- Katılım
- 8 Ara 2010
- Mesajlar
- 619
Sn Ahmet Bolgi, dediğiniz gibi şamandıra kafasına göre takılıyor. Bunu daha hassas gösterebilecek bir yapıya nasıl getirebiliriz. Mesela benim kıştan önce full bıraktığım motor şu anda kırmızıya düşmüş durumda, bu kadar benzin uçmadı ya, motoru yan ayağa alınca full gösteriyor. Ne yapmalı da düzeltmeli şunu![]()
şimdi ilk önceliği vites göstergesi ve saate verdim. önce ona bi çare bulayım sonra depoya bakarız. muhtemelen şamandra takılıyordur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------
metehan bana eletrik bağlantısı şeması yollayabilirmisin özelliklede gösterge paneli vites göstergesi ile ilgili olan kısmı





