[MT İstanbul]28-29-30 Nisan & 1 Mayısta /ÇANAKKALE'YE

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar,
Sayın Kaldera,gezi planınıza iştirak etmek benim için ayrı bir zevk olacak,hava şartları elvermediği için Eskişehir gezisine katılamamıştım inşallah bu geziyi birlikte gerçekleştirebiliriz.benim için gün ve güzergahın önemi yok,maksat yolda olmak,güzelliklerle birlikte sohbet ve muhabbetin tadına varmak.

amaçta bu zaten. sarıcakayaya gitmek için arkadaşlarla saat 10da buluşmuştuk.
akşam saat 7 de ulaştık.ama hiç kimsede ''yahu ammada oyalandık yollarda'' diye düşünmedi.2,5 saatlik yolda günü bitirdik.Çokda keyif almıştık.
Durum biraz bakış açısına bağlı.çanakkaleye varmak ön planda olsa kınalı otoyolundan daha kısa sürede gidilebilir.ama Keşan'a kadar çok tatsız bir güzergah bana göre.
Çadır konusu için bende bir çadır vardı ama yok kabul ediyorum.aldık zamanında işe yaramaz halde şuanda.parçalarıda eksik sanırım.
Mutu (mustafa)arkadaşımla bu gezi için planlar yaptık ama iş durumu daha öncelikli tabiki..Mustafanın çadırı 2 oda 1 salona :p benzediği için daha ideal olabilir.
Çanakkaleden Eceabata çok sık feribot seferleri var.zamandan dolayı sıkıntı yok.gökçeadaya gidersek eğer;Kabatepeden
her gün saat 10:00 -15:00 - ve 19:00 da
Gökçeadadan ise :07:15 -12:00 -ve 17:00 de seferleri var. 8 tl motosiklet için alıyorlar.. süre ise 1,5 saat.
inşallah orayada gideriz.Gökçeadada uzak akrabalarım var.yöre halkı evlerini gelenlere kiralayabiliyorlar.
buda iyi bir alternatif olabilir.Her duruma girip konaklayabiliriz. sorun yok.
Çanakkale için genelde hafta sonu 2 günlük program yapıyorlar.ama yüksek tempoda ve telaş içinde alelacale şehitlikler dolaşıp geliniyor, bence yolda olmanın hazzı yaşanmıyor.



Bu arada siz avrupa yakasındasınız sanırım.sizinle yalovada buluşmak daha uygun olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Ailemle birlikte tam bir Gökçeada aşığı olmamızdan dolayı çok gitmişliğim var,orada konaklamada sorun yaşayacağımızı sanmıyorum,ne kadar kışın evleri öğrencilere kiralamış olsalarda illaki konaklamak için bir yer buluruz diye düşünüyorum.Ayrıca şahsen tanışmasak ta Çanakkale'de motorcu dostlarımız da mevcut,zaten haberleri olunca bizi salacaklarını da sanmıyorum özellikle oraya bir gece ayırmamız gerekecek.)hatta bölge gezisine bile birlikte çıkabiliriz.
Ayrıca dönüş te Havran motorcu dostlarımızda var,orayada gün ayırabiliriz.
Buluşma yerini yine Pendik gibi düşünebiliriz sanırım,oradan birlikte çıkarız.
Not:gezi öncesi buluşup detayları görüşsek iyi olur diye düşünüyorum,ona göre arkadaşları da haberdar ederim.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Aslında süper olurdu. memleketimi fve ailemi aylardır görmüyordum. ama iş dolayısıyla 4 gün bana fazla en fazla 2 gunluk izin ayarlayabılırım. en kötü ihtimal çanakkaleye kadar gelıp 1 gün ailemde kalıp sonra dönebilirim . ?
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
1,266
bursa dan bende katılabilirim belki kabul ederseniz tabiki :) bir kaç arkadaş daha olabilir hatta
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Buluşma yerini yine Pendik gibi düşünebiliriz sanırım,oradan birlikte çıkarız.
Not:gezi öncesi buluşup detayları görüşsek iyi olur diye düşünüyorum,ona göre arkadaşları da haberdar ederim.
Buluşma noktasını katılımcı sayısına göre son 1-2 güne kala değerlendirelim derim.
Ben bir ihtimal 20 nisan çarşamba günü öğleden sonra çıkıp bir gece yalovada kalıp 21 nisan sabahı hızlı feribot iskelesinde buluşabileceğimizi düşünüyordum.

bursa dan bende katılabilirim belki kabul ederseniz tabiki :) bir kaç arkadaş daha olabilir hatta
gerekli donanım ve sürüş tecrübelerinizin olduğunu varsayarak;
yol programımızda size uygunsa
konuyu takip edebilirsiniz diyorum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
her iki seçenek te benim için uygundur.

Bu yalovada buluşmaya açıklık getirmek gerekirse,
1-hasta ziyareti
2-kabir ziyareti
3-Bir- iki öteberiyi yerine teslim etmem diyebilirim.
8.30 da yalovaya yenikapıdan feribot var.09.45de yalovada oluyor.ideal bir saat.veya eskihisar-topçular hattı uygun olursa saat 10:00 gibi yalovada olacak şekilde kullanabilirsiniz.

Not:Kabatepe orman kampı çadır konaklama için uygun görünmekte.Tabiki yine son kararı paşa kefimiz verecek.
Kabatepe Orman Kampı

1 Adet Çay Bahçesi
1 Adet Gazino Disco
2 Adet Market ( Manav ve diğerleri marketin içinde mevcuttur)
1 Adet Lokanta
Ve Tuvaletler ve Duşlar.
BURADA detaylı bilgiler var..Gerçi biz burada sürekli olmayacağımız için çokda önemli değil. gece elektrik için seyyar lazım olabilir. He hehe onuda veriyorlarmış::150::::148::
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Bu yalovada buluşmaya açıklık getirmek gerekirse,
1-hasta ziyareti
2-kabir ziyareti
3-Bir- iki öteberiyi yerine teslim etmem diyebilirim.
8.30 da yalovaya yenikapıdan feribot var.09.45de yalovada oluyor.ideal bir saat.veya eskihisar-topçular hattı uygun olursa saat 10:00 gibi yalovada olacak şekilde kullanabilirsiniz.

Eyvallah Üstad,
8.30 Yenikapı uygundur o zaman,gezi öncesi müsait bi zaman ayarlayabilirsek sizin oralarda biyerlerde buluşabilir,iki çay iki muhabbet yapabilir,detaylarıda görüşebiliriz,hem tanışmış da oluruz.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
az evel Özer kardeşimlede görüştüm.bu gezi için müsait olamadığı için sıkıntılı idi.:king:
ama cumartesi günü buluşabiliriz dedi. zaten mustafa hafta sonu haberleşelim diye yazmış.
sizede uygun olursa cumadan netleştiririz.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
az evel Özer kardeşimlede görüştüm.bu gezi için müsait olamadığı için sıkıntılı idi.:king:
ama cumartesi günü buluşabiliriz dedi. zaten mustafa hafta sonu haberleşelim diye yazmış.
sizede uygun olursa cumadan netleştiririz.

şimdilik uygun,dediğiniz gibi Cuma günü netleştirelim,
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
az evel Özer kardeşimlede görüştüm.bu gezi için müsait olamadığı için sıkıntılı idi.:king:
ama cumartesi günü buluşabiliriz dedi. zaten mustafa hafta sonu haberleşelim diye yazmış.
sizede uygun olursa cumadan netleştiririz.

cumartesi günü birlik bana uyar :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Kartal sahilde Koçtaş yapı market ile Önceden Tansaş (şimdi Migros oldu) ikisinin tam ortasında bir cafe var.hep orda buluşuyoruz.
cuma gününden cumartesi için saatinide netleştiririz...
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Kartal sahilde Koçtaş yapı market ile Önceden Tansaş (şimdi Migros oldu) ikisinin tam ortasında bir cafe var.hep orda buluşuyoruz.
cuma gününden cumartesi için saatinide netleştiririz...

Tamamdır,Google amca'dan yeri öğreniyim şimdiden.)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
mustafanın amerikadan gelen cobra egsozun kurulumunu orada yapmıştık.
takım taklavatları yaydık ortaya millet de bize bakıp gülüşüp duruyordu::firca::

Pek haksız da sayılmazlar yani.)iyi kimse itiraz etmemiş umuma açık yerde çalışmaya,
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
uzun yola yoldaş denk geldi :)
ben ve bir arkadaşım eğer işleri müsait olursa 20.si öğleden sonra izmir tarafına yolculuk düşünüyorduk.benim kesin izmir güzergahı ama arkadaşın'ki iş durumuna bağlı.
yenikapı-bandırma düşünüyordum bir ara baktım tarifelere gezerek yol yaparak gitmek daha güzel olur düşüncesiyle eskihisar-yalova-balıkesir üzeri gitmek daha mantıklı geldi.
acıbadem-eskihisar ortalama 40 km gibi
yalova-bandırma arası ortalama 190 km
yenikapı-bandırma arabalı vapur motosiklet ücreti 54 tl
http://www.ido.com.tr/index.cfm?page=SubPage&kapsam=223&textid=546&ln=TR
dönüş zamanını pazar akşamı burda olacak gibi düşünüyorduk,benim için zaman sınırlaması yok senelik izinde olucam,ama arkadaşıma eşlik amaçlı pazar dönüş.güzergahımız çanakkale-tekirdağ-istanbul düşünüyorduk.veya giderken istanbul-tekirdağ-çanakkale ve vapurla karşıya ordan izmir.dönüş izmir-denizli-bursa-istanbul gibi.
bakalım sizlere uyuşabilirsek belki beraber gideriz olmadı çanakkalede denk gelebiliriz.geçen sene kabatepe'de konaklma yapmıştık çadırda güzel bir mekan bu senede orayı düşünüyorduk kısmet bakalım.senelki izine son 2 gün :p
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
böyle aktivitelere katılmayı çok istiyorum ama bunu değerlendirebileceğim sadece Cumartesi-Pazar günüm var. E nihayetinde çalışan işçi insanlarız :)
Havalarda niyetimiz kadar güzel olursa bende katılmayı düşünebilirim, motoru aldığım günden beri sürekli yağmur yemekten sıkılmış durumdayım, yağmuru çok seven biri olduğum halde :mrgreen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
uzun yola yoldaş denk geldi :)
ben ve bir arkadaşım eğer işleri müsait olursa 20.si öğleden sonra izmir tarafına yolculuk düşünüyorduk.benim kesin izmir güzergahı ama arkadaşın'ki iş durumuna bağlı.
Bende 20.sinde öğleden sonra eskihisar-topçular feribotu ile yalovaya geçicem.
ama yalovada bir gece kalıcam.
uygun olursak saat 14:00 gibi BURADA OLABİLİR Yalovaya kadar birlikte gidebiliriz.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
uzun yola yoldaş denk geldi :)
ben ve bir arkadaşım eğer işleri müsait olursa 20.si öğleden sonra izmir tarafına yolculuk düşünüyorduk.benim kesin izmir güzergahı ama arkadaşın'ki iş durumuna bağlı.
yenikapı-bandırma düşünüyordum bir ara baktım tarifelere gezerek yol yaparak gitmek daha güzel olur düşüncesiyle eskihisar-yalova-balıkesir üzeri gitmek daha mantıklı geldi.
acıbadem-eskihisar ortalama 40 km gibi
yalova-bandırma arası ortalama 190 km
yenikapı-bandırma arabalı vapur motosiklet ücreti 54 tl
http://www.ido.com.tr/index.cfm?page=SubPage&kapsam=223&textid=546&ln=TR
dönüş zamanını pazar akşamı burda olacak gibi düşünüyorduk,benim için zaman sınırlaması yok senelik izinde olucam,ama arkadaşıma eşlik amaçlı pazar dönüş.güzergahımız çanakkale-tekirdağ-istanbul düşünüyorduk.veya giderken istanbul-tekirdağ-çanakkale ve vapurla karşıya ordan izmir.dönüş izmir-denizli-bursa-istanbul gibi.
bakalım sizlere uyuşabilirsek belki beraber gideriz olmadı çanakkalede denk gelebiliriz.geçen sene kabatepe'de konaklma yapmıştık çadırda güzel bir mekan bu senede orayı düşünüyorduk kısmet bakalım.senelki izine son 2 gün :p

Selam Tamer kardeşim,program size de uyarsa birlikte gidebiliriz.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bende 20.sinde öğleden sonra eskihisar-topçular feribotu ile yalovaya geçicem.
ama yalovada bir gece kalıcam.
uygun olursak saat 14:00 gibi BURADA OLABİLİR Yalovaya kadar birlikte gidebiliriz.

bakalım kısmet diyelim ilerleyen günlerde tam netleşir zaten arkadaşın durumu.
bana zaten her türlü her yol uyar asfalt olmak şartıyla.:p
konaklama hava güzel olursa çadır'da kalmak çok zevkli oluyor,birde ateş yaktıkmı-ateşin üzerinde'de inceden mantar ve sucuklar :)
bu hafta yağmurlar son diyorlar inşallah öyledir yoksa yol hiç çekilmiyor :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 ----------

Selam Tamer kardeşim,program size de uyarsa birlikte gidebiliriz.

selam İlhan abi udura bilirsek uydurmaya çalışırız hiç olmadı beraber biraz yol yaparız yine.olmadı çanakkale'de sizi yakalayabiliriz.
bakalım bizim kle ci Ugur şu durumunu bir ayarlasında,gerisi kolay :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst