Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Valla nereden aklima geldi anlamadim. Bi anda kendimi yapmis buldum. Elimde arabam icin aldigim 7cm capli ledli angel halkalardan vardi. MC nin ön farini inceledim bir de baktim ki farin ön cami (plastik, cam degil) cikabiliyor. Kenarlarinda klipsleri var. Dolayisiyla ampül falan degistirmek bi nebze kolay. Neyse.. söyle bi tuttum ledli halkayi fena durmayacak gibi. Farida söktüm yerinden. Halkanin arkasini silikonladim. Hop yapistiriverdim. Kurumasini bekledim. test amacli yaktim, calisiyor. Ön cami kapattim gerekli baglanti kablolarini da hazir edip bagladiktan sonra fari yerine taktim. Fari sökmesi cok kolay. LEdi icine yerlestirmesi biraz oyaliyor. Fiyaskoyla sonuclanmasida olasiydi fakat farin komplesinin 50tl olmasi beni cesaretlendirdi :) Sonuc olarak benim hosuma gitti. LEdler Park lambalariyla birlikte yanacaklar..

p1553260411.jpg

Ledli el feneri takviyelerinle sanki motorla kömür madenine girecekmişin gibi olmuş hacı :) yani orjinal durmamış (dost acı söyler) ama far içi led çalışman karşısında saygıyla eğiliyorum... cuk olmuş :cat: süper olmuş
bende işte alarm, (biliyorum sen karşısın ama) xenon(12000k) taktırıcam bu hafta bide 5 ledli yuvarlak bir park ampulü var lazer gibi mübarek... bide jantlara ince beyaz şeritler düşünüyorum...
...sora.... cms40 jelik jant renkli cam, body kit, koni amortisör, full tesisat abarth eksoz KN hava filtresi, chip :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------

bana topcase lazım ama içine montumu mu ve kaskımı sığdırabileceğim bişey olması lazım arkadaşlar fazla param yok ideal uygun bişey almam lazım avrupa yakasında nerden temin edebilirim var mı tanıdık ya da gözünüze kestirdiğiniz bi topcase ?

ben bayrampaşadan kalktım bahçelievleri gezdim topcase için 90 TL YE TEX buldum 42 LT SORA geldim b.paşaya benim motorcuda yoktu gelmiş aynısı 80 tl te takması içinde .... benim resimlerdeki çanta işte .. başkada ucuz yok ... 500 tl den başlıyo zıkkım sanki altın kaplama...uzak gelmesse gel :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ledli el feneri takviyelerinle sanki motorla kömür madenine girecekmişin gibi olmuş hacı :) yani orjinal durmamış (dost acı söyler)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------


Kardes, bende öyle %100 begenmedim o bisiklet feneri ledleri fakat akünün gercek sis fari kaldirmayacagini düsünüyorum. Simdilik yeni heves bir müddet kullanayim bakalim. Ileride elime daha orjinal bisey gecerse onlarla degistiririm.Bunlar biraz kisa olsaydi bi sikayetim olmayacakti. sadece cok uzunlar..
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
o twister- tıvistırıyla değil vede 250ss brezilya malı olan bi alet şimdi fiyatı yüzünden kötülemeyemi başlıycaksınız resul bey parçası ucuz olmıycak tabi hele bide üretimden kalkmış[/QUOTE]

her neyse işte.ben söyliyim 1150 lira bi gösterge paneli.ağzımız açıkta kaldı.ati sen twister :cherry:almayı düşünüyodunya o yüzden bilgin olsun diye yazdım yani.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Atilla hiç rahat durmuyorsun, hergün takacak bir şeyler buluyorsun:) Farın içine taktığın led'leri nerden buldun? Yasa var, demi efemmm "Nerden Buldun"
"Valla abüü, ben yapmadım, herşeyi Fatmagül yaptı, onun suçu " falan da deme!

bide 5 ledli yuvarlak bir park ampulü var lazer gibi mübarek
Yapıressamı merak ettim! Alırsan fotolarını görmek isterim, herhalde arkadaşların da ilgisini çeker. Tabi fiyatı da nedir? bilgilendirebilirsen makbule geçer.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@ yigido, sinyallerin üzerindeki su gecirmez özellikli motosiklet speaker'i hoperlör.


@Bogachan, abi Ledleri parklara bagladim. Kisa farlari yakinca Ledler sönüyor ;)
 
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
14
o twister- tıvistırıyla değil vede 250ss brezilya malı olan bi alet şimdi fiyatı yüzünden kötülemeyemi başlıycaksınız resul bey parçası ucuz olmıycak tabi hele bide üretimden kalkmış

her neyse işte.ben söyliyim 1150 lira bi gösterge paneli.ağzımız açıkta kaldı.ati sen twister :cherry:almayı düşünüyodunya o yüzden bilgin olsun diye yazdım yani.

Yan sanayi olan gösterge paneli 230-275 tl arasında var,ben değiştirdim,orjinali gibi,s a h i b i n d e n.com da bulabilirsiniz.
Sonuçta göstergenin bir kısmı dijital,MC nin göstergesiyle aynı fiyatta olacak değil ya:p
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
Yan sanayi olan gösterge paneli 230-275 tl arasında var,ben değiştirdim,orjinali gibi,s a h i b i n d e n.com da bulabilirsiniz.
Sonuçta göstergenin bir kısmı dijital,MC nin göstergesiyle aynı fiyatta olacak değil ya:p

tabiki mc ninkiyle aynı olamaz, çünkü mc ciler hep orjinalini takarlar:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Selam Arkadaşlar, ben bu Motoru daha yeni aldım gecen Cuma cok Memnunum daha 100 km de plaka daha yarın gelecek ama titresim inanınki yok gibi....Yükseklik iyi ben 1,88 boyundayım bana göre iyi...Ben Tavsiye ederim soruları olan olursa cevaplarım seve seve...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:59 ----------
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
selam arkadaşlar, ben bu motoru daha yeni aldım gecen cuma cok memnunum daha 100 km de plaka daha yarın gelecek ama titresim inanınki yok gibi....yükseklik iyi ben 1,88 boyundayım bana göre iyi...ben tavsiye ederim soruları olan olursa cevaplarım seve seve...

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 04:08 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 03:59 ----------[/sıze]


hayırlı uğurlu olsun kardeşim.kazasız belasız kullanırsın inşaallah:)
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Atilla hiç rahat durmuyorsun, hergün takacak bir şeyler buluyorsun:) Farın içine taktığın led'leri nerden buldun? Yasa var, demi efemmm "Nerden Buldun"
"Valla abüü, ben yapmadım, herşeyi Fatmagül yaptı, onun suçu " falan da deme!


Yapıressamı merak ettim! Alırsan fotolarını görmek isterim, herhalde arkadaşların da ilgisini çeker. Tabi fiyatı da nedir? bilgilendirebilirsen makbule geçer.

http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=20024643&productid=otm85a02854

buradan aldım takınca da foto eklerim...
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
2
selamlar kısmetse ben mondial 150 mc almayı düşünüyorum özellikleri ve görünümü çok hoşuma gitti ama iyi olup olmadığı hakkında kullanıcılarının görüşlerini almak istiyorum arkadaşlar kısmetse mayıs ayında almayı düşünüyorum :)
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
selamlar kısmetse ben mondial 150 mc almayı düşünüyorum özellikleri ve görünümü çok hoşuma gitti ama iyi olup olmadığı hakkında kullanıcılarının görüşlerini almak istiyorum arkadaşlar kısmetse mayıs ayında almayı düşünüyorum :)

tek kelimeyle söyleyecek olursak güzel.iki kelimeyle söyleyecek olursak çok güzel:cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:32 ----------

yapiressami koruma demirini nerden kaça aldın ?

kardeş bayrampaşada mondimotor var ordan alabilirsin aynılerını.http://www.mondimotor.com /:cat:
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
2
:) motor çalıştığım yerin karşısında dün görüştüm 2.880 tl de anlaştık iş yeri sahibiyle hayırlısıyla almak kısmet olur inşallah :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst