Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
@emrah
ne yaptın kardeşim opet in kameralardan bir sonuç alamadın mı hala ya :silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
250 ile 125 lik arasında kasa farkı varmı yoksa aynı boyuttamı kasalar ? Birde Egzoz sesinden haberdar olsak :)

125 ile 250 arasında fark var tabi kasada ebat azda olsa 250 likte daha büyük tekerler az daha kalın depo 250de 13 litre bg torku daha fazla 250de bu gibi farklar var ama ben 125lik alıcam yeter bana diyorum çünki manisada oturuyorum 15 km hafta sonları bahçe var oraya gidip gelcem bide kuşadası didim falan denize giderim çok abartılı uzun yola gitmicem bana yeter yani götürürde getirir de bu kadar yolculukdan nolcak etkilemez ;)

125'lik ile 250'lik arasında görüntü olarak ufak tefek farklar var..
250'liğin lastikleri 1 boy daha kalın.
Egzoz'u daha büyük..
Kalıp olarak bi kaç cm olarak daha büyük olabilir..

125'liğin sesine gelirsek 7 bin devirden sonra egzoz değilde motor sesi geliyo küçük ss olduğunu söyler gibi:p
Büyük markalar bu modele göre egzoz üretirse alıp takıcam o zamanda bilgi veririm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:56 ----------

@emrah
ne yaptın kardeşim opet in kameralardan bir sonuç alamadın mı hala ya :silent:

Vallahi kardeşim bekledim ama boşa..
Polisi olay günü aradım..Kamera kayıtlarını al öyle gel dedi..Eyw dedik..
Opetin sahibi yurtdışına çıkmış şans ya bizimkisi..
Neyse geldi bu seferde adamın toplantıları bir türlü bitemedi..
Tam ulaştım adam dedim kayıtlar geliyo..
Bu seferde haftada bir siliniyor diye bi laf..

Kamera kayıtlarını alamadığımdan daha şikayetçi bile olamadım..
Geçtiğimiz hafta savcılığa gittim yine bi polis dikildi başıma görgü tanığını al öyle gel..
Hayde aradım gören arkadaşı işteyim izin alamam diyor..
Araya hafta sonu girdi yine yalan ettiler bizim işi..
Pazartesi gidip şikayette bulunucam..
İşimiz devlete kaldıysa ben motoru sattıktan sonra anca bulurlar adamı deyip..Bi yandanda servistir çevredir soruşturuyorum.
Bi şekilde bulucam gerekirse dayanıcam kapısına böyle böyle dicem olmadı kendi bildiğim gibi halledicem..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
mete abi falan baya araştırmıştı.plakadan falan adres bulamıyormuyuz ya yokmu öyle bi tanıdık :) gerçi kapısına gitsen ne olucak insan evladı olsa kaçmazdı bile.oraya gidince de olacaklar belli ..bi arkadaş demişti haftada bir siliniyor diye ama sistemleri nasıl kimse bilemez.millet yardımcı olmuyor ki birbirine.bana dokunmayan yılan bin yaşasın hesabı yaşıyor duyarsız halkımız :) sen gene eyw çekiyosun adamlara ben yemin ederim dayanamam abi..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Slm. sen alırken zenon ve alarm takyırmıştın. kaça mal olmuştu acaba?

Motosiklet servise gelmeden hatta ben daha görmeden telefonla arayıp takılmasını istemiştim..

Yanlış hatırlamıyorsam.
Xenon:250 tl
Alarm:60 tl falan idi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 ----------

mete abi falan baya araştırmıştı.plakadan falan adres bulamıyormuyuz ya yokmu öyle bi tanıdık :) gerçi kapısına gitsen ne olucak insan evladı olsa kaçmazdı bile.oraya gidince de olacaklar belli ..bi arkadaş demişti haftada bir siliniyor diye ama sistemleri nasıl kimse bilemez.millet yardımcı olmuyor ki birbirine.bana dokunmayan yılan bin yaşasın hesabı yaşıyor duyarsız halkımız :) sen gene eyw çekiyosun adamlara ben yemin ederim dayanamam abi..

Opetin sahibininde çok bi günahı yok be kardeşim..
Bütün iş benim şans meselesi..
Ben o adamın kapısına gittiğimde dayanamıcam işte olay orda..
Bulursak zaten metehan abiyle gidicem..Konuşmayı ona bırakıcam..
Metehan abiyi görünce hala baktım kem küm yapıyo patlatıcam kafasını bizim ben ondan şikayetçi olcam o benden öyle uzıyıcak gidicek..
Ama hiç yoktan sinirimi alıcam yani :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Opetin sahibininde çok bi günahı yok be kardeşim..
Bütün iş benim şans meselesi..
Ben o adamın kapısına gittiğimde dayanamıcam işte olay orda..
Bulursak zaten metehan abiyle gidicem..Konuşmayı ona bırakıcam..
Metehan abiyi görünce hala baktım kem küm yapıyo patlatıcam kafasını bizim ben ondan şikayetçi olcam o benden öyle uzıyıcak gidicek..
Ama hiç yoktan sinirimi alıcam yani :mrgreen:

:) tez zamanda iyi haberlerini bekliyorum kardeşim.İnan senin kadar benim de canımı sıktı bu olay ..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Cevap için sağol.. Zenon güzel duruyor gerçekten:cat:

Güzel durduğu bi kenara..Eski motorlarımda neden kullanmadığımı hala düşünüyorum..
Mum ışığında gidiyormuşum meğersem yeni yeni anladım:)
Heleki trafikte çok işe yarıyo çakıyorum uzunları yol açılıyo:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

:) tez zamanda iyi haberlerini bekliyorum kardeşim.İnan senin kadar benim de canımı sıktı bu olay ..

İnş kardeşim bende beklemedeyim..Elimden bişey gelmiyo..Bi kaç ay geçsin bulamazsam..Gereken yerleri kendim değiştiricem..
Allahtan göze batan çok bi yer yok.
Sadece ben görebiliyorum bide dikkatli bakıldığında gözüküyo:)
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
gerçekten güzel duruyormuş.. hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin .. :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
arkadaşlar bu motorun şuanki stok durumu nedir yine gelmeden tükendimi hepsi . ve nezaman gelecekmiş
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
arkadaşlar bu motorun şuanki stok durumu nedir yine gelmeden tükendimi hepsi . ve nezaman gelecekmiş

En son bakıma gittiğimde Haziran ortası deniliyordu..
Fakat tam olarak kimse bişey söylemiyor.
Bazı arkadaşlar mayıs diyo bazıları haziran..
Benim düşüncem ise ötv nin düşük olmasından dolayı olan motorları bayilere vermiyorlar.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
En son bakıma gittiğimde Haziran ortası deniliyordu..
Fakat tam olarak kimse bişey söylemiyor.
Bazı arkadaşlar mayıs diyo bazıları haziran..
Benim düşüncem ise ötv nin düşük olmasından dolayı olan motorları bayilere vermiyorlar.

ötv devlete giden bir para. sonuçta devlet hariç kimsenin kazançı olmaz ötvden. honda ile alakalı bişey bence
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ötv devlete giden bir para. sonuçta devlet hariç kimsenin kazançı olmaz ötvden. honda ile alakalı bişey bence

Haklı olabilirsin..
Birde Servisim D&B motor..Sahibi Gökhan abiye arkadaşlarımdan almak istiyenler var.Gelme durumu nedir diye sorduğumda..
Bana cevabı; geçen hafta fabrikasına gittik ve çok az sayıda üretildiğinden ve çok tutulan bi model olduğundan daha üretildiği ülkeden çıkamadan bitiyorumuş.
Bu yüzden dış ülkelere az sayıda gönderiyorlarmış.Böyle bi cevap gelmişti.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
125 ile 250 arasında fark var tabi kasada ebat azda olsa 250 likte daha büyük tekerler az daha kalın depo 250de 13 litre bg torku daha fazla 250de bu gibi farklar var ama ben 125lik alıcam yeter bana diyorum çünki manisada oturuyorum 15 km hafta sonları bahçe var oraya gidip gelcem bide kuşadası didim falan denize giderim çok abartılı uzun yola gitmicem bana yeter yani götürürde getirir de bu kadar yolculukdan nolcak etkilemez ;)


Katılıyorum Sana....Benımde Senınkine benzer niyetim....Şehir İçi Okula gidip gelmek ve hafta sonu yazın elma bahcesine falan gideriz niyetındeyım....Honda sağolsun imdadımıza yetişti artık.

Yalnız benim sorunum vitesli kullanmayı bilmiyorum :s ehliyeti scoter le verdiler bize :s denizlide eğtim alma imkanıda yok sanırım önce bir honda sürüş kursuna gidicez :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
22
yesevi ben aslında 250 liğide düşündüm ama değmez almaya neden tabi benim düşüncem bu gittimbayisinde gördüm 250likte titreşim var gıcık oldum bu olaya krediyle almam gerekio hal böyle olunca 250 lik bana 10bin liraya gelio tek silindir 250 cc liğede bu parayı vermek işime gelmez 125 cc de nasıl olsa aynı görüntüde vede güzel göstergeler model olsun aynı tekerleride kalınlaştırmışlar motord kaliteli ve sorunsuz oldummu bana bol bol yeter çünki ben motor hastası biri deilim benim işimi görsün yeter bende ki tek hastlık ne alırsam alıyım kaliteli ve uzun ömürlü olsun bana yeter yoksa gidip 125lik çinçinlerden de alınabilinilir bi kere olsun düzgün olsun biyetindeyim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

bende viteslide bilmiordum motor sürmeyi bi 2010 ybr aldımdı onda ögrendim baya bi geliştirdim vitesliyi sattım . şimdide cbr alcam nasipse bakalım çok kolay kardeş vites bir aşağı 4 yukarıydı ama bu sefer bir aşağı 5 yukarı olcak daha iyi olucak5 vites yetmiodu çünki :D izmir sabuncu belinde falan rampalarda 2 kişi ybr ölüyom in üstümden diyodu bakalım cbr ne dicek :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------

bende viteslide bilmiordum motor sürmeyi bi 2010 ybr aldımdı onda ögrendim baya bi geliştirdim vitesliyi sattım . şimdide cbr alcam nasipse bakalım çok kolay kardeş vites bir aşağı 4 yukarıydı ama bu sefer bir aşağı 5 yukarı olcak daha iyi olucak5 vites yetmiodu çünki :D izmir sabuncu belinde falan rampalarda 2 kişi ybr ölüyom in üstümden diyodu bakalım cbr ne dicek :D
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
yesevi ben aslında 250 liğide düşündüm ama değmez almaya neden tabi benim düşüncem bu gittimbayisinde gördüm 250likte titreşim var gıcık oldum bu olaya krediyle almam gerekio hal böyle olunca 250 lik bana 10bin liraya gelio tek silindir 250 cc liğede bu parayı vermek işime gelmez 125 cc de nasıl olsa aynı görüntüde vede güzel göstergeler model olsun aynı tekerleride kalınlaştırmışlar motord kaliteli ve sorunsuz oldummu bana bol bol yeter çünki ben motor hastası biri deilim benim işimi görsün yeter bende ki tek hastlık ne alırsam alıyım kaliteli ve uzun ömürlü olsun bana yeter yoksa gidip 125lik çinçinlerden de alınabilinilir bi kere olsun düzgün olsun biyetindeyim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

bende viteslide bilmiordum motor sürmeyi bi 2010 ybr aldımdı onda ögrendim baya bi geliştirdim vitesliyi sattım . şimdide cbr alcam nasipse bakalım çok kolay kardeş vites bir aşağı 4 yukarıydı ama bu sefer bir aşağı 5 yukarı olcak daha iyi olucak5 vites yetmiodu çünki :D izmir sabuncu belinde falan rampalarda 2 kişi ybr ölüyom in üstümden diyodu bakalım cbr ne dicek :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------

bende viteslide bilmiordum motor sürmeyi bi 2010 ybr aldımdı onda ögrendim baya bi geliştirdim vitesliyi sattım . şimdide cbr alcam nasipse bakalım çok kolay kardeş vites bir aşağı 4 yukarıydı ama bu sefer bir aşağı 5 yukarı olcak daha iyi olucak5 vites yetmiodu çünki :D izmir sabuncu belinde falan rampalarda 2 kişi ybr ölüyom in üstümden diyodu bakalım cbr ne dicek :D


Aynen o kadar para verilmez 250liğe... de viteslide sorun o değil alışma süresi içinde vitesin kaçda olduğu görünmüyor bi o sıkıntı birde virajlarda yatma vites düşürme arka frenleme felan bu bana baya palıya mal olucak.... en az 1 milyarda bunlara para vericem.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
çok güzel duruyor ya sonunda cbr 125 güzel birşey oldu..önceden çelimsiz duruyordu bence..biraz bekleyelim 2.eller düşer o zaman alınabilinir..
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Aynen o kadar para verilmez 250liğe... de viteslide sorun o değil alışma süresi içinde vitesin kaçda olduğu görünmüyor bi o sıkıntı birde virajlarda yatma vites düşürme arka frenleme felan bu bana baya palıya mal olucak.... en az 1 milyarda bunlara para vericem.

Neler yapacaksınıs motora .. Biras açarmısınıs ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst