- Katılım
- 19 Kas 2010
- Mesajlar
- 223
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3. Viteste sorun yaşayan motorumuzu tezgaha aldım,
http://img189.imageshack.us/img189/6217/46592856.jpg
Koltuğu alıyorum,
http://img13.imageshack.us/img13/7195/98866399.jpg
Depoyu alıyorum,
http://img859.imageshack.us/img859/5750/62215855.jpg
Tüm kablo ve karbüratör bağlantısını motordan ayırıyorum,
http://img845.imageshack.us/img845/7739/51474851.jpg
Statör tarafında da tüm bağlantıları ayırdım, resmini çekmemişim, ön dişli ve statörü motor üstünde bırakarak ayırıyorum,
http://img842.imageshack.us/img842/7219/74457653.jpg
Artık tüm motor montaj civatalarını açıp motoru şaseden ayırıyorum,
http://img25.imageshack.us/img25/1364/62837660.jpg
Statör şase ile birlikte ayrıldığı için rotor önümde açıkta, çektirmemin içindeki çelik vida rotor içindeki yatağa uyumlu, havalı tabancam ile bana sökmek kalıyor, 2 saniyeden kısa sürede çıkıyor,
http://img198.imageshack.us/img198/5248/97878642.jpg
Üst kapağı açıp külbütörü söküyorum, sübap şişlerimi alıp silindir saplama civatalarını alıyorum, artık silindir üst kafa ve silindirim çıkmaya hazır,
http://img839.imageshack.us/img839/6281/42719913.jpg
Silindir kapağı ve silindirim dışarda,
http://img571.imageshack.us/img571/5247/70513751.jpg
Pistonu da çıkardıktan sonra ( perno segmanlarınızı kaybetmeyin
rotora da koyabilirsiniz mıknatıs var nasıl sa
) Debraj kapağını söküyoruz,
http://img690.imageshack.us/img690/3714/73676882.jpg
Yağ pompası ve yağ hunuğinin vidaları ile uzunca uğraştan sonra yağ huniği içindeki 4 gözlü krank somununu da havalı tabancam ile açıyorum ve debraj göbeğini de motordan alıyorum,daha sonra vites mili ile senkromeç ucundaki yıldızı söküyoruz, mili çekerseniz gelir zaten,
http://img84.imageshack.us/img84/7563/60024807.jpg
Tüm blok civatalarını söktükten sonra plastik takoz çekiçle bloğu açıyorum, resimdeki çekiçler blok için kullanılmadı. Sadece yağ huniğinin dışındaki yıldız civatanın üstüne yıldız bits uç için kullanıldı. Sakın çekiçle blok açmayın
)) Plastik takoz çekiç ile krank ucuna hafif vurmanız yeterli. Ve şanzuman dişli setim, senkromeç, hilaller karşımda,
http://img851.imageshack.us/img851/6011/10607909.jpg
Ve arızalı dişlimiz karşımız da, setin komple resmini çekmeyi unuttum, set içindeki diğer dişlilerde de hasar vardı, komple dişli seti takıldı 40 TL....
http://img17.imageshack.us/img17/1403/52108906.jpg
Geçmiş olsun. Sente ayarınında resimlerini sizler için çekecem. Şu an motoru toplamadım. Sevgiyle kalın arkadaşlar, başınızdan kask, motorunuzdan far eksik olmasın...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------
Dükkan yeni olduğu için 3. günüydü, motor sökme tezgahım yok daha yapmadım. Sandık üstünde idare ediyorum
)))))
http://img189.imageshack.us/img189/6217/46592856.jpg
Koltuğu alıyorum,
http://img13.imageshack.us/img13/7195/98866399.jpg
Depoyu alıyorum,
http://img859.imageshack.us/img859/5750/62215855.jpg
Tüm kablo ve karbüratör bağlantısını motordan ayırıyorum,
http://img845.imageshack.us/img845/7739/51474851.jpg
Statör tarafında da tüm bağlantıları ayırdım, resmini çekmemişim, ön dişli ve statörü motor üstünde bırakarak ayırıyorum,
http://img842.imageshack.us/img842/7219/74457653.jpg
Artık tüm motor montaj civatalarını açıp motoru şaseden ayırıyorum,
http://img25.imageshack.us/img25/1364/62837660.jpg
Statör şase ile birlikte ayrıldığı için rotor önümde açıkta, çektirmemin içindeki çelik vida rotor içindeki yatağa uyumlu, havalı tabancam ile bana sökmek kalıyor, 2 saniyeden kısa sürede çıkıyor,
http://img198.imageshack.us/img198/5248/97878642.jpg
Üst kapağı açıp külbütörü söküyorum, sübap şişlerimi alıp silindir saplama civatalarını alıyorum, artık silindir üst kafa ve silindirim çıkmaya hazır,
http://img839.imageshack.us/img839/6281/42719913.jpg
Silindir kapağı ve silindirim dışarda,
http://img571.imageshack.us/img571/5247/70513751.jpg
Pistonu da çıkardıktan sonra ( perno segmanlarınızı kaybetmeyin
http://img690.imageshack.us/img690/3714/73676882.jpg
Yağ pompası ve yağ hunuğinin vidaları ile uzunca uğraştan sonra yağ huniği içindeki 4 gözlü krank somununu da havalı tabancam ile açıyorum ve debraj göbeğini de motordan alıyorum,daha sonra vites mili ile senkromeç ucundaki yıldızı söküyoruz, mili çekerseniz gelir zaten,
http://img84.imageshack.us/img84/7563/60024807.jpg
Tüm blok civatalarını söktükten sonra plastik takoz çekiçle bloğu açıyorum, resimdeki çekiçler blok için kullanılmadı. Sadece yağ huniğinin dışındaki yıldız civatanın üstüne yıldız bits uç için kullanıldı. Sakın çekiçle blok açmayın
http://img851.imageshack.us/img851/6011/10607909.jpg
Ve arızalı dişlimiz karşımız da, setin komple resmini çekmeyi unuttum, set içindeki diğer dişlilerde de hasar vardı, komple dişli seti takıldı 40 TL....
http://img17.imageshack.us/img17/1403/52108906.jpg
Geçmiş olsun. Sente ayarınında resimlerini sizler için çekecem. Şu an motoru toplamadım. Sevgiyle kalın arkadaşlar, başınızdan kask, motorunuzdan far eksik olmasın...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------
Dükkan yeni olduğu için 3. günüydü, motor sökme tezgahım yok daha yapmadım. Sandık üstünde idare ediyorum