Yeni motorum Aprilia Scarabeo (resimler)

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
ne kadar aldınız allah kezasız belasız cezasız sürüşler nasip etsin :)
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Az yakar inşallah bu devirde motosikletler bile araba gibi yakıyor. :)
Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
13
çok şık retro bir tasarım... :cat:
ben de 1 ay önce beyaz sym hd 200i evo aldım, memnunum ama bu motoru her gördüğümde acaba bunu mu alsaydım demekten de kendimi alamıyorum..
kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
51
Güle güle iyi günlerde kullan. Kazasız belasız iyi seçim yapmışsın. Çok kalaiteli görünüyor. :)
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Hayırlı olsun . Yarın Allah nasip ederse bende beyaz rengini teslim almak için Alanya'ya gideceğim... Givi çanta çok yakışmış hangi modeli ve kaç litrelik bilgi verirsen memnun olurum.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun . Yarın Allah nasip ederse bende beyaz rengini teslim almak için Alanya'ya gideceğim... Givi çanta çok yakışmış hangi modeli ve kaç litrelik bilgi verirsen memnun olurum.

modeli E300 , 30 Litre. 80 euro fiyatı var ama sıkı bi pazarlıkla hatrı sayılır indirim yaptırabilirsin.

Tüm dostlara tekrar tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bugün aldım, şuan 19 km de :) Su soğutmalı, enjeksiyonlu 180 cc , 16' jantlar. İdeal bi trafik motoru olarak düşündüm.



]

ben motor diye buna derim...İtalyan estetiği ve işçiliği hep bir adım önde...çantanda gerçekten çok hoş abicim...güle güle kullan...kaza bela vermesin Allah...

ben özellikle işçilikte şu detaylara hayran oldum...sele düz ve yumuşak o hususta ben zaten test etmiştim...

şu parçalardaki detaylara bakın lütfen...




varyatöre havalandırma kanalı açmışlar değil mi...yanlışmıyım...

kaliper tamamen özgün tasarım...

bu küçük detay ise balans için takılmış kurşun değil mi o...vay be harika...gerçek bir şehir makinası...huzur şehir içinde skutırda agalar kim ne derse desin...





Güle güle iyi günlerde kullan. Kazasız belasız iyi seçim yapmışsın. Çok kalaiteli görünüyor. :)


Engin abi nettin...:rendeer: selamlar sevgiler olsun...kıymetini biliyorlarmı o namussuzlar...:wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
118
hayırlı olsun .Allah kazasız belasız bol keyifli sürüşler nasip etsin ... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
hayırlı olsun sağlıklı, huzurlu, kazasız günlerde kullanırsınız inşallah
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
toprak hayırlı olsun
vay be onca motor ve sonunda gene scooter
bayadır görüşemedik :(
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
hayırlı olsun,çok güzel ve şirin bir motor gerçektende.Allah kaza bela göstermsin güle güle kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst