mını transporter- eski ve yeni hali....

Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
abicim emeğine ellerine sağlık diyorum.. :cat: yaptıklarını takip etmek cidden büyük neşe veriyor..ellerin dert görmesin :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Tyra Banks ım yok benim,ebem yok benim yok benimmmm....yok beniimmmmmmm:queen::queen::queen:

yahu bu Tuzladaki köftecide kampanya varmış..5 porsiyon yiyebilene yiebildiği kadar beleşmiş miş?????:queen::queen:

ne dersin???
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tyra Banks ım yok benim,ebem yok benim yok benimmmm....yok beniimmmmmmm:queen::queen::queen:

yahu bu Tuzladaki köftecide kampanya varmış..5 porsiyon yiyebilene yiebildiği kadar beleşmiş miş?????:queen::queen:

ne dersin???

sabah diyeydin hacım ya...:pale: boştaydım bugün...

akşam olmuş 21.30...behzat ç başlamış...ohoo ölme eşşeğim ölme...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
5 porsiyon dedik...dükkanın ocağına incir ağacı dikelim demedik...:queen::queen::queen:

olsun mete haftaya gideriz bizde...bak mezitte açmış..hesabı ben ödücem kesinlikle kimseye bırakmam diyor ,ölümü görün diyor....:queen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
5 porsiyon dedik...dükkanın ocağına incir ağacı dikelim demedik...:queen::queen::queen:

olsun mete haftaya gideriz bizde...bak mezitte açmış..hesabı ben ödücem kesinlikle kimseye bırakmam diyor ,ölümü görün diyor....:queen::queen:
çok bonkörsün samet teşekkürü bi borç bilirim olsun bu seferde senden olsun bakalım.. :mrgreen:
Allah açlıkla ıslah etmesin paşam...

aminn..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
olsun anasını satayım bea....zaten yiyeceğin yarım bilemedin en fazla 1 porsiyon köfte ile 3 ekmek...bunlarla korkutamazsın beni....:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
5 porsiyon dedik...dükkanın ocağına incir ağacı dikelim demedik...:queen::queen::queen:

olsun mete haftaya gideriz bizde...bak mezitte açmış..hesabı ben ödücem kesinlikle kimseye bırakmam diyor ,ölümü görün diyor....:queen::queen:

aa ne güzel...Mezitime bak be...helal olsun...gönlüde geniş kalıbıda...:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
çapımız büyüktür kanka..:)
samet beni gezdirsene mötorünle...:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
İrfanı davet etmeden olmaz..adamın topicini köfte alanına döndürdük madem onuda çağırmalıyız...:cherry:
bu arada Engin duyarsa bizi dövermi acep??? dürüme karşı köfte etkinliği yapılıyor diye???:queen:

seni motorumla değilde motosikkletimle gezdirebilirim..ama kendisi bu işe nasıl bakar bilemiyorum...malum 3 kişilik yapılmamış...:queen:

alalım sanada bir motör yahu????:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
İrfanı davet etmeden olmaz..adamın topicini köfte alanına döndürdük madem onuda çağırmalıyız...:cherry:
bu arada Engin duyarsa bizi dövermi acep??? dürüme karşı köfte etkinliği yapılıyor diye???:queen:

seni motorumla değilde motosikkletimle gezdirebilirim..ama kendisi bu işe nasıl bakar bilemiyorum...malum 3 kişilik yapılmamış...:queen:

alalım sanada bir motör yahu????:cat:

hea. adamada ayıp oldu ama samet mikser gibisin maşallah topiği karıştırdın. oysa ben çok güzel olmuş dicektim....:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
çook güzell olmuşş elinizze kolunuza sağlık emeğe saygı kardeşimmm....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst