Ucuz Kask Kamerası

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Arkadaşlar aldığım anahtarlık kamera ile ilgili ilk izlenimlerin.
Montajı çok pratik koli bantıyla kaska veya motorun herhangi bir yerine kolaylıkla yapıştırıp titreşim sıkıntısı olmadan sabitlebiliyor.Koli bantı sadece bir çözüm tabiki.
Sadece bir kez güneş altında çektim yapabildim ve asfalt güneşten ötürü çok parlıyordu ve oyüzden görüntüsü kalitesi tatmin edici değildi.Ancak yolun direk direk güneş ışığı almayan gölge diyebileceğim bölümlerinde görüntü kötü değildi. Örnek video ekliycem fırsatım olunca hatta bir iki çekim daha yapabilirsem daha doğru fikir sunabilirim.

Bunun dışında bugün bir sitede kampayalı gordugum bir urun var. 90 lira hd kayıt yapan Kodak kamera. Kodak Zx1 modeli reklam olmazsa site adı verebilirim.Ürün şu.
BZX1_881.jpg

Arkadaşım özel msjına cvp veremedim.mesaj alımını engellemişsin sanırım.yukarıdaki msjım fikir verebilir belki.
.
video kalitesi, jam session'un paylaştığı videoya göre nasıl? :silent:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Dostum bak bu ürün ve aldığım ürün aynı.:) Ama markası değişik ve çekim kalitesini bilmiyorum.Ancak turnigy 52 dv kamera diye aratırsan youtube da o zaman aldığım kamera ile çekilmiş kayıtlara ulaşabilirsin.

kardeşim çok sağol senin videoyu bulamadım ama ..başka bi video buldum...adam maket uçağa koymuş havada dönmüş de dönmüş :)
ama çekim iyi ...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bu boyuttaki bir kamera için kötü değil. görüntüde dalgalanma yok. ışık ayarını yeterince hızlı yapabiliyor, ses kaydıda fena değil (gerçi motor uzerinde buna ihtiyacın olmaz). daha kaliteli bir çekim için hem daha büyük kamera hemde daha fazla para lazım. :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
şimdi md40-60 lara 50tl vercekseniz çinden getirmiyicekseniz KadZe arkadaşın tavsiye ettiği kodak zx1 model kamera daha avantajlı duruyor hd çekimide gayet güzel ama yinede biraz titreşim var.
[YT]2HR4eS0-xl4&feature=related[/YT]
bence en güzeli paraya kıyıp goprohd almak :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Kodak xz1 ile çekilmiş epey video mevcut youtube'ta. Onları inceledikten sonra almaya karar verdim. Sadece motosiklet için değil bu fiyata cep tel kadar cihaz ce hd video çekimi yapıyor.Normal video kamera niyetine bile kullanmayı düşünüyorum. Geçen yıl 150 dolar a satılıyormuş.
Ama motosiklete montajını nasıl yapabilirim bilmiyorum.Eğer motosikletle kayıt yapabilirsem.Sizlerle paylaşırım.
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
reklama girmezse yazayım. ben ereyon.com dan aldım.
2 günde elime ulaştı.Tek çekim fiyatı 85 lira. ben ayrıca 8 gb lık kart da aldım fiyata dahil değil. Bu fiyata gerçekten harika bir ürün.daha önce 150 $ satılıyormuş 2009 sonlarında piyasaya çıktğında.Motora nasıl takıcam bilmiyorum henuz ama kısa bir video çektim pencereden. Onu yüklüyorum briazdan eklerim.

Kutu dan çıkanlar.
Kodak zx1 kamera
1 adet USB kablo
1 adet HDM kablo
1 adet tv kablosu
2 adet şarj edilebilir kodak pil
1 adet pil şarj cihazı kodak marka
yedek arka kapak
cihaz için kadifemsi bezden kılıf
bilek askısı ip
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Arkadaşlar bu cameradan 12 dolar a ebaydan edindim. evet mükemmel HD kalitesiyle video çekiyor fakat bir sorun var. wideoyu başlatıyorsunuz kafasına göre ya çekiyooor ya çekmiyor.kafasına göre videoyu kesiyor. nedenini bilen varmıdır acaba :/
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
http://hotfile.com/dl/114644583/0fffbed/100_0006.MOV.html

youtube'a yükledim ancak kaliteyi ciddi anlamda düşürdü. oyuzden orjinal videoyu şu linke upload ettim. Pencereden çekilmiş 1 dk lık görüntü. video çözünürlüğü 1280 x 720.:cat:

görüntü kalitesi yuksek ancak motosiklete sabitledikten sonraki çekim nasıl olcak onu merak ediyorum. sarsıntı, hız ve ışıktaki ani değişikliklerde görüntü kalitesi nasıl olacak, bunlar önemli.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
reklama girmezse yazayım. ben ereyon.com dan aldım.
2 günde elime ulaştı.Tek çekim fiyatı 85 lira. ben ayrıca 8 gb lık kart da aldım fiyata dahil değil. Bu fiyata gerçekten harika bir ürün.daha önce 150 $ satılıyormuş 2009 sonlarında piyasaya çıktğında.Motora nasıl takıcam bilmiyorum henuz ama kısa bir video çektim pencereden. Onu yüklüyorum briazdan eklerim.

Kutu dan çıkanlar.
Kodak zx1 kamera
1 adet USB kablo
1 adet HDM kablo
1 adet tv kablosu
2 adet şarj edilebilir kodak pil
1 adet pil şarj cihazı kodak marka
yedek arka kapak
cihaz için kadifemsi bezden kılıf
bilek askısı ip

Bir firma açılış için 69.00 TL fiyat biçmiş indirimle, almalı mı ki?
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
26
bana pek kullanışlı gelmedi. çok güzel kamera gözlükler var onlar denenebilir , sapları ince olan var. direk tak gözlüğü kullan....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Bundan aldım arkadasLAR;
8 GB Kadar kartı destekliyor.
3 dakikalık cekim 140 mb yapıyor :) Fakat HD Kalitesinde; 640*480 büyüklüğünde cekim yapıyor ve donma kopma vs. olmuyor :mrgreen:
Tabi motor üzerinde de denemek lazım yalnız bunu nereye monte edeceğimi bulamadım :queen:

 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@cakalaz
bantla heryere yapıştırabilirsin kaskın yanınada olur gibi
ama senin hızına bant dayanmaz oda var :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst