filitre ücreti ödemem gerektiği söylediler :)
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
tekerlek basıncını/havasını ne kadar da bir kontrol ediyorsunuz?? şişiriyorsunuz
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
tekerlek basıncını/havasını ne kadar da bir kontrol ediyorsunuz?? şişiriyorsunuz

ayda bir kontrol etmen yeterli, ön lastik için 26psi, arka lastik için artçısız 30 ,artçı ile 32 psi olacak şekilde ayarla
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
hmm, peki 32 psi motorun üstünde biri varken mi?

iki kişi binecekseniz 32,yok ben tek kişi biniyorum diyorsan 30psi yeterli,motosikletin üstündeyken lastiği nasıl şişircen birde onu bana söylersen onada çare bakarız :queen:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
ben 70 babam 90 küsür
yav birde bu scoter da bilmiyorum sizde var mı lastik basıncından mı, hafif bir tümsekte bile amortisör yok gibi ya, resmen kıçım 1-2 santim havaya kalkıp iniyor. büyük bir tümsek gördüm mü zaten iyice abanıyorum motora, kalkıp inmeyi azaltıyorum :)

http://www.altinelbiseliadam.com/ ayrıca şunu izleyin çok hoşuam gitti. :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
ben 70 babam 90 küsür
yav birde bu scoter da bilmiyorum sizde var mı lastik basıncından mı, hafif bir tümsekte bile amortisör yok gibi ya, resmen kıçım 1-2 santim havaya kalkıp iniyor. büyük bir tümsek gördüm mü zaten iyice abanıyorum motora, kalkıp inmeyi azaltıyorum :)

arka amortisörleri ayarlamayı denedinmi? 3 kademe var yumuşak-orta-sert şeklinde,birde orjinal lastikleri çok sertti ,onları değiştirdikten sonra dediğin problemlerin çoğu gitti
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
arka amortisörleri ayarlamayı denedinmi? 3 kademe var yumuşak-orta-sert şeklinde,birde orjinal lastikleri çok sertti ,onları değiştirdikten sonra dediğin problemlerin çoğu gitti

kumho galiba orjinal lastikleri, değiştirmedim, ilk defa sizden duydum ayarlamaya çalışırım.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
kumho galiba orjinal lastikleri, değiştirmedim, ilk defa sizden duydum ayarlamaya çalışırım.

orjinal lastikler kenda marka,çok sertler,amortisöre ayar yapabilmen için özel bir anahtarı var (resimdeki 6 numaralı anahtar) ondan olması lazım eğer yok ise servisine götürüp yaptırabilirsin

takmantasbl5.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
125 liğinin titreşim sele konforu uzun yol rahatlığı nasıl acaba hiç durmadan kaç km gidebiliyorsunuz?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
125 liğinin titreşim sele konforu uzun yol rahatlığı nasıl acaba hiç durmadan kaç km gidebiliyorsunuz?
çok ama çok rahat değil. bunun nedeni ufak lastikler. bana yeterli geliyor ve tahmin edildiği kadar yormuyor. ben depoyu doldurduktan sonra gazı sonuna kadar açmazsam 150-160 km gıdebılıyorum. genelde bu mesafelerde gazı tam acmadan 1-2 cm daha az açarak seyehat ediyorum. gazı sonuna kadar açıp gidersem 120-130 km gidebiliyorum.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
dün ebay den dr.pulley 18*14 10 gr varyatör bagaları sipariş ettim. sanırım 15 güne kadar elime geçer, bakalım performansta ne gibi değişiklik olacak.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
çok ama çok rahat değil. bunun nedeni ufak lastikler. bana yeterli geliyor ve tahmin edildiği kadar yormuyor. ben depoyu doldurduktan sonra gazı sonuna kadar açmazsam 150-160 km gıdebılıyorum. genelde bu mesafelerde gazı tam acmadan 1-2 cm daha az açarak seyehat ediyorum. gazı sonuna kadar açıp gidersem 120-130 km gidebiliyorum.

İyimiş normal yani daha fazlası gereksiz zaten küçük lastik zıplama mı yapıyor?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
İyimiş normal yani daha fazlası gereksiz zaten küçük lastik zıplama mı yapıyor?
çok zıplama yaptığını söyleyemeceğim. küçük lastiğin tek dezavantaji bence çukurlardan gelen darbeyi tam ememesi şeklinde açıklayabilirim. onun dışında küçük lastik serilik konusunda avantaj sağlıyor bence. üstündeki orjinal lastiğin kötü olduğunu yeni lastiklerimi takınca anlayabildim ancak. lastiğin modeli yada kalitesi konforu çok etkiliyormuş. benim motorsiklet üzerindeki tecrübem 4000 km ile sınırlı. bu söylediklerimin tamamen şahsi deneyimlerimdir ve kişiye göre değişebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst