- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba beyler. Bugün arkadaşlarla turlayalım dedik marmaris çok sıcaktı, hızlı gitti yanımdakiler bende yanlarında kalmak için dolayısıyla yüksek devirlerde gittim. Motor kısmı baya bi ısındı, sübab sesi başladı tıkıtıkıtıkı diye dedim yağ ısıdan incelmiştir ondan geliyordur önemsemedim. Motorun çekişi baya bi düştü. Ciddi manada motor gitmiyodu. Bizimkilere yavaş işareti verdim, yokuş aşağı ınerken motoru kapattım, rüzgarı yedi aşağı ınerken baya kendıne geldi gibi oldu sonra.
Şimdi motor şişmiş mi oldu. Bu şişme meselesi tehlikeli mi, çok ısınırsa sağa çekip dinlendirmemiz mi gerekir ?
Şimdi motor şişmiş mi oldu. Bu şişme meselesi tehlikeli mi, çok ısınırsa sağa çekip dinlendirmemiz mi gerekir ?