Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet arkadaşlar f imle ilk kazamızı yaptık umarım son kazadır bu gerçi kardeşim kullanıyordu ben arkasındaydım şereefsiz bir jeepin bir anda bizim şerite kırmasıyla kendimizi yerde bulduk ona çarpmamak için birazda tecrübe eksikliğnden kardeşimin motordan sol yana doğru uzadık :) bir bir anlık tepkiyle ön frene sert basınca ön lastik kitlendi yanlamasına kaydı sola doğru düştük bağdat caddesinde orta şeritten sol şerite aniden hızlı şekilde fırladı o şerefsiz jeeep ve sonra son hız kaçtı hızımız 50 60 civarıydı düştüğümüz gibi kalktık jeepe koşturmayı denedikte nerde kaçtı 34 s 0 gerisini alamadım siyah bir jeep di o bulunduğumuz alanda camerada yok şansa taksicilerede sorduk onlarda görememiş ben onu havale ettim allaha okadar orta halli sayılabilicek bir kaza resimlerini çekip sizlerle paylaşıcam bir tecrübe daha edinmiş olduk neyse bu sefer bir yerime platin taktırmak zorunda kalmadım :) kardeşimdede birşey yok korumalıkların kaskın önemi işte olmasalar çok hasar olurdu bizde aman arkadaşlar bakkala bile giderken giyin gerekenleri ne zman ne olucağı belli olmuyor hiç beklemediğmiz anda ne olduğunu bile anlamadık motorun sürtünme sesi hala kulaklarımda birde kardeşim var ona birşey oldumu olmadımı korkusu cana geliceğine mala gelsin şimdi motoru servise sokucam soldan yağ akıtıyor kapak yerinden oynadı sanırım sürtünmeden dolayı yağ kaçırıyor hazır sokmuşken servise şu gergi sesinide halletiricem daha 17.500 olduğundan sadece gerginin değisiceğini umuyorum zincir filan değildir sanırım bakıcaz sizlerle resimleri paylaşıcam ve ustalardan edindiğim bilgileride herşey sizin için :)

Geçmiş olsun, kaçan şerefsizden bir şekilde çıkacaktır bunun acısı illaki.
En azından size zarar gelmemesi sevindirici.

bulsak öyle bir fiberci oda güzel kayme ister bizden bea :mrgreen:



yok bazen kapalı olmasıda güzel
kamera felan bağlanabilir rahatlıkla hemde arka çekim için güzelde olur :cherry:

Sen düşünme fiber fln bu aralar bence.:p

Totonu mu seyretcez ulem senin arkadaki kamerayla.:queen:

şu led sinyallerden düşünüyorum ama fikirlerinizide almak isterim :)

Yani benim eski sinyallerden.:cherry:



Tavsiye ederim İlkay, hem şık ve kibar duruyor; hem de aydınlatması güzel.:cat:

Yalnız benimkiler orjinal Motrax'dı, Mototaş'a sağlam para saymıştım..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
cbrpc35 ; geçmiş olsun, yaralanmadan atlatmıi olmanız teselli.

ilkay; o sinyallerin noname'nin çiftini 30 tl'ye buldum ankarad tek farkı carbon desen yok. ama zaten bu plastik üzerindeki carbon boya deseni biraz da ucuz gözüküyor. ebaydan alacaksan çok ucuz olmalı ki cazip olsun çünkü dediğim gibi burda bile 30 tl.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Geçmiş olsun, kaçan şerefsizden bir şekilde çıkacaktır bunun acısı illaki.
En azından size zarar gelmemesi sevindirici.



Sen düşünme fiber fln bu aralar bence.:p

Totonu mu seyretcez ulem senin arkadaki kamerayla.:queen:



Yani benim eski sinyallerden.:cherry:



Tavsiye ederim İlkay, hem şık ve kibar duruyor; hem de aydınlatması güzel.:cat:

Yalnız benimkiler orjinal Motrax'dı, Mototaş'a sağlam para saymıştım..

ledler güzel seninkileri hatırlıyorum ön kısımdada gömme vardı yanlış hatırlamıyorsam hatta.

fakat bunların ucu sarı olanları fotoda gösterdiğim daha hoş duruyorlar sanki arka kısmına doğruda ufak bir aydınlatması var :)


hem totomdan size ne :p arkadan yolu çekmek için güzel olur yani hem ön hem arka videoda güzel geçişler yapılabilir :)
birde senin fotodaki bu lastiklerin modeli ney?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:39 ----------

cbrpc35 ; geçmiş olsun, yaralanmadan atlatmıi olmanız teselli.

ilkay; o sinyallerin noname'nin çiftini 30 tl'ye buldum ankarad tek farkı carbon desen yok. ama zaten bu plastik üzerindeki carbon boya deseni biraz da ucuz gözüküyor. ebaydan alacaksan çok ucuz olmalı ki cazip olsun çünkü dediğim gibi burda bile 30 tl.

bunun aynısının siyahı ve metalik parlak olanıda bulunmakta. fiyat olarakta 50- 55 liraya felan denk geliyor sanırım hemen hemen aynı yani seninkiler ile :)
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
cbrpc35 geçmiş olsun arkadaşım.dediğin gibi size bişey olmamış gerisi kolay.
herkes motorunu yaza hazırlıyor ne güzel. ben bugun itibari ile 2006 13800 km de gri olan motorumu sattım ve sizler kadar binmiyor olmama rağmen çok üzüldüm.yeni sezonda herkese kazasız masrafsız ve cezasız sürüşler arkadaşlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu ilkay tutturmus Led sinyal alalım diye :) ben hızlı yanıp sönen sinyalleri sevmiyorum arkadas :) bana normal hızda yanıp sönenlerden lazım...
Elinde ORJ. OLan var ise; hemen alabilirim ucuz fiyata tabii . sipariş vermiştim fakat hala gelecek :farao:

Bu arada 40-50 km kadar dolastım ; Allah Razı olsun benim motora gaz sabitleyici yapan arkadastan :) nasıl yapmıs bilmiyorum ama; bir deneyeyim dedim; 14 km kadar giddona hiç dokunmadan gittim. bu arada CBR lardaki bu inanılmaz denge olayını bizzat yasadım bugün...Cok hosuma gitti; artık yorulmak yok.
Bu arada yanımdan gecen aracların bakıslarını görmeniz gerekiyordu :queen: harry poter in ucması gibi :queen:

 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Yahu ilkay tutturmus Led sinyal alalım diye :) ben hızlı yanıp sönen sinyalleri sevmiyorum arkadas :) bana normal hızda yanıp sönenlerden lazım...
Elinde ORJ. OLan var ise; hemen alabilirim ucuz fiyata tabii . sipariş vermiştim fakat hala gelecek :farao:

Bu arada 40-50 km kadar dolastım ; Allah Razı olsun benim motora gaz sabitleyici yapan arkadastan :) nasıl yapmıs bilmiyorum ama; bir deneyeyim dedim; 14 km kadar giddona hiç dokunmadan gittim. bu arada CBR lardaki bu inanılmaz denge olayını bizzat yasadım bugün...Cok hosuma gitti; artık yorulmak yok.
Bu arada yanımdan gecen aracların bakıslarını görmeniz gerekiyordu :queen: harry poter in ucması gibi :queen:


yahu gerçekten hız sabitleyici mi o ? mantıken gaz kolu tarafında olması gerekmez miydi ? hakkaten nasıl yapmış acaba??

bu arada gidonu bırakarak bir kaç saniyeden daha fazla gitmenin çok tehlikeli olduğunu hatırlatayım.
evet özellikle spor motosikletler, düşük çatal açıları nedeniyle gidon kontrolü olmadan rahat gider ama yoldaki ufak bir sıkıntı ön tekere rastlarda kafa salınıma girerse çok gereksiz bir düşme yaşanır. fazla b i basınç uygulamıyor olsak bile ellerin gidonda olması motorun önünü ağırlaştırdığı için bu durumdan kurtarıyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Karadeniz Sahilyolunu bilmiyorsun anlasılan :bounce:

Neise; denge olayı süper. Gaz sabitleyici gercekten cok etkili ve yakıtı cok olumlu etkileyeceğini düşünüyorum :)

Bu arada gaz tarafında olması sıkıntı yaratabilir; diğer tarafta olması daha rahat oluyor...
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
forumun 115 sayfasını okudum gzlerim bozulacak yeter aksmda birazda motoru süreyim koltugun altlnda kalın bi kitapcık vardı almaya unuttum kullanma kılavuzu sanırım birazda göz atayım ona yarın pazar sabah erkenden birz tur atmaya dusunuyorum. bi haftaya trafiye ckmaya dusunuyorum hadi hayırlısı
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
çok geçmiş olsun...
bağdat caddesinde oynatmadan direk polise haber verseydin keşke motoru kaldırmak yerine ... egsantirikten ses geliyorsa çokta fazla değilse zaten normaldir birazcık olması hemen değiştirme derim. f lerde kronik sorun nede olsa..

saol ilkay aslinda yakalamadigimizda bir yandanda iyi oldubiliyorum kardesimin basi belaya girerdi onu komaya sokardi polis filan dinlemezdi neyse gecti gitti bgn servise goturdum sol kapak degisicek iste 117 tl sari oldugu icin diger metal rengi ve siyah rengi 90 tl imis siparis verdiler sali aksamina alicam motoru gergi yurtdisindan gelicekmis 2 haftasi var oda 150 tl 2 saatlik isi varmis onuda degistirimde ciksin kafamdan istemiyorum o sesi ya sinir bozucu yani toplam herhalde kapak yag degisimi gergi iscilik 500tl bulucak bide sol ayna alicam ama orjinalini degil teki 114tl gerek yok netten bakicam var bir suru .granajida catlak kirik yok oyuzden boyatmicam kalsin oyle ama koruma takozlari takicam artik :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------

Geçmiş olsun, kaçan şerefsizden bir şekilde çıkacaktır bunun acısı illaki.
En azından size zarar gelmemesi sevindirici.

tsk ederim tabiki mala gelsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:59 ----------

tsk ederim tabiki mala gelsin gelen amannn yaptiririz motoru :)


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

cbrpc35 geçmiş olsun arkadaşım.dediğin gibi size bişey olmamış gerisi kolay.
herkes motorunu yaza hazırlıyor ne güzel. ben bugun itibari ile 2006 13800 km de gri olan motorumu sattım ve sizler kadar binmiyor olmama rağmen çok üzüldüm.yeni sezonda herkese kazasız masrafsız ve cezasız sürüşler arkadaşlar.

tsk ederim dedigin gibi herkeze kazasiz cezasiz surusler
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
forumun 115 sayfasını okudum gzlerim bozulacak yeter aksmda birazda motoru süreyim koltugun altlnda kalın bi kitapcık vardı almaya unuttum kullanma kılavuzu sanırım birazda göz atayım ona yarın pazar sabah erkenden birz tur atmaya dusunuyorum. bi haftaya trafiye ckmaya dusunuyorum hadi hayırlısı

ehliyetin varmıydı arkadaşım ?

saol ilkay aslinda yakalamadigimizda bir yandanda iyi oldubiliyorum kardesimin basi belaya girerdi onu komaya sokardi polis filan dinlemezdi neyse gecti gitti bgn servise goturdum sol kapak degisicek iste 117 tl sari oldugu icin diger metal rengi ve siyah rengi 90 tl imis siparis verdiler sali aksamina alicam motoru gergi yurtdisindan gelicekmis 2 haftasi var oda 150 tl 2 saatlik isi varmis onuda degistirimde ciksin kafamdan istemiyorum o sesi ya sinir bozucu yani toplam herhalde kapak yag degisimi gergi iscilik 500tl bulucak bide sol ayna alicam ama orjinalini degil teki 114tl gerek yok netten bakicam var bir suru .granajida catlak kirik yok oyuzden boyatmicam kalsin oyle ama koruma takozlari takicam artik :p

bence takoz alma derim. neden dersen ben aldığımda makinada vardı fakat düştüğümde grenajı kırdı diz hizasındaki yerden. eğer illa alacam diyosan puigte gördüm hava çıkış kanalında görünen şase demirine sabitlenen takoz var ondan almanı tavsiye ederim :cat:
gerginin kalmamış olması ilginç ben aldığımda vardı 2 günde değişti hatta extrema için sipariş verip oem aldım kargo ile gönderdim kendisine. seninki muhtemelen hollandadan geliyordur japonya durumu şu aralar iyi denemez pek yaşanan acı olaydan ötürü :pale:
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
8 yıl olmus a2 ye alalı. 17 km kullanmısm aksam sol elim agrıyor :) dönüşleri calısmam lazım biraz
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
8 yıl olmus a2 ye alalı. 17 km kullanmısm aksam sol elim agrıyor :) dönüşleri calısmam lazım biraz

çok uzun zaman geçmiş üzerinden sanırım
üstünde çok çalışman gerekir varsa yardım edebielcek biri çevrenden görüşmeni tavsiye ederim teknik ile ilgili
forumuda kurcala derim baya bir sürüş ile ilgili güzel teknik veriler bulunmakta :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ledler güzel seninkileri hatırlıyorum ön kısımdada gömme vardı yanlış hatırlamıyorsam hatta.

fakat bunların ucu sarı olanları fotoda gösterdiğim daha hoş duruyorlar sanki arka kısmına doğruda ufak bir aydınlatması var :)


hem totomdan size ne :p arkadan yolu çekmek için güzel olur yani hem ön hem arka videoda güzel geçişler yapılabilir :)
birde senin fotodaki bu lastiklerin modeli ney?

Ben de onu diyorum işte, senin totondan bana ne?:mrgreen: Dedim Rossi gibi toto seyrettireceksin herhalde bize.:p
Şaka bir yana, geri çekim yapmak istiyorsan uygun bir aparatla artçı tutamağına monde edilebilir bence kamera; bir araştır istersen.

Benim sinyallerin de ucu sarı aslında, bu fotoda belli olmamış sanırım, birebir aynı yani :



Önlerde de yine Motrax gömme vardı; yalnız şahsi fikrim, bir double buble cam, bir de bu gömme sinyaller çok değiştiriyor bence motorun havasını.
Daha ince, sportif bir görünüme kavuşuyor 600F.
O kalas gibi koca sinyallere akıl sır erdiremiyordum zaten. Neyseki değiştirmişler artık. :)



Bu arada benim fotoğrafdaki lastikler Michelin Pilot Road 2CT modeli.

herkes motorunu yaza hazırlıyor ne güzel. ben bugun itibari ile 2006 13800 km de gri olan motorumu sattım ve sizler kadar binmiyor olmama rağmen çok üzüldüm.yeni sezonda herkese kazasız masrafsız ve cezasız sürüşler arkadaşlar.

Benim kulübe hoşgeldin.:)
Şaka bir yana, hayırlısı olsun, Allah kısmet ederse alırsın yine İnşallah.

bence takoz alma derim. neden dersen ben aldığımda makinada vardı fakat düştüğümde grenajı kırdı diz hizasındaki yerden. eğer illa alacam diyosan puigte gördüm hava çıkış kanalında görünen şase demirine sabitlenen takoz var ondan almanı tavsiye ederim :cat:
gerginin kalmamış olması ilginç ben aldığımda vardı 2 günde değişti hatta extrema için sipariş verip oem aldım kargo ile gönderdim kendisine. seninki muhtemelen hollandadan geliyordur japonya durumu şu aralar iyi denemez pek yaşanan acı olaydan ötürü :pale:

Senin takoz grenajı nasıl kırdı yahu, saplamasından mı kırıldı takoz:silent:
Ben takozları takarken orjinal saplamaları değiştirip, kalın saplama taktırmıştım. Açıkcası 1-2 yan yatmam olmuştu ve onlar sayesinde hem grenaj kırılmaktan kurtulmuştu, hem daha az bölge çizilmişti, hem de sürtünme azalarak daha az oranda çizikle kurtarmıştım.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben de onu diyorum işte, senin totondan bana ne?:mrgreen: Dedim Rossi gibi toto seyrettireceksin herhalde bize.:p
Şaka bir yana, geri çekim yapmak istiyorsan uygun bir aparatla artçı tutamağına monde edilebilir bence kamera; bir araştır istersen.

Benim sinyallerin de ucu sarı aslında, bu fotoda belli olmamış sanırım, birebir aynı yani :



Önlerde de yine Motrax gömme vardı; yalnız şahsi fikrim, bir double buble cam, bir de bu gömme sinyaller çok değiştiriyor bence motorun havasını.
Daha ince, sportif bir görünüme kavuşuyor 600F.
O kalas gibi koca sinyallere akıl sır erdiremiyordum zaten. Neyseki değiştirmişler artık. :)



Bu arada benim fotoğrafdaki lastikler Michelin Pilot Road 2CT modeli.



Benim kulübe hoşgeldin.:)
Şaka bir yana, hayırlısı olsun, Allah kısmet ederse alırsın yine İnşallah.



Senin takoz grenajı nasıl kırdı yahu, saplamasından mı kırıldı takoz:silent:
Ben takozları takarken orjinal saplamaları değiştirip, kalın saplama taktırmıştım. Açıkcası 1-2 yan yatmam olmuştu ve onlar sayesinde hem grenaj kırılmaktan kurtulmuştu, hem daha az bölge çizilmişti, hem de sürtünme azalarak daha az oranda çizikle kurtarmıştım.

ilk soru 2 CT'den memnunmuydun ? çift hamurlu lastik olsa gerek zaten bende ondan almayı düşünüyorum ama şu aralarki ekonomik kriz nedeni ile yaz sonlarına doğru mu baksam o işe diyorum bir yandan da... yoksa çıkmamı baksam diyorum

2. soru sendeki ledler hızlı yanıp sönüyordur muhtemelen çok aşırı bir hızdamıydı yani tesisata zarar verebilecek veya diğer araç insanların fark edemeyeceği düzeydemi oluyor ?

daha sonrasında evet benimkiler saplamasından değişmişti çok zayıf ince bir saplaması vardı birde ben yavaş gidiyor olsamda motor aşşağıdan hızlı bir şekilde kaydığı için bende yere aniden yapıştım ama olası darbelerde en iyi çözüm aşağıdaki resimdeki takoz olur gibime geliyor
PUIG5956.jpg


sinyal olarak şimdilik bunlardan alıyorum 2 kırmızı 2 mavi :mrgreen: tanesi 5 liraydı çakalaz doğan gösterdi banada orada oturan extrema emraha gösterdim bende gece dedim al bunlardan bana kendinede (= doğana yok :p
motor tri color nede olsa ön kısım kırmızı arka kısım mavi ağırlıklı olunca dedim böyle alayım değişik olsun
big_40038337i6u.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ilk soru 2 CT'den memnunmuydun ? çift hamurlu lastik olsa gerek zaten bende ondan almayı düşünüyorum ama şu aralarki ekonomik kriz nedeni ile yaz sonlarına doğru mu baksam o işe diyorum bir yandan da... yoksa çıkmamı baksam diyorum

2. soru sendeki ledler hızlı yanıp sönüyordur muhtemelen çok aşırı bir hızdamıydı yani tesisata zarar verebilecek veya diğer araç insanların fark edemeyeceği düzeydemi oluyor ?

daha sonrasında evet benimkiler saplamasından değişmişti çok zayıf ince bir saplaması vardı birde ben yavaş gidiyor olsamda motor aşşağıdan hızlı bir şekilde kaydığı için bende yere aniden yapıştım ama olası darbelerde en iyi çözüm aşağıdaki resimdeki takoz olur gibime geliyor

sinyal olarak şimdilik bunlardan alıyorum 2 kırmızı 2 mavi :mrgreen: tanesi 5 liraydı çakalaz doğan gösterdi banada orada oturan extrema emraha gösterdim bende gece dedim al bunlardan bana kendinede (= doğana yok :p
motor tri color nede olsa ön kısım kırmızı arka kısım mavi ağırlıklı olunca dedim böyle alayım değişik olsun.

Pilot Road 2CT çift hamurlu bir lastik evet.
Bu lastiğin amacı, diğer üst performans sınıfı lastiklere yakın performans ve daha uzun ömür sunmak.
Misal, Pilot Power 2CT, Power Pure 2CT gibi üst seviye lastiklerden eksisi biraz daha geç ısınması ama, ısındıktan sonra performansı güzel.
Bir de bu lastiğin en büyük artısı, muhteşem yağmur ve ıslak zemin performansı.
Zaten 2009'un en iyi lastiği seçilmiş ve tüm yağmur testlerinde diğer tüm modelleri geride bırakmış.
Kısaca, uzun kilometreler kullanılıp zırt pırt lastik değiştirilmeyecekse mantıklı bir seçim.
Ama yok, ben para mıçıyorum, her gün otobana çıkıp gazlayacağım, mümkünse yanlayarak gitmek tercihimdir, bana lastik 5000 km ancak gitse de yeter deniyorsa, o zaman daha çabuk ısınıp asfalta yapışan, yukarıdaki Power Pure 2CT tarzı lastikler tercih edilmesi daha doğru olur.

Çıkma alacağın lastik seninkilerden ne kadar iyi olacak, vereceğin paraya değecek mi? İyi araştırmak lazım.
Uygun fiyata yeni üretim hasarsız bir lastik bulunursa neden olmasın. Ama aksi takdirde sıfırdan şaşma bence.

Ledler konusuna gelince, çok aşırı hızlı, tesisata zarar verebilecek veya insanların fark edemeyeceği düzeyde değildi.
Hatta orjinalinden biraz daha hızlı yanıp sönmesi daha dikkat çeciki oluyor bence.

Gösterdiğin takozlar güzel ve hafif düşüşlerde ve sürüklenmelerde zararı minimum düzeye indirecek gibi görünüyor ama, acaba şiddetli bir darbede şaseyi de yamultma ihtimali var mıdır diye de düşünüyorum.
Çünkü şasenin grenaj hava boşluğundan görünen o kısmı bükülmeye müsait gibi geliyor bana; arkası boşluk.
Oysa standart takozları taktığımız nokta, şasenin en kalın, arkası dolu ve en sağlam yeri bence.

Bu ucuz sinyalleri bari siyah alsaydın daha kaliteli görünürdü bence, renkli plastik dandik duruyor sanki, 2 günde boyaları solup dökülecek.
Ulem iyice çingene motoruna çevireceksin motoru, rengarenk:p Gerçi sele kaplaması müsait senin böyle bir uygulamaya, hoş bir ambiyans olabilir bu sinyaller de gelince:queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Michelin Pilot Road 2 CT eski motorumda vardı, çok memnundum gerçekten. 600F aynısından takmayı düşünüyorum. Bu arada arkadaşlar cam için ebay de araştırma yapıyorum ama çıkma puig veya zero gravity satılık cam varsa bana haber edin lütfen.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Michelin Pilot Road 2 CT eski motorumda vardı, çok memnundum gerçekten. 600F aynısından takmayı düşünüyorum. Bu arada arkadaşlar cam için ebay de araştırma yapıyorum ama çıkma puig veya zero gravity satılık cam varsa bana haber edin lütfen.

sahibinden de vardı 120 tlydi sanırım ama satılmış olsa gerek bulamadım şimdi...
ebayden bunu alabilirsin bence
http://stores.ebay.com/sellingassis...48315013&_sid=894870953&_trksid=p4634.c0.m322
açık arrtırma yapıyor buda ucuza geliyor bakmanı tavsiye ederim
benim camda bunların aynısından :cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
sahibinden de vardı 120 tlydi sanırım ama satılmış olsa gerek bulamadım şimdi...
ebayden bunu alabilirsin bence
http://stores.ebay.com/sellingassis...48315013&_sid=894870953&_trksid=p4634.c0.m322
açık arrtırma yapıyor buda ucuza geliyor bakmanı tavsiye ederim
benim camda bunların aynısından :cat:

teşekkürler ilkay, sanırım aynısından bende alacam. Bu arada 600F in rölanti ayarı motorun neresinden yapılıyor, eski motorum da (ER6N de) çıplak olduğu için rahatlıkla ayarlayabiliyordum, 500-700 devir civarlarında dolaşıyor rölantideyken motor, ve kolay stop ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst