coolizma motorun gerçekten güzel iyi günlerde kullan yalnız ilk resimlerinde motorda depo kılıfıda vardı şimdikilerde ise yok çıkarmanın özel bi nedeni varmı tavsiye etmediğin bişey falan mı oldu?
yok sadece kaba duruyo bide yazz geliyo güneşten dolayı azda olsa değişiklik olur sonra çıkarttığımda renk ayırmasın diye çıkarttım,yıprancaksa heryeri eşit yıpransın sonra hoş olmaz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 ----------
Modifiyeye girişicem ama kıyamıyorum daha çok yeni beee :d:d
tanıyamıcak kimse motoru...
Normalde deli gibi zorlarsan 3. vites 80 görürsün ama tavsiye etmem.
Bizim motorun hızını sınırlayan şey karbüratörmüş(devir kesici denen şey). Yeni modellerde bu değişti.
Yalnız supap ve karbüratör ayarı önemli tabii.
Adamlar insaflıymış, genelde yanından sıfırından vııın diye geçerler.:farao:
Çünki bizim memlekette yol büyüğündür.
Güzel fotolar.:cat:
Vites ve hız doğrudur, az yaksın diyorsanız 3000-4000 arası 5250 de ise max tork veriyor.
Hocam öldürdün motoru, arkadaş olmazsa bir servise götürsün.
Çok güzel bilgiler, teşekkürler.
Hocam kullanma klavuzu çok güzel bilgiler içeriyor. Oku çoğu bilgi orada zaten mevcut.
az yaksın dersen 3000-4000 max tork 5250 de.
Geçmiş olsun, full koruma şart.
Hocam sana bir site ismi vereyim, bana dua edersin. Orjinal dişli ve bakla sayısını yazıyorsun, sonra ise istediğin dişli oranlarını sana hız ve tork olarak kazanç ve kayıplarını hatta bakla çıkartman gerke mi onu bile söylüyor.
@aydoganx in katkılarıyla.
http://www.sprocketcalculator.com/
Çok güzel gezmişsiniz ancak o dizler o şekilde 5-10 sene rüzgar yerse iflah olmaz.
Dizlik kullanmanı şiddetle öneririm.
Hatta full koruma daha da iyi olur.:cat:
çok güzelmiş mucit kardeş sağol
yeni modellerde dişli sayıları farklımı hemen öğrenmem lazım.
2011 li arkadaşlar hemen sayıverin bakem![]()
estağfurullah kardeşim amaç paylaşmak, mucitlikte yok deyil tabi:cherry:eyer ön dişli aynıysa bu biraz daha serilik fakat aynı devirdeki hızlarda biraz daha yavaş olması demek fakat gaz kesici olmadığı için bu farkı biraz fazla devir çevirerek kapatacaktır
sana mucit demek istemedim öyle bir özelliğinde varsa iyi derim
mmucit isimli arkadaşa cevabı için teşekkür etmiştim :mrgreen:
sanada teşekkür ederim
öğrenmek istediğim 2011 öncesi 15-42 olan dişli grubu yenilerde kaç acaba.
rica ederim kardeşim.bende takılıyorum zatenarka dişli 43 fakat ön dişliyi öğrenmemiz lazım.sende 2011 kullanıyosun sanırm
Gride yıpranma çok fazla olmayacakmış gibi duruyor , olsa da pek belli olmaz ama benim sihayın depoda dizlerimin değdiği yerler matlaştı bileale:
merabalar siyah renk çok güzel fakat bende kılcal çiziklerden müzdaripim.dizliktenmi yoksa normal olarakmı matlaştı
Normal kot pantul matlaştırdıDepoyu çok sıkı kavrayan biride değilim hani :farao:
ÖNCE MOTORU YIKATIYORUZ PİS PİS OLMAZ
ARKA ÇANTAYI TAKIP GEREKLİ KONTROLLERİ YAPTIKTAN SONRA ZİNCİRİ YAĞLAYIP YOLA ÇIKIYORUZZ
ANAMM NE GÜZEL TAY YOLDA RASTLADIM![]()
BAKMAYIN BABANNE ÖLE MASUM DURUYO ONA DA Bİ TUR ATTIRDIM MOTORLAARETİME DOĞRU Bİ TUR ATALIM DEDİ
KÖYÜMÜZÜN ENGÜZEL TEPESİ..AĞAYERİ KÖYÜ..
DÖNÜŞ YOLU....
NASIL KÜÇÜMSÜYORUM KM LERİ BAKIŞTAN BELLİ![]()
Aga harbi ilginç birisin haNerden yakalıyorsun , nasıl unutmuyorsun , yazarken nerden aklına geliveriyor helal olsun vallahi. Ben akşam ne yediğimi hatırlamıyorum :mrgreen:
Dincer Tekirdağ'lı ama sanırım İstanbul'da ikamet ediyor. Ben ise Tekirdağ-Çorlu'dayım . Sadece onunla değil yolu bu tarafa düşen tüm arkadaşlarla kaynaşmak isterim. Bu taraflara gelen olursa mesajlaşalım :cat:
mrb ünsal bey
nasip olursa ben geleceğim çorluya,başcınız iyi dostumdur onu ziyarete geleceğim,inşallah sizinlede tanışma fırsatı buluruz.
Ercan MALERİ.
Normalde deli gibi zorlarsan 3. vites 80 görürsün ama tavsiye etmem.
Bizim motorun hızını sınırlayan şey karbüratörmüş(devir kesici denen şey). Yeni modellerde bu değişti.
Yalnız supap ve karbüratör ayarı önemli tabii.
Adamlar insaflıymış, genelde yanından sıfırından vııın diye geçerler.:farao:
Çünki bizim memlekette yol büyüğündür.
Güzel fotolar.:cat:
Vites ve hız doğrudur, az yaksın diyorsanız 3000-4000 arası 5250 de ise max tork veriyor.
Hocam öldürdün motoru, arkadaş olmazsa bir servise götürsün.
Çok güzel bilgiler, teşekkürler.
Hocam kullanma klavuzu çok güzel bilgiler içeriyor. Oku çoğu bilgi orada zaten mevcut.
az yaksın dersen 3000-4000 max tork 5250 de.
Geçmiş olsun, full koruma şart.
Hocam sana bir site ismi vereyim, bana dua edersin. Orjinal dişli ve bakla sayısını yazıyorsun, sonra ise istediğin dişli oranlarını sana hız ve tork olarak kazanç ve kayıplarını hatta bakla çıkartman gerke mi onu bile söylüyor.
@aydoganx in katkılarıyla.
http://www.sprocketcalculator.com/
Çok güzel gezmişsiniz ancak o dizler o şekilde 5-10 sene rüzgar yerse iflah olmaz.
Dizlik kullanmanı şiddetle öneririm.
Hatta full koruma daha da iyi olur.:cat:
bekliyoruz etoşcum hayırlı haberlerini ve lastikleri...
geçmiş olsun kardeş...:rendeer:
abi senin ön arkamı...ethemde haftaya alıyor onunkini alacaktım...senin sadece arkamıydı db ile konuştunmu lastikleri ne yapmışlar...tek ise zahmet etme...ama ön arka ise biz elden teslim alırız...etheme gerek kalmaz o zaman...teşekkürler...537 335 22 33 ye mesaj atarsan ben seni ararım...
anlattığın kadarıyla bunu servis elemanları yaptı değilmi asılmışlar hayvan gibi...
elleri mahkum değiştircekler...
.............
bu arada beyler ben cbf 150 den sıkıldım...cbf 600 e göz diktim...(şaka)
bu makina geranajsız cbf 600...Almanyadan gelme...
Beklerim , geleceğiniz zaman haberleşelim , sizin o taraflarda güzel , kaçabilirsek bizde ziyaretinize geliriz :cat:
napalım arasıra cila yapıcaz artık.matlık olayını kesin çözer.çbs polisan mavi araç cilası çok başarılı senelerdir arabama uyguluyorum.motordaki kılcal çizikler içinde kullandım çok başarılı fakat en ufak bir dış etkende çok hassas boya yine kılcal çizikler oluşuyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------
daha nice gezilere kardeşim güzel gezmişsin
arkadaşlar benim sorunum sizlerdede vardır sanırım.
arkadaşımız beyaz spor ayakkabıyla kullanıyor bende aynı durumdayım amma vites kolu ayakkabılarım mahvediyor bende fazla titizim bu konuda çok rahatsızım.
vites kolunun ayakkabılarımıza zarar vermemesi için neyapabiliriz?
saygılarım
slmlr
Ercan.
arkadaşlar bu fotoğraflardaki cbf150 nin aynaları ybr aynasımı?nasılki arkayı orjinallerine göre dahamı güzel gösteriyor.
Az önce EFE hondadan Berker bey aradı
Haziran 10'da teslim edilecek motorumu mayıs 20 tarihine çekmiş çok sevindim cidden
Mayıs 20'de teslim edilecek motorlar bugün istanbula gelmiş
Bu arada haziran 10'a kalırsan büyük ihtimalle zam gelir dedi
Alacaklara ilgililere duyrulur