Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Metocum, valla bir an kendimi aradım fotolarda ama tabi beninde de daha eski yapılmış bi organizszasyon. Ya bide sayfa aptallaştı, bu kadar arka arkaya fotoğraf olunca :)
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, rodaj dönemi ile motorun rölantide çalışma devri arasında bence hiç bir bağlantı yok. Motor sıcakken de aynı problem varsa rolanti devri biraz yükseltilerek denenebilir.

teşekkür ederim arkadaş deneyeceğim. Bundan dolayı garantide gıcıklık yapmazlar herhalde. bide normal rölanti devri kaç civarında?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
resim2012j.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02


sinan abi motorunun maşallahı var nazar değer bak bi nazarlık tak:)

bu fotoğrafa bayıldım bildiğin transalp bu:mrgreen:

rüzgarlık harika olmuş:cat:bu arada çanta konusunda arkadaşlar sormuş 46 litre benim cupta bile okadar etki etmiyor cbfte hissedilmiyor bile çok denedim çantalı ve çantasız okadar bi fark yok:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sagolasin Metehan abi.
Evet jigle otomatik değil.
Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
Ama bende stop durumları hiç olmadi.

ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...:p bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...

Metocum, valla bir an kendimi aradım fotolarda ama tabi beninde de daha eski yapılmış bi organizszasyon. Ya bide sayfa aptallaştı, bu kadar arka arkaya fotoğraf olunca :)


evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...:p
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinan abi motorunun maşallahı var nazar değer bak bi nazarlık tak:)

bu fotoğrafa bayıldım bildiğin transalp bu:mrgreen:

rüzgarlık harika olmuş:cat:bu arada çanta konusunda arkadaşlar sormuş 46 litre benim cupta bile okadar etki etmiyor cbfte hissedilmiyor bile çok denedim çantalı ve çantasız okadar bi fark yok:cat:

Sağol mücahitim, teşekkür ederim kardeşim.
Evet bi nazarlık farz oldu :)
Bencede 46LT çanta cbf150 için tam uyumlu, elinde benim gibi kask gezdirmeyi sevmeyen insanlar için bulunmaz nimet 46LT çanta :p

ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...:p bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...

Metehan abi rölanti 1000 civarı felan.
O gördügün resimde jigle açık, o yüzden 3000 devirde görünüyor.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...:p bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...




evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...:p

abi mesela ben gaza geldim keşke zamanında daha çok gezseymişik:salut:neyse ilerki günlere bakıyoruz güzel geziler olur inş ama sende çadırda filan kalmıyon be abi konya gezisi bile yapsak günübirlik olsun diyosun,akşam olunca eve gidiyim diyosun:mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Sagolasin Metehan abi.
Evet jigle otomatik değil.
Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
Ama bende stop durumları hiç olmadi.

Elbette jikle manuel, otomatik değil. Eski kasa ile tek farkı sadece yeni modellerde jikle açılınca devirde bir nebze yükseliyor. Güzel bir gelişme. Ben söylemlerinizden ve yukarıda fotoğraftan öyle anlıyorum. Yukarıdaki fotoda olduğu gibi Jikle açıkken gaz verilmediği halde devir 3000 devir değerlerinde ise ve jikle kapatıldığında normal rölanti devirine motor devei geriliyorsa yeni modellerde gaz teli ile jikle arasına bi bağlantı, bi güzellik yapılmış demek ki :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
ya 35 litre çanta ile 46litre çanta arasında 2 katından fazla fark var. çantacılar kaktırıyor gibi.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elbette jikle manuel, otomatik değil. Eski kasa ile tek farkı sadece yeni modellerde jikle açılınca devirde bir nebze yükseliyor. Güzel bir gelişme. Ben söylemlerinizden ve yukarıda fotoğraftan öyle anlıyorum. Yukarıdaki fotoda olduğu gibi Jikle açıkken gaz verilmediği halde devir 3000 devir değerlerinde ise ve jikle kapatıldığında normal rölanti devirine motor devei geriliyorsa yeni modellerde gaz teli ile jikle arasına bi bağlantı, bi güzellik yapılmış demek ki :)

Evet aynen bahsettiginiz gibi.
Jigle açılınca devirde yükselme oluyor ve bir süre sonra jigle kapatıldıgında motor normal rölantine dönüyor, ve bu aşamada gaz vermenize gerek yok. Sizinde bahsettiginiz gibi Jigle ile gaz teli arasında bir baglantı var. Sanırım eski modelde durum biraz daha farklıydı :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi rölanti 1000 civarı felan.
O gördügün resimde jigle açık, o yüzden 3000 devirde görünüyor.


bizim zamanımızda jigle bir halta yaramazdı...:queen:

abi mesela ben gaza geldim keşke zamanında daha çok gezseymişik:salut:neyse ilerki günlere bakıyoruz güzel geziler olur inş ama sende çadırda filan kalmıyon be abi konya gezisi bile yapsak günübirlik olsun diyosun,akşam olunca eve gidiyim diyosun:mrgreen:

aga gaza gel diye roketliyorum fotoları...:p

Ahmet abide gelsin görsün ağzı açık kalsın...sana zamanında hadi gel gezelim çok dedim mıy mıy ettin gıy gıy ettin sattın ama kaldın cup takayla...:p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ya 35 litre çanta ile 46litre çanta arasında 2 katından fazla fark var. çantacılar kaktırıyor gibi.

kappa 46 2. el araştırın,yinede bütçenize çok pahallı gelirse shad 45 te öneririm buda iş görür:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

bizim zamanımızda jigle bir halta yaramazdı...:queen:



aga gaza gel diye roketliyorum fotoları...:p

Ahmet abide gelsin görsün ağzı açık kalsın...sana zamanında hadi gel gezelim çok dedim mıy mıy ettin gıy gıy ettin sattın ama kaldın cup takayla...:p

abi bu yaz uzun,hem daha kış bitmedi bakalım sıkıcaz dişimizi yapcaz bişiler gri cbf çok harika duruyo:cherry:çok laf etmiştim fuarda ama gerçekte öle değilmiş:)

haklısın abi suçluyum :silent:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Evet aynen bahsettiginiz gibi.
Jigle açılınca devirde yükselme oluyor ve bir süre sonra jigle kapatıldıgında motor normal rölantine dönüyor, ve bu aşamada gaz vermenize gerek yok. Sizinde bahsettiginiz gibi Jigle ile gaz teli arasında bir baglantı var. Sanırım eski modelde durum biraz daha farklıydı :)

Evet eski modellerde jikle kolu ile motor devri arasında hiç bir bağlantı yok. Jikle açıkken gaz kolundan manuel devri yükseltmen gerekli.

Motorda ufak tefek gelişmeler var aslında, birde stop anahtarını kaldırmayıp vites göstergeli paneli kullansalarmış çok daha güzel olacakmış.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
eski ve yeni model cbf bir araya geldiğinde vites gösterge bağlantısını bi kontrol edermisiniz. eğer düşündüğüm gibi ise güzel bi çözümüm olacak.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
4
Arkadaşlar selamlar Foruma yeni üye oldum fakat aklımda bi cbf 150 alma fikri doğdu doğalı bu topiği inceliyorum 2. el bi cbf 150 alıcam ve ilk vitesli motorum olacak antalyada kemerde oturuyorum sahibinden.comda 2 tane motor buldum fiyat olarak makul olan banada uygun olan :) bu motorları satan arkadaşları aradım ikiside motorların hiç bir probleminin olmadığını belirtiler ama benim ilk motor olacağı için nelere dikkat etmek gerektiğini bilmiyoruz sizlerde ilanları inceleyip bi fir belirtirseniz çok sevinirim Saygılar.

1. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4000kmrede-temiz-ve-bakimlidir-44687726/detay
2. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-can-motor-dan-honda-cbf-150-43006785/detay
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bu yaz uzun,hem daha kış bitmedi bakalım sıkıcaz dişimizi yapcaz bişiler gri cbf çok harika duruyo:cherry:çok laf etmiştim fuarda ama gerçekte öle değilmiş:)

haklısın abi suçluyum :silent:

suçlu ayağa kalk...:p olm senin bu yağmurluk çok lazım yahu...nasıl ulaştırırsın bana onu paşam...:pale: elzem bişey yani...:cherry:

Motorda ufak tefek gelişmeler var aslında, birde stop anahtarını kaldırmayıp vites göstergeli paneli kullansalarmış çok daha güzel olacakmış.

senin radyasyonlu düldül nerelerde aga bir gelişme var mı...:rendeer:

eski ve yeni model cbf bir araya geldiğinde vites gösterge bağlantısını bi kontrol edermisiniz. eğer düşündüğüm gibi ise güzel bi çözümüm olacak.

acaba nedir nedir...:)


şu kayıt olmayan üyelerde bir gelse merhabalaşsak...


Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 17 Misafir) mete_han, ethemm76+, mücahit_89+, kayahantolga, alper150zc+, guneylee, _UnReaL_+, unsaloc, talhaa, badircik, maestromuzik, ufukgy, dincer59, semih varol, JustRebelde
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 17 Misafir) mete_han, ethemm76+, mücahit_89+, kayahantolga, alper150zc+, guneylee, _UnReaL_+, unsaloc, talhaa, badircik, maestromuzik, ufukgy, dincer59, semih varol, JustRebelde

Hocam ne zaman bir online listesi yazsan hemen yakalanıyorum walla :)

Şaka bir yana zor günlere girdik , günler geçtikçe beklemek daha bir zor olmaya başlıyor. Off beyaw , üff beyaw :queen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar selamlar Foruma yeni üye oldum fakat aklımda bi cbf 150 alma fikri doğdu doğalı bu topiği inceliyorum 2. el bi cbf 150 alıcam ve ilk vitesli motorum olacak antalyada kemerde oturuyorum sahibinden.comda 2 tane motor buldum fiyat olarak makul olan banada uygun olan :) bu motorları satan arkadaşları aradım ikiside motorların hiç bir probleminin olmadığını belirtiler ama benim ilk motor olacağı için nelere dikkat etmek gerektiğini bilmiyoruz sizlerde ilanları inceleyip bi fir belirtirseniz çok sevinirim Saygılar.

1. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4000kmrede-temiz-ve-bakimlidir-44687726/detay
2. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-can-motor-dan-honda-cbf-150-43006785/detay

1. ilan 24 binde, arka dış lastiği değiştirmiş ama ön orjinal duro, 24 bin km de olduğu düşünülürse o lastik zaten artık son demlerini yaşıyordur ki zaten orjinali bile iyi yol tutmuyor ve bu lastiğin ömrü bence bitmek üzere. İlk vitesli deneyimi edineceğin için senin için önemli olabilir, kısa bir süre sonra ön lastiği değiştirmen gerekecektir. Ayrıca zincir son yaklaşmış, dolayısıyla zincir değişimi de sanırım kısa bir süre sonra yapılması gerekecektir. Bitmiş bir zincirle aynı anda dişli grubununda değiştirilmesi, ön lastik ve zincir dişli grubunu değiştireyim desen buda senin için eli kulağında 150-200 tl arası bi masraf demek oluyor. Fren balatalarını bilemiyorum. Balatalara bakmak lazım. Ayrıca servis ve bakım kayıtları, yağ değişiminin hangi aralıklarla yapılmış olduğu, motorun uzun vadede nasıl kullanıldığı da önemli. Devamlı 80-90 kullanmak başka, devamlı dipgaz yolculu sürüş yapmış olmak başka.

Aynı şeyler ikinci ilan içinde geçerli, ikinici ilanda 18 binde ve ön lastik orji. Zincir durumu daha iyi görünüyor. Aksesuarları arasında bi fark yok gibi. İkinci el motor alırken ufak tefek aksesuarlarına pek bakma, motora temiz ve bakılmı olduğu için para ver. Bi kaç fazla aksesurı olduğu için değil, aksesuarlar zamanla mutlaka tamamlanır. Nihayetinde goldving değil ve aksesuarlarıda 1000 lerce tl değil.

Ben olsam eli kulağında masraflarını üstlenerek ve bunu söz konusu ederek biraz pazarlıkla 2009 u almaya meyilenirdim. Yinede yakından bakmak lazım, birinin albenisi diğerine göre mutlaka daha iyidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
4
1. ilan 24 binde, arka dış lastiği değiştirmiş ama ön orjinal duro, 24 bin km de olduğu düşünülürse o lastik zaten artık son demlerini yaşıyordur ki zaten orjinali bile iyi yol tutmuyor ve bu lastiğin ömrü bence bitmek üzere. İlk vitesli deneyimi edineceğin için senin için önemli olabilir, kısa bir süre sonra ön lastiği değiştirmen gerekecektir. Ayrıca zincir son yaklaşmış, dolayısıyla zincir değişimi de sanırım kısa bir süre sonra yapılması gerekecektir. Bitmiş bir zincirle aynı anda dişli grubununda değiştirilmesi, ön lastik ve zincir dişli grubunu değiştireyim desen buda senin için eli kulağında 150-200 tl arası bi masraf demek oluyor. Fren balatalarını bilemiyorum. Balatalara bakmak lazım. Ayrıca servis ve bakım kayıtları, yağ değişiminin hangi aralıklarla yapılmış olduğu, motorun uzun vadede nasıl kullanıldığı da önemli. Devamlı 80-90 kullanmak başka, devamlı dipgaz yolculu sürüş yapmış olmak başka.

Aynı şeyler ikinci ilan içinde geçerli, ikinici ilanda 18 binde ve ön lastik orji. Zincir durumu daha iyi görünüyor.

Teşekürler Ethem Peki bunlardan birini alacak olsan hangisi olurdu ?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...:p bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...




evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...:p

metehan abi şimdi hava kötü ama ilerde düzelir bea akarız alemleri 10-15kişi:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst