KIZILKURT hocam bişey sorucam ;biraz garip ama senin motorun benzin gösterge çubuğu nerelerde acaba,fotoda göremedim dikkatimi çekti,ya da göz yanılmasımıdır nedir :mrgreen::mrgreen:
motorun hayırlı olsun kızılkurt güle güle bin inş.
topacı karıştırırken ne buldum köftestarın motoruyla ilk gün macerasıhttp://www.motosiklet.net/forum/taz...u-toplu-tasima-araclarindan-istifa-ettim.html abi o ne ya metroda kask falan :queen: resimlere bakıyorum diye ofiste 10 dk fazla kalmışım hemen çıkmam lazım.gülmekten yarıldım:mrgreen:
Ercan kardeşim bu işler böyledir insanoğlununda gözü hep yükseklerdedir bunu sadece senin için söylemiyorum yanlış anlama daha motorum yok cbf 150 alacam kullanmayı ögrenecem şöyle iyice de arkasından ne alsam diye düşünüyorum :queen: kısaca sana cbf150 yeter ama illa cbr250 alayım dersen bide motorun kırmızıysa ben alayım senin motoru sende git o parayı peşinat yap cbr 250 al kendine herkes mutlu olsun zuhahahahaha :queen::mrgreen::cherry::bounce:
Evet yahu , üstelik şaşı bile baktım göremedim , şaşırdımale:
Harbiden benzin gösterge çubuğu yok.. Nasıl olur ki??
iki mesaj üstte açıkladım :mrgreen:
ercan selam,
paran varsa cbr 250yi kaçırma derim. ben 125'e bile deli oldum. 250 cc motor şehir içinde normaldir, fazla yakmaz. şehir dışında da 140-150 vurur.
ancak sıfır cbr 250 fiyatına er6 f de düşünülebilir. herkesin motorunu denerim, onlarca motora bindim, er6 f kadar rahat ve keyiflisini görmedim. tipi tabi ki görecelidir.
bu gri cbf benim. aldığım gün çekmiştim. aksesuarlı olanları da var 1000 li sayfalarda onlara da bakabilirsin.sabah motorumu otobüsten teslim aldım. motorumu özenle bagajlayıp gönderen balıkesir pekcan motora ve orada çalışıpta motorumla ilgilenen toprağım yalçın beye teşekkürler:rendeer:[/URL]![]()
arkada görünen yapı amasya tamiminin imzalandığı saraydüzü kışlası, motor bildiğiniz cbf ve üzerindeki ben:queen:
Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
yine arkada amasya kalesini bir kısmını kralkaya mezarlarını yeşilırmağı ve birbirinden güzel amasya yalıboyu evlerini görmektesiniz. fotoğrafı aldığım yer seyir cafe civarı gelirseniz bu manzara eşliğinde çaylarımızı yudumlarız. gece manzarası daha bi başka...
Uploaded with ImageShack.us
cufcuf diyerekten bugün biçok gezdim:queen:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
bu gri cbf benim. aldığım gün çekmiştim. aksesuarlı olanları da var 1000 li sayfalarda onlara da bakabilirsin.
Eyvallah,sağolasın. Güzelmiş motorun.Gri renkte yakışmış.
Lakin bende şu an ybr 125 var. O da gri. Şimdi ikisi de gri olmasın. Biraz farklılık olsun. Kararımı verdim. Siyah olacak cbf'im.
Motorunu alacak herkese şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız sorunsuz sürmeniz dileğiyle :rendeer: Sizleri az daha heyecanlandırayım madem Siyah İncim'e az önce duş aldırdım 'beni çek beni çek :queen: ' diye tempo tutunca dayanamadım aldım fotoğraf makinemi elime...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iki mesaj üstte açıkladım :mrgreen:
Şu fotoyu da ekleyeyim yüklemeyi unutmuşum :mrgreen:
![]()
acil yardım lütfen.
sıfır aldığım motor 500 km ye yaklaştı. ben yağını değiştirmek istiyorum.
hangi yağ???
birde serviste mi yaptırmam lazım illa, yağı alıp bizim burdaki herhangi bi ustaya değiştirsem garanti kapsamı dışına çıkarmı????
teşekkürler
tekerlekler güzel durmuş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------