aslında ben bir çözüm düşünmüştüm bu yakıt olayına da ama tüm mc li arkadşlar olarak şamsımıza küselim nedeni : Ben karbiratörü scooter 150 cc karbiratörü ie degiştirecektim ama monüfot ağzı biraz sorun çıkardı onu halederdim ama mevcut karbiratörünün yerine sıgmadı şaseye çarpıyordu olsaydı hem otomatik karbiratör hem de 100 km de 3 lt yda daha aşşagı iner diye tahmin ediyordum
MR nin eski fiyatı 2900, MC nin eski fiyatı 2975 TL idi. İndirimden sonra olması gereken rakamlar;
MR için, 2900/1,18/1,22*1,08*1,18 = 2567 TLolması gerekirken şimdiki fiyatı 2775 TL Fark = +%8,1
MC için 2975/1,18/1,22*1,08*1,18 = 2633 TL olması gerekirken şimdiki fiyatı 2846 TL Fark=+%8,1
Ben de indirimden önce aldım.
Mesela Honda ya bakalım indirimden önceki fiyatı 4250 TL/1,18/1,22*1,08*1,22 = 3762 TL. olması gerekirken sitesinde 3765 TL. düz yapmışlar Fark = + % 0007 Bu yüzden yok satıyor:queen::queen:
yan arka grenajları 3m tarzı carbon malzemeyle kaplardın aslında yada yenılerını takınca eskısı kaplayıp yedek yedeklersın heralde cızık dıye kullanılmıcak deıl ya![]()
Bizler için bir piyasa araştırması yapabilirseniz memnun oluruz.zinciri sanayiden oringli olarak alabilirsiniz mesela izmirde 1. sanayide var isveç malı satıyor olması lazım
zincir için sanayiye ugrarsam sorarım banada lazım gibi edremitle fiyat fark eder söyleyeyim
vakumlu karbüratör tabiki olur sadece manifoltta oynama yapmak gerekir belki ben yaparım örnek olsun diye
bu motoru ilgi ile takip ediyorum ilerde vitesli motosiklete geçiş için alacağım,bu zıkkıma cbf 150 karbüratörü olmazmı acep,birde arka dişli biraz büyütülse yakıt tüketimi düşer gibi geliyor,
zincir için sanayiye ugrarsam sorarım banada lazım gibi edremitle fiyat fark eder söyleyeyim
vakumlu karbüratör tabiki olur sadece manifoltta oynama yapmak gerekir belki ben yaparım örnek olsun diye