eyvallah arkadaşlar
bir de şeyi merak ediyorum 2009 ların farını 2008 ler gibi yapabilirmiyiz bozmadan
yuvarlak 2008 ler daha iyi duruyor bana göre?
eyvallah arkadaşlar
bir de şeyi merak ediyorum 2009 ların farını 2008 ler gibi yapabilirmiyiz bozmadan
yuvarlak 2008 ler daha iyi duruyor bana göre?
ben geçen gün gördüm bayide sakaryada fiyat 3590 tl
Sevgili hemşerim F54,dün bahsettiğin bayii buldum.2009 model satılmış(2600 TL'ye),yeni modelleri de 1-2 güne kadar gelecekmiş.Fiyatları da 3990 Tl imiş.Sevgili hemşerim,bana o bayinin adını ve nerede olduğunu mesajla bildirir misin :silent:?
Sevgili hemşerim F54,dün bahsettiğin bayii buldum.2009 model satılmış(2600 TL'ye),yeni modelleri de 1-2 güne kadar gelecekmiş.Fiyatları da 3990 Tl imiş.
Bilginize.
Sevgili hemşerim F54,dün bahsettiğin bayii buldum.2009 model satılmış(2600 TL'ye),yeni modelleri de 1-2 güne kadar gelecekmiş.Fiyatları da 3990 Tl imiş.
Bilginize.
2600 tl ye he ybr ? ? Adresi ver stoklarını bitiricem adamların adresi msj olarak yolla bana :wiinkk: