- Katılım
- 8 Ara 2010
- Mesajlar
- 619
Güneşli bir bahar sabahında açtım gözümü yeni güne. Pırıl pırıl bir güneşe merhaba demek üzre açtım penceremi , yandaki park cıvıl cıvıl , mahalleli atmış kendini parka yürüyüş yapıyor. Çekip eşofmanları bende uydum sürüye. 1 saatlik sabah sporu ardından alınan ılık duş ve takibinde sıkı bir kahvaltı. Balkonda kahvemi yudumlarken park yerindeki yavru ceylanı üstündeki örtüyü atmaya çalışırken yakaladım. Sanki bana haydi baba atalım kendimizi dağlara yollara, miskin miskin yatırmak içinmi aldın beni der gibiydi. Bu çağrıya kulak vermemek ayıbın daniskası olacaktı. Hemen hazırlık yapıldı, pantolon, mont, korumalar tamam. Son bi kez aynada bakıp kendimize çıkalım dışarı bismillah deyip.
Brandayı alalım üstünden yavru gün yüzü görsün.
Km yi çekelim ne durumdaymış bi bakmak için
Birde jikle çekili rölanti devrini soranlar vardı ona bakalım. Motor çalışmaya başlayalı yaklaşık 1dakika oldu.
Gökyüzü yine bulutlanmaya başladı ama kime ne. Karşıda Angora evleri 3km kadar sonra sağa incek bulvarına dönülecek.
Etraf yeşermeye başladı baharın habercisi ( Ankara’da olduğumuzu unutmayalım yalnız).
İncek bulvarı düz ve 3 şeritli bir yol zevk vermeyince döndüm Taşpınar köyüne doğru oradan ver elini Mogan Gölü (Gölbaşı )
Oldum olası sevemedim gölbaşını, hele melih gökçek el attıktan sonra daha bi itici gelmeye yapmacık gelmeye başladı. Otomobil 5 motosiklet 3tl otopark ücretini görünce çayı Eymirde içmeye karar verip döndüm Eymir’e. Meyve ağaçları çiçek açmış. Her Pazar burada 3 tur (12*3=36km) bisikletle dolaşırım bu sefer daha bi güzel geldi gözüme.
Kıştan kalan kamışlar sarı alttan yeni sürgünler çıkmakta , dağ bayır yeşile dönüşmekte
Burası daha bi doğal gelir bana, yapmacık değildir hiçbirşey. Çayınıda içersin biranıda, ister tost yersin ister balık ekmek. Yalnızda dolaşırsın sevdiğinle el elede kimse karışmaz , yan dönüp bakmaz.
Geldik çay molası vereceğim yere. Burada her Pazar tost –çay yaparız 2. turdan sonra. Göl seviyesi yükselmiş . şimdi balık ekmek üstünede güzel bir çay zamanı. Resim yok canı çeken olur, şişen olur falan iş almayalım başımıza. Yoksa tabak tabak küfte de koyabilirdim buraya ( Metehandroooooooooooo bu taş sana)
İş yerinden arkadaşlar vardı uzun zamandır görüşemediğim , kısmet burayaymış . sohbet , muhabet fotoğraf çekmeyi unuttuk. Sonrasında trt yokuşundan çıkıp döndüm incek bulvarına. Yolu uzatıp çevreyol a çıktım oradan geldim eve.
Motorla giderken fotoğraf çekmeyi beceremedim. Bisiklet gibi değil. Foto için özellikle durmak gerekiyor, buna bir çözüm bulunmadı ise bulmak lazım. Bu yolu bisiklet ile yapsaydım 300-500kare fotoğraf çekerdim ama motorla olmuyor. Bu işe biraz kafa yorayım. Son kare yine km saati
202 km idi 272km olmuş. Tadı damağımda kaldı.70-80km aralığında kuğu gibi süzülüyor motor. Acelemiz olmadığında seyahat hızımız belli oldu. Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür eder daha iyi donanım ile daha geniş zamanda yapılacak turlarımızda görüşmeyi dileriz.
By abolgi
Brandayı alalım üstünden yavru gün yüzü görsün.
Km yi çekelim ne durumdaymış bi bakmak için
Birde jikle çekili rölanti devrini soranlar vardı ona bakalım. Motor çalışmaya başlayalı yaklaşık 1dakika oldu.
Gökyüzü yine bulutlanmaya başladı ama kime ne. Karşıda Angora evleri 3km kadar sonra sağa incek bulvarına dönülecek.
Etraf yeşermeye başladı baharın habercisi ( Ankara’da olduğumuzu unutmayalım yalnız).
İncek bulvarı düz ve 3 şeritli bir yol zevk vermeyince döndüm Taşpınar köyüne doğru oradan ver elini Mogan Gölü (Gölbaşı )
Oldum olası sevemedim gölbaşını, hele melih gökçek el attıktan sonra daha bi itici gelmeye yapmacık gelmeye başladı. Otomobil 5 motosiklet 3tl otopark ücretini görünce çayı Eymirde içmeye karar verip döndüm Eymir’e. Meyve ağaçları çiçek açmış. Her Pazar burada 3 tur (12*3=36km) bisikletle dolaşırım bu sefer daha bi güzel geldi gözüme.
Kıştan kalan kamışlar sarı alttan yeni sürgünler çıkmakta , dağ bayır yeşile dönüşmekte
Burası daha bi doğal gelir bana, yapmacık değildir hiçbirşey. Çayınıda içersin biranıda, ister tost yersin ister balık ekmek. Yalnızda dolaşırsın sevdiğinle el elede kimse karışmaz , yan dönüp bakmaz.
Geldik çay molası vereceğim yere. Burada her Pazar tost –çay yaparız 2. turdan sonra. Göl seviyesi yükselmiş . şimdi balık ekmek üstünede güzel bir çay zamanı. Resim yok canı çeken olur, şişen olur falan iş almayalım başımıza. Yoksa tabak tabak küfte de koyabilirdim buraya ( Metehandroooooooooooo bu taş sana)
İş yerinden arkadaşlar vardı uzun zamandır görüşemediğim , kısmet burayaymış . sohbet , muhabet fotoğraf çekmeyi unuttuk. Sonrasında trt yokuşundan çıkıp döndüm incek bulvarına. Yolu uzatıp çevreyol a çıktım oradan geldim eve.
Motorla giderken fotoğraf çekmeyi beceremedim. Bisiklet gibi değil. Foto için özellikle durmak gerekiyor, buna bir çözüm bulunmadı ise bulmak lazım. Bu yolu bisiklet ile yapsaydım 300-500kare fotoğraf çekerdim ama motorla olmuyor. Bu işe biraz kafa yorayım. Son kare yine km saati
202 km idi 272km olmuş. Tadı damağımda kaldı.70-80km aralığında kuğu gibi süzülüyor motor. Acelemiz olmadığında seyahat hızımız belli oldu. Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür eder daha iyi donanım ile daha geniş zamanda yapılacak turlarımızda görüşmeyi dileriz.
By abolgi