- Katılım
- 25 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,524
- Motosikleti
- Hornet
oh hem kokluyoda diyosun yani :queen:
resimleri bekliyorum ama motor üstünde önden yandan ve arkadan çekimleri unutma hocam :mrgreen:
Biraz geç oldu ama
oh hem kokluyoda diyosun yani :queen:
resimleri bekliyorum ama motor üstünde önden yandan ve arkadan çekimleri unutma hocam :mrgreen:
@emrah.ark
resimler için saol hocam jant şeritleride güzel olmuş:cat:
mete abi 3-4 sanadır fln bmwl leri araştırım sürekli video izlerim vs..sana senin boy ve kilona önereceğim seni anca keser dediğim tek motor var o da 1150 gs adventure tam senlik cup diye oturur üstüne...
bu panda ayusu bir numerolu cıbır düşmanıyken bu motoru övüyorsa vardır bi bildiği gördüğü
yahut honda buna beleş piston sözü de vermiş olabilir