Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
9
Herkese selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım.bende 600 f aldım 1 hafta kadar önce.bu paylaşım sitesini buldum çok güzel olmuş.istanbuldayım.toplanacağınız zaman aranıza katılmak isterim.gerçi havaların ısınacağı yok naz yapıyor ama en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.herkese iyi günler...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Boşver Remzi ayık kafa daha faydalı şeyler düşün, kafa bir milyonken çekilir anca bu hesaplar.:wiinkk:

Sen bana simdi alkolikmi diyorsun yani?
Ben alkolik degilim..:p
Ötekiler az iciyor. :bounce:

Artık F'limi gelirsin püflümü gelirsin bilmem sarı kızla da gelebilirsin ama...

Sen fena taktin bu sarikiza..
Yahu kullanmasi rahat degil diyorum size..:)
Ama Niko yu ikna edebilirsem birkacgün Türkiyeye gelir belki..
Kesinlikle Kateriniden Türkiyeye bana kullandirir o mereti Niko da.. :pr:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Sen bana simdi alkolikmi diyorsun yani?
Ben alkolik degilim..:p
Ötekiler az iciyor. :bounce:



Sen fena taktin bu sarikiza..
Yahu kullanmasi rahat degil diyorum size..:)
Ama Niko yu ikna edebilirsem birkacgün Türkiyeye gelir belki..
Kesinlikle Kateriniden Türkiyeye bana kullandirir o mereti Niko da.. :pr:

aynen öyle taktım denebilir aslında biraz :salut:

zaten ne zaman biz yatıyoruz sen siteye giriyosun biz yokken anca :queen::p


birde abi feysbuktan sana mesaj gönderiyorum bakarsın müsait olunca :)
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
Dun 90km yaptım bu gun her tarfım agrıyor boynum belim bu agrılar ne kadar surecek alısma evredi ne kafardır

Zaman, kişilerde fiziksel duruma göre değişiklik gösteriyor. Uzun boylular sıkıntı çekiyor. Bilekleri ve triceps denilen arka kol kasını güçlendirmek gerek. Şınav çekmenizi tavsiye ederim. Benim boyum kısa (167cm) 600F'imle çok uzun yolculuklar yaptım. Hiçbir zaman ağrım olmadı ki bende ön amortisör 2,5cm daha kısa.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:12 ----------

merhabalar bir sorum olucaktı siz degerli abilerime kardeşlerime,, çok merak ediyorum bu yarış motorlarının neden tek farı yanıyor,, bu bir özellikmi?? özellikse gece yol görüsünü olumlumu olumsuzmu etkiliyor?

Kısa farın sürekli aktif olmasının sebebi diğer taşıt sürücülerinin dikkatini çekmek ve görünürlüğü artırmaktır. Benim 2006 modelde sağ kütüklükte kontak düğmesiyle start butonunun arasında boş bir yer var. 2000 model bir 600F'te tam orada kısa farı açma-kapama butonu görmüştüm (Sonradan eklenmiş te olabilir. Emin değilim)
Kısa farın gece mecburi bir durum olduğunu düşünürsek olumsuz bir yönü yoktur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 ----------

bütün cbr 600f kullanıcılarına selamlar. ben Okan foruma yeni katıldım. 5 senedir motosiklet alma hayalleri kuruyodum. özellikle cbr 600 kısmet bu zamanaymış. Ancak aklımda bazı sorula var sizin tecrübelerinizden yararlanmak isterim. forumda okuduğum kadarıyla 600 lük motorla başlanılması tavsiye edilmiyor ancak ben almışken 600 lük alıp yavaş yavaş tecrübe kazanmak istiyorum ilk başta 250 lik bi motora 5-6 bin lira para verşp sora onu satmaya uğrasıp yükseltmek biraz zor geliyor ve herzman istediğim motor 600 lük bir motor olmuştur. tabikide 600 lük motoru alıp ilk günden gazı köklemicem. öncelikle hondanın güvenli sürüş teknikleri diye eğitim programı var ona katılmayı düşünüyorum daha sonra da motorumu alıp kendimi birazdaha geliştirdikten sonra trafiğe çıkmayı düşünüyorum. bu arada ehilyetim var ama aldığım kursta scoter kullanmıştım vitesli motor kullanmadım daha önce. bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Birde boyum 170 kilom 65 bu sıkıntı yaratırmı?

herkese iyi günler dilerim...

Hoşgeldin Okan. Bundan on ay önce bisikletten inip 600F'e bindim. İlk motor 600lük olmasın dediler... dinlemedim. Tecrübe edinmek için 250cc bir motor alsan da 600cc ye geçtiğinde herşeye yeniden başlayacaksın. Sürüş eğitimi alacaksan ortada engel yok. Ben senin kadar şanslı değildim. Etrafımda motorcu arkadaşım yok. Teorik makaleler okudum ve pratiğimi kendi kendime yavaş yavaş kazandım. Senden 2cm kısa, 2kg ağırım. Benziyoruz ama yaşını bilmiyorum. Genelleme yaparsak yaş önemli çünkü çok genç olanlar neyi ne zaman yapacağını kestiremiyorlar. Benim sana naçizane tavsiyem; Başkalarının gazına gelme, trafikte kurallara uy, paranoyak davran ama boş yolda gaza asılmaktan da korkma. Lastiğin düz bassın. Kazasız, belasız inşallah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:08 ----------

arkadaşlar motosikletin lastiklerini değiştirmeyi düşünüyorum. Üzerinde Bridgestone BT 002 ler var. İyi bir lastik ama pahalı biraz 1000 tl yi buluyor o yüzden seçeneklerim: eski motorumda kullandığım ve memnun kaldığım Michelin Pilot Road 2, Michelin Power Pure ve belki Metzeler M5. Kullanıp da tavsiye edeceğiniz başka lastik varmıdır.

Ben çok araştırdım. Metzeler M5 yeni 3 hamurlu yapısıyla ve piyasada 650-700TL gibi uygun fiyatla en cazip olanı gibi görünse de benim alacağım lastik Michelin Pilot Power 2CT'dir. Michelin markada kendini kanıtlamış, 2 hamurlu, uzun ömürlü, yağmur performansı M5'ten daha iyi. Biraz geç ısınıyor ama ısındığında asfaltı bırakmıyor. Kullanıyorum... oradan biliyorum. Metzelerde lastiğe rakamlar yazılmış, motoru ne kadar yatırdığını anlıyormuşsun. Gereksiz! 3 hamur ile 2 hamur arasında ciddi fark olduğunu düşünmüyorum.
Michelin Pilot Power 2CT :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Zaman, kişilerde fiziksel duruma göre değişiklik gösteriyor. Uzun boylular sıkıntı çekiyor. Bilekleri ve triceps denilen arka kol kasını güçlendirmek gerek. Şınav çekmenizi tavsiye ederim. Benim boyum kısa (167cm) 600F'imle çok uzun yolculuklar yaptım. Hiçbir zaman ağrım olmadı ki bende ön amortisör 2,5cm daha kısa.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:12 ----------



Kısa farın sürekli aktif olmasının sebebi diğer taşıt sürücülerinin dikkatini çekmek ve görünürlüğü artırmaktır. Benim 2006 modelde sağ kütüklükte kontak düğmesiyle start butonunun arasında boş bir yer var. 2000 model bir 600F'te tam orada kısa farı açma-kapama butonu görmüştüm (Sonradan eklenmiş te olabilir. Emin değilim)
Kısa farın gece mecburi bir durum olduğunu düşünürsek olumsuz bir yönü yoktur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:33 ----------



Hoşgeldin Okan. Bundan on ay önce bisikletten inip 600F'e bindim. İlk motor 600lük olmasın dediler... dinlemedim. Tecrübe edinmek için 250cc bir motor alsan da 600cc ye geçtiğinde herşeye yeniden başlayacaksın. Sürüş eğitimi alacaksan ortada engel yok. Ben senin kadar şanslı değildim. Etrafımda motorcu arkadaşım yok. Teorik makaleler okudum ve pratiğimi kendi kendime yavaş yavaş kazandım. Senden 2cm kısa, 2kg ağırım. Benziyoruz ama yaşını bilmiyorum. Genelleme yaparsak yaş önemli çünkü çok genç olanlar neyi ne zaman yapacağını kestiremiyorlar. Benim sana naçizane tavsiyem; Başkalarının gazına gelme, trafikte kurallara uy, paranoyak davran ama boş yolda gaza asılmaktan da korkma. Lastiğin düz bassın. Kazasız, belasız inşallah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:08 ----------



Ben çok araştırdım. Metzeler M5 yeni 3 hamurlu yapısıyla ve piyasada 650-700TL gibi uygun fiyatla en cazip olanı gibi görünse de benim alacağım lastik Michelin Pilot Power 2CT'dir. Michelin markada kendini kanıtlamış, 2 hamurlu, uzun ömürlü, yağmur performansı M5'ten daha iyi. Biraz geç ısınıyor ama ısındığında asfaltı bırakmıyor. Kullanıyorum... oradan biliyorum. Metzelerde lastiğe rakamlar yazılmış, motoru ne kadar yatırdığını anlıyormuşsun. Gereksiz! 3 hamur ile 2 hamur arasında ciddi fark olduğunu düşünmüyorum.
Michelin Pilot Power 2CT :cat:

kuru zeminde biraz daha iyi bir lastik michelin'e göre hatırladığım.
fakat belirtmek isterim ki michelin'de bir lastik daha çıktı pure modeli. bunu da incelemenizi tavsiye ederim. satış fiyatları takımı 900 tl civarlarında. özellikle avrupada tanıdığınız arkadaşınız akrabalarınız var ise buradan gelirlerken yanında getirebilecekler mi sorun? çünkü takımı 200 250 € arası bir fiyata denk geliyor. 550 tl gibi bir rakama denk geliyor bu da 350 400 tl fark az değil açıkçası motora gereken parçalar alınabilir güzel bir bakıma sokulabilir en azından :)


far olayına gelince bende de 2001 model var. senin bahsettiğin far switch'i bende mevcut. ama gelen olarak motoru çalıştırdıktan sonra en en azından park haline kesin getiriyorum. yola çıkmadan önce de açıyorum. daha sonradan senin bahsettiğin gibi bu switch kaldırıldı oradan orada boş düz bir kısım var şimdi az çukurda. bence bir mahsuru yok fakat xenon var ise ve akü zayıfsa çabuk boşalmasını sağlayacaktır sadece bu yönden pek iyi değil..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Arkadaşlar bana egsoz lazım two brothers veya yoshimura, akrapoviç bunlardan biri olabilir.Bilgisi olan veya temiz olmak kaydıyla ikinci elini bulabileceğim bir adres biliyorsanız ve yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Arkadaşlar bana egsoz lazım two brothers veya yoshimura, akrapoviç bunlardan biri olabilir.Bilgisi olan veya temiz olmak kaydıyla ikinci elini bulabileceğim bir adres biliyorsanız ve yardımcı olursanız sevinirim.

vallaha fıkır sormusun sana fıkrımı soylıyım yuksek devırlerde cıgılık atmasını ıstıyosan yoshi. ama alt devırlerdede gokgurultusu ıstıyosan yuksek devırdede atmosverı delıyım dıyosan two... :) kı benım kesın fıkrım twoo :) dıyer markalar kotu demıyorum sadece fıkrımı soyluyorum ;)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
vallaha fıkır sormusun sana fıkrımı soylıyım yuksek devırlerde cıgılık atmasını ıstıyosan yoshi. ama alt devırlerdede gokgurultusu ıstıyosan yuksek devırdede atmosverı delıyım dıyosan two... :) kı benım kesın fıkrım twoo :) dıyer markalar kotu demıyorum sadece fıkrımı soyluyorum ;)

bence en iyisi orta karar karbon devil. uzun yolda kafa şişirmiyor düşük devirlerde tok ses verip yüksek devirlerdede 9 binden sonra kükrüyor :)

motoruda yıkadım pakladım bu gün bi kaç foto çekeyim dedim sonrada güzelde oldu :)

215844_202474269793533_100000928834754_540362_2843862_n.jpg


224021_202474289793531_100000928834754_540363_1037305_n.jpg


224983_202474343126859_100000928834754_540364_257673_n.jpg


216327_202474429793517_100000928834754_540368_23464_n.jpg


217789_202474403126853_100000928834754_540367_2120021_n.jpg



güzelde oldu :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
benimkide 10 plaka ama arama bulamazsın :mrgreen:
emre sen anladın :queen:

Anladım anladım, apaçi seni.:p

bence en iyisi orta karar karbon devil. uzun yolda kafa şişirmiyor düşük devirlerde tok ses verip yüksek devirlerdede 9 binden sonra kükrüyor :)

motoruda yıkadım pakladım bu gün bi kaç foto çekeyim dedim sonrada güzelde oldu :)
güzelde oldu :)

Vallahi karbon Devil'den ben de memnundum, tok ve yeterli bir sesi vardı; ideal bence.

Resimleri de gündüz çekseydin de bari, sararmış saman kağıdı gibi görmeseydik.:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Anladım anladım, apaçi seni.:p



Vallahi karbon Devil'den ben de memnundum, tok ve yeterli bir sesi vardı; ideal bence.

Resimleri de gündüz çekseydin de bari, sararmış saman kağıdı gibi görmeseydik.:mrgreen:

gündüz iş modunda olunca motoru yıkadıktan sonra anca vakit oldu fotoğraf çekmeye :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Biz de Pazar günü bulustuk bizimkilerle; şöyle 1-2 Foto Ekleyeyim :) Kıskandım :p











Şunu unutmusum :p



 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler xenon kullanan var mı ? varsa mercekli mi yoksa sadece ampul mü ? nedir ne değildir ? merceksiz xenon'un sakıncalı ve aydınlatma özürlü olduğu söyleniyor doğru mudur ? ne yapmak lazım ??
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
beyler xenon kullanan var mı ? varsa mercekli mi yoksa sadece ampul mü ? nedir ne değildir ? merceksiz xenon'un sakıncalı ve aydınlatma özürlü olduğu söyleniyor doğru mudur ? ne yapmak lazım ??

bizim motorlarda genel olarak mercekli xenon uygulaması yok. sadece ampülü takıyorlar onu yapacağına halojen lambada takabilirsin. görüntü olarak hoş oluyor. fakat sakıncalı kısmı gece görüşü kısmen iyi ve kötü ve yağışlı havalarda berbat denilebilir :)


fazercıların sitesinde elemanın teki mercekle birşeyler yapmıştı çokta güzel olmuştu. bizim sitede de konusu mevcut olarak var ve linkinide veriyorum :mrgreen:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...-fz6-fazer-bi-xenon-projektor-uygulamasi.html

sen güzel yaparsan benim farlarıda sana gönderebilirim :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
xenon konusu baya kafamı karıştırdı. merceksiz kullanmın trafikte rahatsızlık verme ihtimali olabilir mi ? öte yandan mercek alsak montajı sıkıntı yaratabilir. far camını açmak cesaret istiyor biraz işin sonunda kötü işçilik neticesi su alma buhar yapma ihtimali var. yarın elektrikçileri ve sanayiyi dolaşıp farla uğraşacak doğru dürüst bi usta bulursam hayata geçireceğim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim motorda xenon far var; mercekli değil yalnız cok iyi gösteriyor yağmurda da sis de de :wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
xenon konusu baya kafamı karıştırdı. merceksiz kullanmın trafikte rahatsızlık verme ihtimali olabilir mi ? öte yandan mercek alsak montajı sıkıntı yaratabilir. far camını açmak cesaret istiyor biraz işin sonunda kötü işçilik neticesi su alma buhar yapma ihtimali var. yarın elektrikçileri ve sanayiyi dolaşıp farla uğraşacak doğru dürüst bi usta bulursam hayata geçireceğim.

bana sorarsan kesip biçip kendin yapman fazer'a yapılan gibi :cat:
bu sayede yaptığın işlemleri bilir gerektiğinde müdehale edebilirsin kendin yaptığın için :) tabi bunun için biraz boş vakitte gerekmekte :mrgreen:

Benim motorda xenon far var; mercekli değil yalnız cok iyi gösteriyor yağmurda da sis de de :wiinkk:

mercekli xenon ile merceksiz arasında çok fark var doğancım
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Arkadaşlar ok anladım tercihler karbon devil. Fakat nerden bulabilirim malum buralar Marmaraya bayağı uzak :( Bir de power commander kullanmam şart mıdır? PC siz olmaz mı?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar ok anladım tercihler karbon devil. Fakat nerden bulabilirim malum buralar Marmaraya bayağı uzak :( Bir de power commander kullanmam şart mıdır? PC siz olmaz mı?

power comander gerekmiyor egsozu takmak için illaki. kendi stock beyni ile de kullanabilirsin power comander sadece güç artışı sağlar oda 3 5 hp

Ben bugun eskı eksozumu bır arkadaşa sattım
Kısmetse yarın yenisini takıcam
Aldıgım eksozda şu


01-520-0002-0_I_01.JPG


http://www.mandp.co.uk/productinfo....48142cb4b2a3350640530bfba5237b6&affId=1506797

hayırlısı olsun diyelim o zaman :mrgreen:


bu arada tokatta bir motor var. şu arkadaşıma bakıyoruz diye bahsetmiştim ya F. F sport bulmuş bi tane orada da satan kişi tokatta büyük motosiklerin bakımını yapana biriymiş genel olarak.
fotoğraf ve ilan linki aşağıda
big_46095545p0b.jpg


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...renkten-turkiye-de-az-bulunur-46095545/detay/


bu motoru bilen duyan vs varmıdır ? eğer temiz ise arkadaş alacak çünkü :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst