- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 4,377
bu gün motorumla 300 km lik bir gezi yaptım. boludan yola çıktım ve kdz. ereğliye gittim biraz deniz havası alıp döndüm, işte resimler...
bolu dağından bir manzara...
Ohh abi kendin gez hiç haber verme
bu gün motorumla 300 km lik bir gezi yaptım. boludan yola çıktım ve kdz. ereğliye gittim biraz deniz havası alıp döndüm, işte resimler...
bolu dağından bir manzara...
selam herkese,
motorun 200 lüğü 125 liğinden daha az yakıyor, aslında tam 200 cc denemez 163 cc.
bende müsait olunca detayları fotoğrafları atıcam inşallah.
bu arada 500 km bakımı mı diyim artık, yağını değiştirdik ve biraz rolanti düşürdük, sağolsun servis ücret almadı, 2500 de bir daha götürücem.
fabrıkaya gore asagıdakı adrese bakıver.tekerlek basıncını/havasını ne kadar da bir kontrol ediyorsunuz?? şişiriyorsunuz
tekerlek basıncını/havasını ne kadar da bir kontrol ediyorsunuz?? şişiriyorsunuz
hmm, peki 32 psi motorun üstünde biri varken mi?
babamla beraberde biniyorum, babam da tek biniyor, bende biniyorum![]()
ben 70 babam 90 küsür
yav birde bu scoter da bilmiyorum sizde var mı lastik basıncından mı, hafif bir tümsekte bile amortisör yok gibi ya, resmen kıçım 1-2 santim havaya kalkıp iniyor. büyük bir tümsek gördüm mü zaten iyice abanıyorum motora, kalkıp inmeyi azaltıyorum![]()
arka amortisörleri ayarlamayı denedinmi? 3 kademe var yumuşak-orta-sert şeklinde,birde orjinal lastikleri çok sertti ,onları değiştirdikten sonra dediğin problemlerin çoğu gitti
kumho galiba orjinal lastikleri, değiştirmedim, ilk defa sizden duydum ayarlamaya çalışırım.
çok ama çok rahat değil. bunun nedeni ufak lastikler. bana yeterli geliyor ve tahmin edildiği kadar yormuyor. ben depoyu doldurduktan sonra gazı sonuna kadar açmazsam 150-160 km gıdebılıyorum. genelde bu mesafelerde gazı tam acmadan 1-2 cm daha az açarak seyehat ediyorum. gazı sonuna kadar açıp gidersem 120-130 km gidebiliyorum.125 liğinin titreşim sele konforu uzun yol rahatlığı nasıl acaba hiç durmadan kaç km gidebiliyorsunuz?
adresi verebilir misin ? bende incelemek istiyorum.dün ebay den dr.pulley 18*14 10 gr varyatör bagaları sipariş ettim. sanırım 15 güne kadar elime geçer, bakalım performansta ne gibi değişiklik olacak.
dün ebay den dr.pulley 18*14 10 gr varyatör bagaları sipariş ettim. sanırım 15 güne kadar elime geçer, bakalım performansta ne gibi değişiklik olacak.
çok ama çok rahat değil. bunun nedeni ufak lastikler. bana yeterli geliyor ve tahmin edildiği kadar yormuyor. ben depoyu doldurduktan sonra gazı sonuna kadar açmazsam 150-160 km gıdebılıyorum. genelde bu mesafelerde gazı tam acmadan 1-2 cm daha az açarak seyehat ediyorum. gazı sonuna kadar açıp gidersem 120-130 km gidebiliyorum.
çok zıplama yaptığını söyleyemeceğim. küçük lastiğin tek dezavantaji bence çukurlardan gelen darbeyi tam ememesi şeklinde açıklayabilirim. onun dışında küçük lastik serilik konusunda avantaj sağlıyor bence. üstündeki orjinal lastiğin kötü olduğunu yeni lastiklerimi takınca anlayabildim ancak. lastiğin modeli yada kalitesi konforu çok etkiliyormuş. benim motorsiklet üzerindeki tecrübem 4000 km ile sınırlı. bu söylediklerimin tamamen şahsi deneyimlerimdir ve kişiye göre değişebilir.İyimiş normal yani daha fazlası gereksiz zaten küçük lastik zıplama mı yapıyor?