250 ile 125 lik arasında kasa farkı varmı yoksa aynı boyuttamı kasalar ? Birde Egzoz sesinden haberdar olsak![]()
125 ile 250 arasında fark var tabi kasada ebat azda olsa 250 likte daha büyük tekerler az daha kalın depo 250de 13 litre bg torku daha fazla 250de bu gibi farklar var ama ben 125lik alıcam yeter bana diyorum çünki manisada oturuyorum 15 km hafta sonları bahçe var oraya gidip gelcem bide kuşadası didim falan denize giderim çok abartılı uzun yola gitmicem bana yeter yani götürürde getirir de bu kadar yolculukdan nolcak etkilemez![]()
@emrah
ne yaptın kardeşim opet in kameralardan bir sonuç alamadın mı hala ya :silent:
Slm. sen alırken zenon ve alarm takyırmıştın. kaça mal olmuştu acaba?
mete abi falan baya araştırmıştı.plakadan falan adres bulamıyormuyuz ya yokmu öyle bi tanıdıkgerçi kapısına gitsen ne olucak insan evladı olsa kaçmazdı bile.oraya gidince de olacaklar belli ..bi arkadaş demişti haftada bir siliniyor diye ama sistemleri nasıl kimse bilemez.millet yardımcı olmuyor ki birbirine.bana dokunmayan yılan bin yaşasın hesabı yaşıyor duyarsız halkımız
sen gene eyw çekiyosun adamlara ben yemin ederim dayanamam abi..
Opetin sahibininde çok bi günahı yok be kardeşim..
Bütün iş benim şans meselesi..
Ben o adamın kapısına gittiğimde dayanamıcam işte olay orda..
Bulursak zaten metehan abiyle gidicem..Konuşmayı ona bırakıcam..
Metehan abiyi görünce hala baktım kem küm yapıyo patlatıcam kafasını bizim ben ondan şikayetçi olcam o benden öyle uzıyıcak gidicek..
Ama hiç yoktan sinirimi alıcam yani :mrgreen:
Cevap için sağol.. Zenon güzel duruyor gerçekten:cat:
tez zamanda iyi haberlerini bekliyorum kardeşim.İnan senin kadar benim de canımı sıktı bu olay ..
gerçekten güzel duruyormuş.. hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin ..![]()
arkadaşlar bu motorun şuanki stok durumu nedir yine gelmeden tükendimi hepsi . ve nezaman gelecekmiş
En son bakıma gittiğimde Haziran ortası deniliyordu..
Fakat tam olarak kimse bişey söylemiyor.
Bazı arkadaşlar mayıs diyo bazıları haziran..
Benim düşüncem ise ötv nin düşük olmasından dolayı olan motorları bayilere vermiyorlar.
ötv devlete giden bir para. sonuçta devlet hariç kimsenin kazançı olmaz ötvden. honda ile alakalı bişey bence
125 ile 250 arasında fark var tabi kasada ebat azda olsa 250 likte daha büyük tekerler az daha kalın depo 250de 13 litre bg torku daha fazla 250de bu gibi farklar var ama ben 125lik alıcam yeter bana diyorum çünki manisada oturuyorum 15 km hafta sonları bahçe var oraya gidip gelcem bide kuşadası didim falan denize giderim çok abartılı uzun yola gitmicem bana yeter yani götürürde getirir de bu kadar yolculukdan nolcak etkilemez![]()
yesevi ben aslında 250 liğide düşündüm ama değmez almaya neden tabi benim düşüncem bu gittimbayisinde gördüm 250likte titreşim var gıcık oldum bu olaya krediyle almam gerekio hal böyle olunca 250 lik bana 10bin liraya gelio tek silindir 250 cc liğede bu parayı vermek işime gelmez 125 cc de nasıl olsa aynı görüntüde vede güzel göstergeler model olsun aynı tekerleride kalınlaştırmışlar motord kaliteli ve sorunsuz oldummu bana bol bol yeter çünki ben motor hastası biri deilim benim işimi görsün yeter bende ki tek hastlık ne alırsam alıyım kaliteli ve uzun ömürlü olsun bana yeter yoksa gidip 125lik çinçinlerden de alınabilinilir bi kere olsun düzgün olsun biyetindeyim :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------
bende viteslide bilmiordum motor sürmeyi bi 2010 ybr aldımdı onda ögrendim baya bi geliştirdim vitesliyi sattım . şimdide cbr alcam nasipse bakalım çok kolay kardeş vites bir aşağı 4 yukarıydı ama bu sefer bir aşağı 5 yukarı olcak daha iyi olucak5 vites yetmiodu çünkiizmir sabuncu belinde falan rampalarda 2 kişi ybr ölüyom in üstümden diyodu bakalım cbr ne dicek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------
bende viteslide bilmiordum motor sürmeyi bi 2010 ybr aldımdı onda ögrendim baya bi geliştirdim vitesliyi sattım . şimdide cbr alcam nasipse bakalım çok kolay kardeş vites bir aşağı 4 yukarıydı ama bu sefer bir aşağı 5 yukarı olcak daha iyi olucak5 vites yetmiodu çünkiizmir sabuncu belinde falan rampalarda 2 kişi ybr ölüyom in üstümden diyodu bakalım cbr ne dicek
![]()
Aynen o kadar para verilmez 250liğe... de viteslide sorun o değil alışma süresi içinde vitesin kaçda olduğu görünmüyor bi o sıkıntı birde virajlarda yatma vites düşürme arka frenleme felan bu bana baya palıya mal olucak.... en az 1 milyarda bunlara para vericem.