- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
Evet arkadaşlar f imle ilk kazamızı yaptık umarım son kazadır bu gerçi kardeşim kullanıyordu ben arkasındaydım şereefsiz bir jeepin bir anda bizim şerite kırmasıyla kendimizi yerde bulduk ona çarpmamak için birazda tecrübe eksikliğnden kardeşimin motordan sol yana doğru uzadıkbir bir anlık tepkiyle ön frene sert basınca ön lastik kitlendi yanlamasına kaydı sola doğru düştük bağdat caddesinde orta şeritten sol şerite aniden hızlı şekilde fırladı o şerefsiz jeeep ve sonra son hız kaçtı hızımız 50 60 civarıydı düştüğümüz gibi kalktık jeepe koşturmayı denedikte nerde kaçtı 34 s 0 gerisini alamadım siyah bir jeep di o bulunduğumuz alanda camerada yok şansa taksicilerede sorduk onlarda görememiş ben onu havale ettim allaha okadar orta halli sayılabilicek bir kaza resimlerini çekip sizlerle paylaşıcam bir tecrübe daha edinmiş olduk neyse bu sefer bir yerime platin taktırmak zorunda kalmadım
kardeşimdede birşey yok korumalıkların kaskın önemi işte olmasalar çok hasar olurdu bizde aman arkadaşlar bakkala bile giderken giyin gerekenleri ne zman ne olucağı belli olmuyor hiç beklemediğmiz anda ne olduğunu bile anlamadık motorun sürtünme sesi hala kulaklarımda birde kardeşim var ona birşey oldumu olmadımı korkusu cana geliceğine mala gelsin şimdi motoru servise sokucam soldan yağ akıtıyor kapak yerinden oynadı sanırım sürtünmeden dolayı yağ kaçırıyor hazır sokmuşken servise şu gergi sesinide halletiricem daha 17.500 olduğundan sadece gerginin değisiceğini umuyorum zincir filan değildir sanırım bakıcaz sizlerle resimleri paylaşıcam ve ustalardan edindiğim bilgileride herşey sizin için
![]()
Geçmiş olsun, kaçan şerefsizden bir şekilde çıkacaktır bunun acısı illaki.
En azından size zarar gelmemesi sevindirici.
bulsak öyle bir fiberci oda güzel kayme ister bizden bea :mrgreen:
yok bazen kapalı olmasıda güzel
kamera felan bağlanabilir rahatlıkla hemde arka çekim için güzelde olur :cherry:
Sen düşünme fiber fln bu aralar bence.
Totonu mu seyretcez ulem senin arkadaki kamerayla.:queen:
şu led sinyallerden düşünüyorum ama fikirlerinizide almak isterim![]()
Yani benim eski sinyallerden.:cherry:

Tavsiye ederim İlkay, hem şık ve kibar duruyor; hem de aydınlatması güzel.:cat:
Yalnız benimkiler orjinal Motrax'dı, Mototaş'a sağlam para saymıştım..


