Ve işte yeni lastiğimin görünümü.
Yandan Görünüm.
Henüz çamurcalık takılmamış hali Tek kelimeyle iğrenç
Arkadan Görünüm Hiçde fena değil.
Yeni alınan çamurluğun boyama işlemi
Çamurcalığın motosiklet üzerindeki görünümü
Arkadan çıkan 100-80-17 lastiğin öndeki duruşu ve önden görünümü.
Çamurcalığa motosiklet renginde çıkarma yapıştıracağım. Şuanda çok sade duruyor.
Arka lastik fotoğrafda göründüğünden daha kalın duruyor. Ve ön lastikğin kalınlığıda çok iyi görünümde çok güzel.
Şimdi sil baştan başlayacak olsam 90 yanak almazdım. 90 yanağı elimde olmayan sebeplerden dolayı kabul ettim. Alabileceğim lastik sınırlıydı çünki 70 yada 80 yanak yoktu bulamadım. 90 yanağında bu kadar çirkin duracağını bilseydim almazdım.
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-23.html#ixzz1KketOlQI
arkadasımm bu ön camurluk hangi modelin camurlugu bende düşünüyorumm değiştirmeyide ona göre camurluk bulmam kolay olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------
arkadasımm bu camurluk hangi modelin camurlugu. bende düşünüyorum camurlugu değiştrip arka tekeri öne takmayııı