Maxi Scooter Arıyorum-sw400,nexus500,burgman400

Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
8
Arkadaşlar ilk motorum olacak ve vites konusuna girmeden bu zevki yaşamak istiyorum. Uzun uzun düşünüp bir maxi scooter almaya karar verdim.. Sorun çıkarmayacak kalitede, servisi güçlü, yakıtı ekonomik olması benim için önemli..

Sermayem 7000 TL

nexus500,sw400,burgman400 ayarında birşey düşünüyorum.
Kocaeli-Yalova-İstanbul-Bursa civarından bizzat satan arkadaş varsa görüşmek isterim.

(Ayrıca tavsiyelerinize de açığım)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O fiyata bahsettiğiniz bu motorları almak çok zor.Temizini bulamazsınız.Çok eskisi de masraf çıkarır.Maxiscooterın masrafı da ağır olur.7.000 liraya 15 bin km de 1-2 yaşında ikinci el temiz xciting250 rahatlıkla bulabilirsiniz.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
8
xciting250 beni dağ tepe dolaştırabilir mi ki? bu yaz hiç durmayacak motor ve 2 kişiyiz, yükü çantalar dahil 200 Kg civarı olacak.. Yollarda rezil olmak da istemiyorum.. Peki kaliteli bir maxi için ne kadar sermaye gereklidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Xciting250i ile günde 10 saat gezmişliğim var.Sabah çıkıyorum akşama kadar hiç dinlendirmiyorum motoru.1 senedir kullanıyorum daha şimdiye kadar bi kere bile sorun çıkarmadı , yolda bırakmadı.Bu motorla Ağustos sıcağında 2.500 km'lik Türkiye turuna çıkıp günde 800 km yol yapanlar var.Asla yolda bırakmaz.Ben 95 kiloyum , kardeşim 80 kilo , iki kişi düz yolda 130'u görüyoruz her zaman.Uzun yolda yüklü de olsanız asla kamyonların arkasında kalmazsınız.100 km'de sakin kullanımda 3.2 litre benzin tüketimi var.Zorlasan 3.5 litre yakar.Combine fren sistemi var.Frenlemesi mükemmel.Ağırlığı , dengesi ve kalın lastikleriyle çok güzel yol tutuşu var.Eğer 250'lik yetmez derseniz xciting 500'ün ikinci el temizi için en az 9.500 lirayı gözden çıkarmanız lazım.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kymco hakkında herkez güzel makinalar olduğunu söylüyor sakarya servisinde çalışan bi arkadaş vardı bunun üzerine scooter markası tanımam kendi kategorisinde çok ileri teknolojiye ve sağlamlığa sahip olduğundan bahseder ömürlük ve masrafsız olduğunu söyler
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
8
KYMCO aklımın ucundan bile geçmiyordu ama şimdi değerlendirmem gereken bir de o var sanırım.. 250'lik motorların fiziksel olarak daha küçük görünmesi pek hoşuma gitmiyor sadece.. Diğer taraftan da yakıt tüketimi cezbediyor.. 1 hafta içinde bir motorum olacak eminim ama hangisi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KYMCO aklımın ucundan bile geçmiyordu ama şimdi değerlendirmem gereken bir de o var sanırım.. 250'lik motorların fiziksel olarak daha küçük görünmesi pek hoşuma gitmiyor sadece.. Diğer taraftan da yakıt tüketimi cezbediyor.. 1 hafta içinde bir motorum olacak eminim ama hangisi..

Kymco xciting250 kendi sınıfının en iri motorudur.Xmax falan yanında oyuncak gibi kalır.Hatta sw400 kadar var nerdeyse.Selesi geniş , aynı zamanda artçı için de konforlu.Kymco firması zaten yıllardır Honda'ya scooter parçaları üreten bir firma.Konu scootersa kymco dünyada en önde gelen üretici firmalardan biridir.250cc , 300cc ,500cc diğerlerine göre çok uygun fiyatlı modelleri var.Ülkemizde de zaten yıllardır sorun çıkarmayan motorlarıyla tanınmış , kendini ispatlamış bir marka.Mutlaka değerlendirmeye alın.Diğer markalara fazladan para ödemeyin.Kymconun fazlası var eksiği yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kymco grand dink 250 cc var 5400 km.de ates kirmizisi bakimlari zamaninda yapilmis.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst