Bir Fenerbahçeli olarak plakam GS oldu

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
başlığı okudum tamda sat galatasarayli birisine diyecektim ki 0almışsın:)ama güle güle kullan Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
otoseverdenmi aldın kardeş ?

D&B Motordan aldım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar dilerim.
harbi enteresan denk gelmiş plaka istesen olmaz hani.
ama arkadaşların dediği gibi maçlara filan giderken o motoru kullanma derim ,bir bakmışın motoru gören fb liler motoru pert etmiş ve ya adam gs li ama fb forması giymiş maça gidiyor vay yalancı hadi dövelim gibi...olmayacak şey değil bunlar bizim memlekette dikkatli ol park ederken plakanın üzerini kapat başına bela gelmesin mesela.
şahsen istemem hiç bir takının baş harflerini içeren bir plakam olsun başa bela .

Allah yandım, ben şükrü saraçoğlunun yakınlarında çalışıyorum , maç günü felan ne yapıcam?şimdi yok fenerbahçeliyim felan desemde pek kurtulucağımı sanmıyorum , en iyisi o günlerde otobüsle gitmek :cat: bütün yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
D&B Motordan aldım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------



Allah yandım, ben şükrü saraçoğlunun yakınlarında çalışıyorum , maç günü felan ne yapıcam?şimdi yok fenerbahçeliyim felan desemde pek kurtulucağımı sanmıyorum , en iyisi o günlerde otobüsle gitmek :cat: bütün yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.

bende kadıköyde oturuyorum stadın karşısında :p
bizim komşu kızıyla beraber stadın önünden geçiyorlarmış yoğutçu parkına doğru tesadüfki O gün maç varmış stad önü kalabalık,kalabalık birden arabayı sallamaya başlamışlar bir yandan küfür-bir yandan at onu at onu kızı korkmuş başlamış ağlamaya,kadında korkmuş neyi atayım diyormuş aynadaki gs bağcığını göstermişler :cyclopsan o sırada hemen güvenlikler gelip dağıtmış kalabalığı,sağ salip yırtmışlar paçayı,kadın diyor o günden sonra bir daha arabanın sağına soluna hiç bir takımın amblemini taşıyan birşey asar-yapıştırırsam böyle fanatiklikmi olur kardeşim diyor,hani haksızda değil.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
hayırlı olsun kardeşim inşallah ileride gs serisi bir makinede alırsın onunda plakası gs olur.:cat: En büyük fener tabii..:cat:
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
118
Motorunuz hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.
Bence plakaya fazla takılmayın hem Satarken çok avantajınıza olur sahibindende öyle birçok ilan var FB ve GS plakalı.
adam 5 binliralık arabaya sırf plakası için 15 bin lira istiyor.
mesela şu macitin değeri en fazla 2000-2500 ama adam 3250 tl yazmış ha satılır satılmaz orası ayrı mesele ama hastasını bulursan faydası dokunabilir.
http://www.maxi24.com/vehicles/motorcycles-gs-plakali-sahibinden-250-mct-mondial_203121.html

Ha tabi birde dezavantajı var gs li olmayanlar hayatta senin motoru almazlar birde orası var.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bjk plakası her ilde 99 tanedir :)

ama etrafa saçacak kadar çok param olsaydı çanakkale'ye gider 19 bjk 03 plaka alırdım :cat:
KArdeşim Çanakkaleden 19 plakayı nasıl alacaksın :D
D&B Motordan aldım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------



Allah yandım, ben şükrü saraçoğlunun yakınlarında çalışıyorum , maç günü felan ne yapıcam?şimdi yok fenerbahçeliyim felan desemde pek kurtulucağımı sanmıyorum , en iyisi o günlerde otobüsle gitmek :cat: bütün yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Ben böyle bişi yapsam hani asla yapmam hatta ua plaka bile araca bınmem.Fenerbahceli arkadaşlarım ve genç fb benı aralarına almazlar :D Maç günleri plakanı lastıkle kapat :D
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
bende kadıköyde oturuyorum stadın karşısında :p
bizim komşu kızıyla beraber stadın önünden geçiyorlarmış yoğutçu parkına doğru tesadüfki O gün maç varmış stad önü kalabalık,kalabalık birden arabayı sallamaya başlamışlar bir yandan küfür-bir yandan at onu at onu kızı korkmuş başlamış ağlamaya,kadında korkmuş neyi atayım diyormuş aynadaki gs bağcığını göstermişler :cyclopsan o sırada hemen güvenlikler gelip dağıtmış kalabalığı,sağ salip yırtmışlar paçayı,kadın diyor o günden sonra bir daha arabanın sağına soluna hiç bir takımın amblemini taşıyan birşey asar-yapıştırırsam böyle fanatiklikmi olur kardeşim diyor,hani haksızda değil.

:silent: hiç yokken dert aldık başımıza, Allah muhafaza maç günü motorumu kaldırıp kurbağalıdereye atarlar:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 ----------

KArdeşim Çanakkaleden 19 plakayı nasıl alacaksın :D

Ben böyle bişi yapsam hani asla yapmam hatta ua plaka bile araca bınmem.Fenerbahceli arkadaşlarım ve genç fb benı aralarına almazlar :D Maç günleri plakanı lastıkle kapat :D

:pr: olacak iş değil!
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
palaka konusunda beddua yemişsin dostum söylemedi deme :D

motorun da hayırlı uğurlu olsun,güle güle bin inşaALLAH,kazasız belasız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst