Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
oh hem kokluyoda diyosun yani :queen:
resimleri bekliyorum ama motor üstünde önden yandan ve arkadan çekimleri unutma hocam :mrgreen:

Biraz geç oldu ama :)

dsc01139ey.jpg



dsc01141z.jpg
 
Katılım
3 Eyl 2010
Mesajlar
35
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah, motor çok güzel duruyor...
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
1
hayırlı olsun.. aylardır hayaliyle yanıp tutuştuğum motor.. =) sipariş verdim inş. mayıs15te elimde..
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
52
Bende dün sipariş verdim. Benimki Haziran da gelecek.. Emrah bey hayırlı uğurlu olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hayırlı olsun Emrah kardeşim Allah kaza bela göstermesin. Güle güle sür :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
mete abi 3-4 sanadır fln bmwl leri araştırım sürekli video izlerim vs..sana senin boy ve kilona önereceğim seni anca keser dediğim tek motor var o da 1150 gs adventure tam senlik cup diye oturur üstüne...
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Hayırlı olsun. Motorun Kalıbı hakkında şüpelerim vardı ve Denizli yede mayısta gelicekmiş bende bu motordan alıcam inş. ve artık cbr600 ün yanındaki halini görünce hiçde eskisi gibi küçücük bir motor olmadığını gördüm içim çok rahat artık.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@Emrah.ark
resimler için saol hocam jant şeritleride güzel olmuş:cat:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bizim memlekette muzip bir dayı varmış
ölüm döşeğindeyken kocakarılar ziyaretine gelmiş
bunları tahta taburelerde ağırlarlarken biri yaşlılıktan olacak yellenmiş
anlaşılmasın diye de tabureyi sağa sola bi gıcırdatmış
bizim dayı da demiş ki:
"sesini benzettun ama kokusini ne edecesun"

demem odur ki tamam tipi düzeltmişler
ama gene 125 lik
gene de hayırlı olsun hepinize
siz beğendikten sonra bize tebrik etmek düşer

bu panda ayusu bir numerolu cıbır düşmanıyken bu motoru övüyorsa vardır bi bildiği gördüğü
yahut honda buna beleş piston sözü de vermiş olabilir
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
22
slmlar

emrah kardeşim motoru anlatırmısın azcık bende aynısından almayı düşünüyorum cbr 250 de titreşim var 125 de varmı mesela teker kalınlıkarı ne alemde gerçekten 125 e göre iyimi tekerleri yani gözlemlerini anlatırsan almamda yardımcı olursun sevinirim ayrıca diger arkadaşlar içinde geçerli eger 2011 cbr 125r ı alan varsa anlatırlarsa sevinirm eski kasadan farklımı gerçekten :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi 3-4 sanadır fln bmwl leri araştırım sürekli video izlerim vs..sana senin boy ve kilona önereceğim seni anca keser dediğim tek motor var o da 1150 gs adventure tam senlik cup diye oturur üstüne...


evet aga benimde kanaatim o yönde...:cat:

bu panda ayusu bir numerolu cıbır düşmanıyken bu motoru övüyorsa vardır bi bildiği gördüğü
yahut honda buna beleş piston sözü de vermiş olabilir

aga sanada bi krank kolu sözüm vardı...onu alamadan kaçtın Samsına...:cherry:
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
53
selam arkadaşlar. ben de bu yaz cbr 125 ya da cbr 250 almayı düşünüyorum. ama sıra falan mı veriyorlar. herkes sipariş verdim falan diyor. bir de kullananlardan yüksek devirlerde nasıl performans veriyor öğrenebilir miyim. TEŞEKKÜRLERİMLE...
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
22
slm

arkadaşlar bence yeni kasa cbr 125de şasi motor aynı granajı teker kalınlıklarını göstergeyi deiştirmişler eski cbr ile aynnı yani yeni kasa cbr görünümü güzel sadece motor da önemli azda olsa bi deişiklik yaptılarmı acaba haberiniz varmı motor kısmında
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o değilde son fotoda motosiklet otobüse yakın gidiyor otobüs bi fren koysa küüüt bi kaza haberi işte
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Herkeze çok teşekkür ederim..Daha iyileri sizlerin olsun inş..
Lastik ebadı ile ilgili soru gelmiş öb lastik ebadını hatırlamıyorum bakarım..Fakat arka lastik 130luk..
Rodajım bitti 1900 km'lerdeyim..

Düz yolda 125-130 arası yaptım şuana kadar..
Otobanda meyilli yolda denememde ise ıkına ıkına 150yi 2-3 saniye gördüm..

Motosikletimden memnunum..Tek derdim yanımdan geçen arabaların 125lik motor olarak görmeyip ara gazı verip uzayıp gitmesi:mrgreen:

Gazı çevirip 200lere çıkıcağımımı sanıyolar neyse artık:p

Kazasız belasız sürüşler iyi günler dilerim:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
250 ile 125 lik arasında kasa farkı varmı yoksa aynı boyuttamı kasalar ? Birde Egzoz sesinden haberdar olsak :)
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
22
:)

125 ile 250 arasında fark var tabi kasada ebat azda olsa 250 likte daha büyük tekerler az daha kalın depo 250de 13 litre bg torku daha fazla 250de bu gibi farklar var ama ben 125lik alıcam yeter bana diyorum çünki manisada oturuyorum 15 km hafta sonları bahçe var oraya gidip gelcem bide kuşadası didim falan denize giderim çok abartılı uzun yola gitmicem bana yeter yani götürürde getirir de bu kadar yolculukdan nolcak etkilemez ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst