Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
1 ay içerisinde bende almayı düşünüyorum. bayi adı verebilir misin? ödemeyi ne şekilde yaptın? nakit mi?

Atik Motor
adres : barajyolu ikibucuk durak.
tel : 0322 459 89 80

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:31 ----------

evet nakit aldım tık para.
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
3
asya bayisinden aldım çemalpaşada. pilaka dahil 3.500 tl para verdim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 ----------

arkadaşlar aranızda motoruna performans ve ses egzozu takan varmı ? sesi nasıl çıkıyor.

Selam herkese...İzmirdeyim ve 5 aydır ASYA GY200 kullanıyorum.6 Aydır topiği yakından takip etmeme rağmen ancak dün üye olup size yazabiliyorum.Bu arada motorumu sizin yazdıklarınız ve yönlendirmeleriniz sonucunda karar verip aldım..Fikir veren yazılarından dolayı eski-yeni herkese teşekkürler......
Ben performans eksozu takmadım ama eksozun içini boşalttı ustam.Ses çok değişti...Sanki spor egsozlu xt600 çalışıyor :)...Ayrıca 2 ay önce dişlimi 14 den 16 ya çıkarmıştım..Bugün de karbüratörüm söküldü yerine uygun bir normal karbüratör arıyoruz...Yani hafta başına kadar motorum hazır olacak...Kazasız belasız sürüşler hepimize...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Selam herkese...İzmirdeyim ve 5 aydır ASYA GY200 kullanıyorum.6 Aydır topiği yakından takip etmeme rağmen ancak dün üye olup size yazabiliyorum.Bu arada motorumu sizin yazdıklarınız ve yönlendirmeleriniz sonucunda karar verip aldım..Fikir veren yazılarından dolayı eski-yeni herkese teşekkürler......
Ben performans eksozu takmadım ama eksozun içini boşalttı ustam.Ses çok değişti...Sanki spor egsozlu xt600 çalışıyor :)...Ayrıca 2 ay önce dişlimi 14 den 16 ya çıkarmıştım..Bugün de karbüratörüm söküldü yerine uygun bir normal karbüratör arıyoruz...Yani hafta başına kadar motorum hazır olacak...Kazasız belasız sürüşler hepimize...

Egzozun içini boşaltmak performansta bir değişikliğe sebep oldumu?

Arkadaşlar bugün depoyu fulleyeyim dedim.Benzinciye dur diyorum durmadı ve benzin aktı hatta ağzına kadar doldurduğu için akmaya devam etti.Sildim uğraştım sonunda tamamdır akmıyor derken 1 saat sonra ne göreyim gene akmış boya harap olmuş kabuklaşmış bazı yerlerde de sökülmüş.Bizim boya benzine bu kadar hassas mı?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Selam herkese...İzmirdeyim ve 5 aydır ASYA GY200 kullanıyorum.6 Aydır topiği yakından takip etmeme rağmen ancak dün üye olup size yazabiliyorum.Bu arada motorumu sizin yazdıklarınız ve yönlendirmeleriniz sonucunda karar verip aldım..Fikir veren yazılarından dolayı eski-yeni herkese teşekkürler......
Ben performans eksozu takmadım ama eksozun içini boşalttı ustam.Ses çok değişti...Sanki spor egsozlu xt600 çalışıyor :)...Ayrıca 2 ay önce dişlimi 14 den 16 ya çıkarmıştım..Bugün de karbüratörüm söküldü yerine uygun bir normal karbüratör arıyoruz...Yani hafta başına kadar motorum hazır olacak...Kazasız belasız sürüşler hepimize...

sen şu karburatör işini hallettikten sonra taktırdığın karburatörün modelini performansını buraya yazarsan çok hayır dua alırsın zira bu meratin karbüratörü en pahalı parçası.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Egzozun içini boşaltmak performansta bir değişikliğe sebep oldumu?
Arkadaşlar bugün depoyu fulleyeyim dedim.Benzinciye dur diyorum durmadı ve benzin aktı hatta ağzına kadar doldurduğu için akmaya devam etti.Sildim uğraştım sonunda tamamdır akmıyor derken 1 saat sonra ne göreyim gene akmış boya harap olmuş kabuklaşmış bazı yerlerde de sökülmüş.Bizim boya benzine bu kadar hassas mı?
ben egzozu komple söktüm , ön ekten yani silinden dolaşan bir paçası üzerinde iken , inanılmaz bir ses çıkartıyor tavsiye ederim, bir hafta filan öyle bindim ama kafa ağrısıyla uyanmaya başlayınca tekrar yerine taktım, susturucuyu boşlatınca ses gerçekten muazzam artıyordur buda etraftan meraklı bakışlara sebeb oluyor , bi yönden iyi çünkü bizim ki gibi nispeten küçük motorların sesleri otomobil kullanıcılarının dikkatini çekmiyor biraz fazla ses çıkınca onlarda ona göre dikkat kesiliyor, performansa katkısı oldumu bilmiyorum ama daha fazla gaza yükleniyor insan oda yakıtı artırıyor :mrgreen: , benzin konusunda benim 2006 model hiç boya atmadım orjinal boyasına benzin aktı seninki gibi ama herhangi bir problem olmadı :silent:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
canımı sıktı bu durum.Depo muhafaza grenajıda 138 lira alt tarafı plastik parçası.Olmadı boyatacağım.
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
3
sen şu karburatör işini hallettikten sonra taktırdığın karburatörün modelini performansını buraya yazarsan çok hayır dua alırsın zira bu meratin karbüratörü en pahalı parçası.

Tabiki paylaşırım ne öğrenirsem ne bulursam..Ben bu topikten çok faydalandım..Benimde faydam olursa ne mutlu...
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
önceki başlıklarda konuşulmuştu soykan, keşke dikkat etseydin, benimde benzin akıyor bazen grenajın üzerine, hemen saniyeler içinde siliyorum yoksa boya kavlar dedilerdi...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
önceki başlıklarda konuşulmuştu soykan, keşke dikkat etseydin, benimde benzin akıyor bazen grenajın üzerine, hemen saniyeler içinde siliyorum yoksa boya kavlar dedilerdi...

okudum ama yalandan okumuş o kadar sayfayı.Aslında direk sildim ama depo hava yaptı işte o kadar başında bekledim akması dursun diye durdu sandım gittim durmamış.Mecburen boyatacağım ama rengi nasıl tutturacam bilmiyorum.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
okudum ama yalandan okumuş o kadar sayfayı.Aslında direk sildim ama depo hava yaptı işte o kadar başında bekledim akması dursun diye durdu sandım gittim durmamış.Mecburen boyatacağım ama rengi nasıl tutturacam bilmiyorum.

walla dert etmezsen öle çok kıl biri değilsen hırdavatçılarda mat siyah sprey boya var boya gitsin derim ben.Ben motoru aldığımda kendim parlak siyaha boyamıştım spreyle şahsi kanaatim bizim motorlarda boya grenaj o kadar da önemli değil ya mesela benim motor şuan çamur içinde desem yeri var baya pis görünüyo :) ama elime alıp temizleyince cilasına varana kadar atıyorum parlıyo mübarek hele jantları gören bi daha bakıyo nerdeyse :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
walla dert etmezsen öle çok kıl biri değilsen hırdavatçılarda mat siyah sprey boya var boya gitsin derim ben.Ben motoru aldığımda kendim parlak siyaha boyamıştım spreyle şahsi kanaatim bizim motorlarda boya grenaj o kadar da önemli değil ya mesela benim motor şuan çamur içinde desem yeri var baya pis görünüyo :) ama elime alıp temizleyince cilasına varana kadar atıyorum parlıyo mübarek hele jantları gören bi daha bakıyo nerdeyse :queen:

Parlak siyaha bende mi boyasam ne? :) Alacağım boya kendim boyacağım mecbur.Bizim motorlarada çamur çok yakışıyor.Bugün biraz çamur üstünde depelendim motorla güzel bir çamura bulandı :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ben olsam boya ile uğraşmazdım. Mat siyah folyolar var bir metre karesi 10 tl. Fazla , Fazla yeter. Ben Önceki motorumu full carbon kaplamıştım 40 tl tutmuştu :cat:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
:mrgreen: geçenlerde yağ sızdırma ile ilgili birşeyler bu sorun gitti .3 gün önce gaz yağı aldım, zinciri jant göbeklerini ayaklık çevresini silindir çevresinindeki köyü yağ tabakasını fırça ve gazyağı ile komple temizledim , güzelce yıkayıp kuruladım , ertesi gün motosikleti çalıştırdım silindir bölgesinden beyaz bir duman motorsiklet yanıyor gibi :cyclopsan , aklama geldi gaz yağı biraz kalmışsa ondandır diye 30 sn sonra geçti zaten , yağ seviyesine baktım normal , denizlide hava açılıyor dedim güzelce temizleyip bir gezineyim, yaklaşık 30 dk gezdim, yağ sızdıran bölgeyi kontrol ettim herhangi bir sızıntı olmamış ?:silent:bugün tekrar kullandım yine yok :mrgreen:,
Arkadaşlar motorsikleti satılığa çıkarıyorum sebebi motorsikletin bana küçük gelmesi ben 1.90 boyundayım , daha yüksek bir motorsiklet düşünüyorum imkanlarım doğrultsunda Kawa KLE500 yada o ayarda bir enduro motorsiklete geçmeyi düşünüyorum
77178_460874591771_564086771_5365160_6463098_n.jpg

ilan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-temiz-asya-as200gy-2006-47849937/detay/?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
GacCall bugün tavsiyene uydum coşkun motora gittim.İyi birine benziyor ve sorunlarımı halletti.Sağolsun dışkapıdaki motorcu bozuntuları zinciri çok gergin bırakmış ve yağsız kalmış bende anlamadığım için farketmedim.Psikolojikmi yoksa gerçekten mi bilemem motorun hızlanması ve gidişi daha da güzel oldu.Bu arada tavsiyen için çok teşekkürler.
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
Selam Arkadaşlar,

Motorun sahibi geldi ve motoru aldı, artık Asya kullanıcısı değilim :' (
SkyTeam st200 aldım bende.. yorumlarınız var mıdır?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Selam Arkadaşlar,

Motorun sahibi geldi ve motoru aldı, artık Asya kullanıcısı değilim :' (
SkyTeam st200 aldım bende.. yorumlarınız var mıdır?

Çok şık bir motor bende skyteam alacaktım ama bakmaya gittiğim motor berbat halde idi.Tek sıkıntı parça konusunda olur.Sanırsam şu aralar tek tedarikçi Sakarya'da Sofuoğlu motor.Çok dikkatli olmalısın bir arıza çıkarsa parçasını bulamama ve motorun aylarca yatması riski var.Herşeye rağmen güzel seçim güle güle kullan.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
GacCall bugün tavsiyene uydum coşkun motora gittim.İyi birine benz0

yok ne demek cengiz usta hakikaten iyidir
hatta kardesindede bizim motordan va

birde kadir ben konyadayim bugun bitane bizim motordan gorduma bide xt600 vardi mevlananin o tarafta
senmiydin bilmiyorum :)

evet Gaccal ben ışıklarda duruyordum xt600 lü biri geldi durdu ben onun motora o benimkine baktı baktı yeşil yanınca gazladı bende izin verdim tabi gitti o önden nede olsa abisi sayılır yamaha yani :mrgreen yoksa izin vermem :p: ben seni göremedim heralde motorunla birlikte değildin hala buradaysan görüşelim
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
evet Gaccal ben ışıklarda duruyordum xt600 lü biri geldi durdu ben onun motora o benimkine baktı baktı yeşil yanınca gazladı bende izin verdim tabi gitti o önden nede olsa abisi sayılır yamaha yani :mrgreen yoksa izin vermem :p: ben seni göremedim heralde motorunla birlikte değildin hala buradaysan görüşelim

benim gördüğümde sen öndeydin :queen: o arkadan geliyordu arkadan gelen xt 600 de konyadan satılık olan xt600 sahibinden.de vardı üzerinde haciz olan motor :) demek ilerde ışıklarda farkına varmıssın elemanın sen yalnız iyi gidiyodun :mrgreen: ben motorla gitmedim arabayla gitmiştik görmemen normal şimdi tekrardan ankaradayım malesef :pale: ama bi yıllı kizin falan patlattığımda görüşelim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst