- Katılım
- 11 Şub 2011
- Mesajlar
- 366
aynı dönemde aldık motorları ben bu sabah 1300 devirdim. bu gidişle yaz sonuna 30,000 yapıp birsonraki yaz başında da satarım....:queen::queen::queen:
yok yaw ben 5 nisanda teslim aldım motoru o yüzden kısa zamanda bu yolu yaptım :mrgreen:





[/UR


