Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
İyi günler arkadaşlar az önce D&B motordan aradılar ve motosikletlerin pazartesi günü ellerine gelecegini benim en geç pazartesiye kadar gidip ötv kdv ücretini yaklasık telefondaki

bayan 800 lira falan dedi bırakmamı istedi pazartesi gelince peki motorumu görebilecekmiyim dedim evet dedi pazartesi günü motosikletler

showroomlarımızda olcak dedi teşekkür ettim kapattım eger bekleyen arkadslar varsa hala onlara dönülmediyse bayilerine acıp sorabilirler.


Benimkide aradı az önce para istedi :) Pazartesi sabah alırsınız dedi :bounce:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Hayırlısı olsun valla ben yanlız sorduğumda plaka işlemleri vs vs 3 gün daha sürer teslim etmemiz dedi perşembeyi falan bulcak heralde benimki :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
arkadaşlar mrb lar,benim motorumda nisan partisindeydi ve bugün yarın haber gelir fakat benim kafam çok karışık,sebebine gelince cbr250 yi gördüm ve bayıldım makinaya.
öncelikle şunu belirteyim ben çanakkale de genellikle şehiriçinde kullanıcam hafta sonları bazen dışarı açılırım cbf150 benim için süper makina ceylan gibi amma cbr 250 de çok asil duruyor yalnız yakıt çokmu yakar ve şehir içinde fazlamı gelir acaba,kısacası ben hangisini alsam acaba bana bu konuda açıklıyarak yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olacağım.
Allah hepinize kazasız cezasız sürüşler nasip etsin
saygılarımla
slmlr
Ercan MALERİ
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
arkadaşlar mrb lar,benim motorumda nisan partisindeydi ve bugün yarın haber gelir fakat benim kafam çok karışık,sebebine gelince cbr250 yi gördüm ve bayıldım makinaya.
öncelikle şunu belirteyim ben çanakkale de genellikle şehiriçinde kullanıcam hafta sonları bazen dışarı açılırım cbf150 benim için süper makina ceylan gibi amma cbr 250 de çok asil duruyor yalnız yakıt çokmu yakar ve şehir içinde fazlamı gelir acaba,kısacası ben hangisini alsam acaba bana bu konuda açıklıyarak yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olacağım.
Allah hepinize kazasız cezasız sürüşler nasip etsin
saygılarımla
slmlr
Ercan MALERİ

Ercan kardeşim bu işler böyledir insanoğlununda gözü hep yükseklerdedir bunu sadece senin için söylemiyorum yanlış anlama daha motorum yok cbf 150 alacam kullanmayı ögrenecem şöyle iyice de arkasından ne alsam diye düşünüyorum :queen: kısaca sana cbf150 yeter ama illa cbr250 alayım dersen bide motorun kırmızıysa ben alayım senin motoru sende git o parayı peşinat yap cbr 250 al kendine herkes mutlu olsun zuhahahahaha :queen::mrgreen::cherry::bounce:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ercan selam,

paran varsa cbr 250yi kaçırma derim. ben 125'e bile deli oldum. 250 cc motor şehir içinde normaldir, fazla yakmaz. şehir dışında da 140-150 vurur.

ancak sıfır cbr 250 fiyatına er6 f de düşünülebilir. herkesin motorunu denerim, onlarca motora bindim, er6 f kadar rahat ve keyiflisini görmedim. tipi tabi ki görecelidir.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Arkadaslar plaka işlemleri ne kadar tutuyor kendisi yapan arkadaslar varsa çok çok acil bildirebilirler mi acaba bi karşılaştırma yapmam lazım teşekkürler.
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
Arkadaslar ben bugun konsuk motora gıttım motorlar 2 part halıne bolunmus sewınclı haber sukı benım motorum ılk partta gelmıs ama canım kardesımın ''GUNEYLEE'' motoru 2.partıye kalmıs ama gezdık baktık toplam 6 sıyah 6 kırmızı ve 4 gırı gorduk eğer sayıyı kacırmadıysak 16 tanelerdi :) becerebılırsem resımleri eklıycegım.
imag0013dq.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
185 tl herşeyi ile birlikte sigorta dosya yazdırma parası vs.

ooooo saolasın son romantik nihai kararımı verirken çok iyi bi yardımcı oldu mesajın demek kendim yazmayada uğraşmayacam ve 185 tl ha iyi iyi yedim kafayı artık ucuz pahalı plakalı plakasız bakmıyorum alacam atacam garaja ehliyeti alana kadarda illa plakayı çıkartırım olan oldu artık veriyom siparişi haydi hayırlısı gazam mübarek olur inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------

TüV Türk'ten tespit falan yapılıyor diye duydum böyle bir şey var mı peki?

Sıfır motorla Tüvtürkün işi ne olaki acep? Araç ilk defa trafiğe çıkıyorsa işin trafikle ilgili olması gerekmez mi sonucta satıcı sana tip onay belgesi verecek plaka için dogru mu?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
TüV Türk'ten tespit falan yapılıyor diye duydum böyle bir şey var mı peki?[ne tespiti ya zaten aldığınız bayi size trafiğe uygunluk belgesini faturasını vs gerekli bütün belgeleri veriyor alırken. o belgelerle direk şoförler odasından bi dosya alıyorsunuz o belgelere göre doldurtturup veriyorsunuz aynı gün veriyorlar plaka ve ruhsatınızı bide yeni sigorta yaptıracaksınız başkada bişisi yok
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
TüV Türk'ten tespit falan yapılıyor diye duydum böyle bir şey var mı peki?[ne tespiti ya zaten aldığınız bayi size trafiğe uygunluk belgesini faturasını vs gerekli bütün belgeleri veriyor alırken. o belgelerle direk şoförler odasından bi dosya alıyorsunuz o belgelere göre doldurtturup veriyorsunuz aynı gün veriyorlar plaka ve ruhsatınızı bide yeni sigorta yaptıracaksınız başkada bişisi yok

:cat: iki hafta önce ben de aynı şekilde yaptırmıştım. hepsi bir gün :)
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Az önce durakta beklerken sabah sabah bir V-Storm gördüm zaten , hiç iyi olmadı benim açımdan Ezelden beri bi enduroist ruhu taşırım. Yılın 24 ayı motosiklete binmişimdir Havalar hiç sorun değil yani:salut:

bende bu sabah saat 07:40 civarında anayolda bir HAYABUSA gördüm tek başına bir kişi ve istanbul istikamedindne çıkmış bursaya doğru gitmekte yalovadan sonra yolda gördüm dedim nerden geliyor bu sabah sabah böyle diye hatta makina çok yeniydi modelini bilemem elbet hızlıydı ama yeniydi. yılın 24 ayı günün 48 saati bende hep gezerim endurolarım ile ilk endurom PEUGEOT103 idi sonra birden birde bir yükselik gözlemledik MZ301 şimdi ise düştük benzin fiyatları yüzünden yoksa herkez gider 10.000TL lik bir motor alır o kolay ama gerisi önemli olan. evlenmek iş değil yürütebilmek önemli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 ----------

Keşke inansaymışız çünkü Konşuk motor'dan az önce beni aradılar ve nisan stoğunun bayiye ulaştığını plaka ruhsat üzerinde pazartesi günü teslim edebileceklerini söylediler. Çok mutluyum sonunda motorum geldi :rendeer:

senin adına bende çok mutluyum çünkü sizler alında sıra bzlere de gelsin hadi (mayıs partisi)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 ----------

Abi vallah bıllah yalandır:) bu cocuk benım kardesımdır.tamam ıkımızde sıpariş ettık ama daha onu aramadılar beni aradılar benım agzımla konusuyo uye degıldım dıye ahanda uyede oldum.beni aradılar beni))

:) :) :):cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Motorunu alacak herkese şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız sorunsuz sürmeniz dileğiyle :rendeer: Sizleri az daha heyecanlandırayım madem Siyah İncim'e az önce duş aldırdım 'beni çek beni çek :queen: ' diye tempo tutunca dayanamadım aldım fotoğraf makinemi elime...

img3309.jpg


img3310er.jpg


img3311y.jpg


img3314zt.jpg


img3316lz.jpg


img3321s.jpg


img3323n.jpg


img3318pk.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
usta motoru parlatmışsın ama sende benim gibi kırmızı alsaydın daha dikkat çekiyor ateşlim benim :D

metehan abi dicek çıkar şu kılıfı çıkarmayı düşünüyom az kadlı abi :D
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
ercan selam,

paran varsa cbr 250yi kaçırma derim. ben 125'e bile deli oldum. 250 cc motor şehir içinde normaldir, fazla yakmaz. şehir dışında da 140-150 vurur.

ancak sıfır cbr 250 fiyatına er6 f de düşünülebilir. herkesin motorunu denerim, onlarca motora bindim, er6 f kadar rahat ve keyiflisini görmedim. tipi tabi ki görecelidir.

er6 f gayet güzeldir bende er6 n e bindim fazer ile kalkışta geçiyor 2 silindirli olmasına rağmen mükemmel bir tork var konfor harika tartışılmaz fakat göreceli sadece yakıt olarak CBF-150 %2,8 yakar CBR-250 %3,5 yakar er6-n veya er6-f ise %4,5 %5 gibi yakar arada bunların hesaplanması gerekli olabilir ama zevk herşeyden önde denirse eğer her taman torklu makina 1. sıradadır. er6 sınıfı farklıdır fakat zevklidir CBF den er6 ya biraz alakasız olabilir ama aralarında yakıt olarak da çok aşırı farklar yok ama zevk olarak cbf elbette çok pasif kalır. CBR-250 ile şehir içinde çok zevkle gezemezsin fakar er6 en sana bu duyguyu düşündürmez bile sokak arasında bile gezersin bir mobilet gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:41 ----------

Motorunu alacak herkese şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız sorunsuz sürmeniz dileğiyle :rendeer: Sizleri az daha heyecanlandırayım madem Siyah İncim'e az önce duş aldırdım 'beni çek beni çek :queen: ' diye tempo tutunca dayanamadım aldım fotoğraf makinemi elime...

motorlarımız harika herkezin ellerine sağlık ve yeni alanlarada alacak olanlarada hayırlı olsun herkez güle güle kullansın inşallah ama bu resimlerde benim gördüğüm kadarıyla sanki laztikler biraz genişlemiş mi ne yoksa göz yanılmasımıdır çözemedim tam olarak bana öyle geldi yani
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
usta motoru parlatmışsın ama sende benim gibi kırmızı alsaydın daha dikkat çekiyor ateşlim benim :D


Alperim 2 tane kırmızı kullandım zaten yiter bu da siyah olsun hem daha çekici geliyor bana siyah motora yakışıyor yauv :mrgreen: vall pasta cila da atmayı düşündüm de vazgeçtim biraz daha zaman geçsin ilk bin km de atarım bi pasta cila tamamdır :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst