ust kafa 200 tl silindirde 90 tl osu busu derken bi 400-450 tl masrafı göze alabiliyorsan turbo taktır motorda karbüratörli kmde ne yakar ALLAH bilir :queen:
orta sehpayı bende kestim
Yok kardeşim yanlış anlamam bu forumların amacı nedir bilgi paylaşımı ben kötü olan bir şeye neden iyi diyimki sonuçta ben orda alın terimle para kazanıyorum ben sana kısaca bi kıyaslama yapıyım şimdi senin aldıgın mh 2300 buradaki fiyatı peşin fiyatına 12 taksit kredi kartına ama bu motorun yüzde 18 k.d.v yüzde 8 i ötv yani 600 lirası devlete vergi kaldı 1700 250 lira bayi karı kaldı 1450 450 lira fabrikanın karı kaldı 1000 lira daha gümrüğü nakliyesi derken motorun türkiyeye gelişi 800 lira felan fiyat zaten kıyaslama niyetimi ortaya koyuyo ama işte ne yapıcaksın türkiye şartları arz talep meselesi elbet seninde çok paran olsa cbf ybr apache felan alırsın ama bu motorları çok büyütmeyin gözünüzde bunlar benim düşüncem sizinkilerede saygı duyarım...:cat:Arkadaşım sen mondialın fabtikasında çalıştığını söylüyorsun ama ithal ettiğiniz scooterların alımaması gerektiğini rahatlıkla söylüyorsun... Bana göre yanlış bir tavır... Eski teknoloji olabilir ama alınmaması gerektiğini neye göre söylüyorsun?? Kıyas noktan nedir?? atıyorum kanuninin scooterları daha mı iyidir?? Böyle bir eleştiri getirerek kendi bindiğin dalı kesmiş oluyorsun... Mondial mh 125 drift sahibiyim ve de çok memnunum.. Yazdıklarımı yanlış anlama...
Yok kardeşim yanlış anlamam bu forumların amacı nedir bilgi paylaşımı ben kötü olan bir şeye neden iyi diyimki sonuçta ben orda alın terimle para kazanıyorum ben sana kısaca bi kıyaslama yapıyım şimdi senin aldıgın mh 2300 buradaki fiyatı peşin fiyatına 12 taksit kredi kartına ama bu motorun yüzde 18 k.d.v yüzde 8 i ötv yani 600 lirası devlete vergi kaldı 1700 250 lira bayi karı kaldı 1450 450 lira fabrikanın karı kaldı 1000 lira daha gümrüğü nakliyesi derken motorun türkiyeye gelişi 800 lira felan fiyat zaten kıyaslama niyetimi ortaya koyuyo ama işte ne yapıcaksın türkiye şartları arz talep meselesi elbet seninde çok paran olsa cbf ybr apache felan alırsın ama bu motorları çok büyütmeyin gözünüzde bunlar benim düşüncem sizinkilerede saygı duyarım...:cat:
beyler bu motora turbo takacaktım motor küçük kaldı şimdilik turbo yatıyo öyle her neyse , ben bu motordan daha cok verim almak istiyorum hızı yetmiyor bana ben bu motorun silindirirni , pistonununu ve karbüratürünü değiştirsem mesela 200cc lik taksam uygun olurmu ? hızından verim alırmıyım veyada takılabilirmi ?? turbo için yer yok motordaöyle duruyor Allah'tan turboyu bedavaya buldum yoksa elimde patlardı
![]()
bendede 150 kmde 20 tl civarı ama tam hesaplamadım karma kullanım olarak iyi mrde mh ye göre manyak bir vibrasyon var sanki ayaklarına vuruyorlar
hayırlısı olsun kardeşim inşallah daha iyilerini alırsın
aaaaaaaaaaaaaa