Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
arkadaşlar yeni sipariş ettiğim motor hondanın beceriksizliğinden henüz gelemesede beni şimdiden çalıntı korkusu sarmaya başladı. motoru alırken piton marka örgü çelik telden imal edilmiş bir kilit almıştım motoru evin önündeki bahçe korkulukları ve elektrik direğinin kesiştiği noktaya her ikisine birden bağlayacağım. bahsettiğim kilit gözüme çok çok ince geldiğinden bugün nalbura uğradım ve oradan da kalın bir zincir aldım. bu zincir motora zarar vermesin diyede gırtlak hortumun içerinden geçirdim. zinciri kilitlemek içinde kale marka bir asma kilit. ayrıca motora alarm da taktırdım. nalburdan aldığım zinciri yanımda taşımayacağım olduğu yerde sabit duracak. ayrıca branda ve alarm da var. piton kilit 60 alarm 50 zincir 25 asma kilit 15 branda 25 toplam 175tl harcamışım. 4.000 tl lik motor için kaskoda olmadığını düşünürsek bana çok gelmedi... siz ne düşünüyorsunuz acaba abartıyormuyum. yoksa gereklimidir.

Ben hırsız olsam valla uğraşmazdım bunca koruması olan motorla :mrgreen::queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu devirde kapalı otoparkın yoksa çok stresli iş motor sahibi olmak ortalık hırsız kaynıyor fokur fokur :D
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
günaydın arkadaşlar. ehliyet sınavı var bugün. 1000 motorcu adayı bugün çocuklar gibi şendik..... vs vs vs sınava girecek arkadaşlara başarılar dilerim.
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
arkadaşlar selamlar, nasılsınız? Ben erdi_arikan. öteki kullanıcı adını bıraktım, metehan abi yine dağıtıyon ortalığı... sana da bi 2011 gümüş cubuf yakışır :D
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
2
slm lar cbf 150 motor koruma demiri far koruma demiri yan ayaklık 35 lik çanta ve orta kalite bi kask kaç tl ye alabiriz...
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
slm lar cbf 150 motor koruma demiri far koruma demiri yan ayaklık 35 lik çanta ve orta kalite bi kask kaç tl ye alabiriz...

aşağıdaki koruma demiri fiyat olarak çok uygun diğer malzemeleri de araştır.


Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, düşünen arkadaşlar olursa tel adres aşağıda. Kargo ücretini kendileri ile görüşebilirsiniz. 28 mm boru çapı, 1,5 mm et kalınlığı.
http://img29.imageshack.us/g/fotoraf0824.jpg/



MOTO MURAT

Adres: Murat Dede Mah. Örnek cd. No.79 DENİZLİ

Tel : 0 258 371 55 66
Fax: 0 258 371 89 83
Yol Yardım: 0 536 767 11 68

E-Posta: moto_murat @ hotmail.com










Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-965.html#ixzz1GMos7cIO

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 ----------

resimler;

fotoraf0824.jpg

fotoraf0825.jpg

fotoraf0826.jpg

fotoraf0827.jpg

fotoraf0828.jpg

fotoraf0829.jpg

fotoraf0830.jpg

[/not][/QUOTE]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------

CBF Ailesi; 1-2-3 Nisan Eskişehir Saıcakaya şenliklerine gelen var mı? orada arkadaşlarla görüşüp tanışalım.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
güntekin ben gelicem inşallah ama günü birlik gelebilicem :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------

bu arada yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun allah kaza beladan korusun inşallah bian evel kavuşursunuz motorlarınıza

abolgi: merak etme dostum sadice bir iki tur attırıp notunu vericekler yazılı sınavları vermişsin direksiyon sınavında sorun çıkmaz :cat:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Motoru yeni alacaklara tavsiyem kesinlikle iyi kötü bir motor koruma demiri takmalarıdır. Ufak tefek yatırmalarda motoru ve grenajı koruyor. Acemilikte ufak tefek kazalar mutlaka olur.
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
13
cok saol herşeyiçin de ben bu kazıgı yiycem metehan abi ya bana haftaya dediya şimdi ben nisanı bekliyemem nabam bende sabırsızım kurtluyum :D duramıyım:D

Selam Alper

Ben de Istoç Anes Motora geçen hafta CBF 150 ısmarladım. Eniştenin arkadaşı Ahmet Beyle de göruştüm. Hatta siparişimi O aldı. Bana da aynı fıyatları verdi. Ben de orada hemen şöyle bir hesaplama yapınca fıyat kafama yattı. Hondanın resmi sitesinde yazan 3765 TL fıyatın üzerine Trafık Sigortası 40TL, Ruhsat 117TL, Plaka 10TL, MTV 42 TL, eklediğim zaman toplam 3974 TL yapıyor. Bence moturu 3900 sayması gayet uygun. Sana hedıye ettiği koruma demirleri ve ayaklık için da benden 130 TL aldı. Sonucta 4104 TL odemek yerıne 4030 TL odemenın uygun olacağını düşündüm. Yukarıdaki odemeleri de burada bir arkadaş yazmıştı. Ben Ondan kopyaladım. Umarım rakamlar dogrudur. Metahan'da bu hesaplamayi yorumlayabilir....Bu arada sana birisinden keseceğim dediği Motor umarım benim motorum olmaz.:p
Bana göre senin vadeli alım fıyatında makul ve mantıklı. Kazasız sürüşler dileğiyle....
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
şimdiden hayırlı uğurlu olsun ama nasıl yani 3780 birde plaka hariç mi...abi naptın yav...ben sana 3780 ye plaka içinde aldırıyorum...inşallah kapora vermedin...hangi bayi bu...

Maallesef kapora verip sözleşme yaptım. DB Ümraniye'den. Almaya gittiğim zaman konuşup biraz insaf isterim. İsteyenin bir yüzü...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar madem motor alıcaktınız neden fuardaki fırsatı değerlendirmediniz yılda 1 defa oluyo ve ötv indirimide o zmana denk geldi bayiler 3.750 ye bırakıyolardı anahtar teslim...ve bi arkadaşa da aldık bu fiyattan,ama motorlar daha gelmemiş hiçbir bayide yokmuş bu yeni partiden birde hondanın scooter modelide gelmemiş daha motor bekleyenlere duyurulur:)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
1-2-3 nisan Eskişehirdeki şenliklere bekleriz.. hatta cbf ailesi olarak gelmeyi isterseniz, sizi bilecikte de karşılayabilirim..oradan beraber geçeriz.. özellikle metehandro kesin gelmelisin abi.. köfteler, sucuklar, ızgara tavuklar..... hımmmm nefis olucak :queen:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Fiyatta pek anormallik yok plaka işlemlerini yaptırmamıştır alan adam bi sorun çıkmış satıyordur sorup görüşmeden öğrenemezsiniz ki :)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
istanbulda olsam param da peşin olsa araştırırdım bu motoru. fiyatta pek bi anormallik yok aslında 200-250 lira gibi bişey. bir çok sebepten dolayı vazgeçip bu yola başvurmuş olabilir :cat:
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
arkadaşlar madem motor alıcaktınız neden fuardaki fırsatı değerlendirmediniz yılda 1 defa oluyo ve ötv indirimide o zmana denk geldi bayiler 3.750 ye bırakıyolardı anahtar teslim...ve bi arkadaşa da aldık bu fiyattan,ama motorlar daha gelmemiş hiçbir bayide yokmuş bu yeni partiden birde hondanın scooter modelide gelmemiş daha motor bekleyenlere duyurulur:)

oo müco sen uğrar mıydın buralara? bileydim daha önceden gelirdim. ne yapıyosun kardeşim hiç haberleşemedik?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Selam Alper

Ben de Istoç Anes Motora geçen hafta CBF 150 ısmarladım. Eniştenin arkadaşı Ahmet Beyle de göruştüm. Hatta siparişimi O aldı. Bana da aynı fıyatları verdi. Ben de orada hemen şöyle bir hesaplama yapınca fıyat kafama yattı. Hondanın resmi sitesinde yazan 3765 TL fıyatın üzerine Trafık Sigortası 40TL, Ruhsat 117TL, Plaka 10TL, MTV 42 TL, eklediğim zaman toplam 3974 TL yapıyor. Bence moturu 3900 sayması gayet uygun. Sana hedıye ettiği koruma demirleri ve ayaklık için da benden 130 TL aldı. Sonucta 4104 TL odemek yerıne 4030 TL odemenın uygun olacağını düşündüm. Yukarıdaki odemeleri de burada bir arkadaş yazmıştı. Ben Ondan kopyaladım. Umarım rakamlar dogrudur. Metahan'da bu hesaplamayi yorumlayabilir....Bu arada sana birisinden keseceğim dediği Motor umarım benim motorum olmaz.:p
Bana göre senin vadeli alım fıyatında makul ve mantıklı. Kazasız sürüşler dileğiyle....[/QUOTE

benimki kırmızı seninki kırmızı değilse rahat olabilirsin:D
ya benden 10 taksit için banka 280tl aldı 4180 geldi adam aslında 3900 korumalar ayaklıkla fialn bırkatı gerisini banka alıyor ama olsun yaza kdr ztn plakasız fiyatı 3900 kesin olur zarar etmedim sayıyorum:D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst