Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Ben çok araştırdım. Şekil,işlevsellik,dayanıklılık ve en önemlisi (en azından benim için) fiyat bakımından kappa k35 en ideal çantadır bunu bilir bunu söyler ve motorum geldiği gibide bunu taktırırım :cat:

Öncelikle kaza için geçmiş olsun arkadaşım Allah tekrarını göstermesin.. Arka çanta için de bence en ideali ( oran-orantı, uyum, taşıma kapasitesi, görünüşü vs. ) Kappa K35 olan çantadır. 46 lt likler acayip büyük duruyor ve bu yüzden cbf olduğundan küçük görünüyor. 35 lt lik almanızı tavsiye ederim benim de alacağım tek çanta budur :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar çanta konusunda kappa 46 öneriyorum resimler altta siz karar verin...bence 35 litre çok acayip duruyo ufak kalıyo motor ybr değilki cbf kaslı bir motor:)birde çok ihtiyacınız olcak emin olun sadece kask koymak var birde bagaj gibi kullanmak var:cat::cherry:



 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
arkadaşlar çanta konusunda kappa 46 öneriyorum resimler altta siz karar verin...bence 35 litre çok acayip duruyo ufak kalıyo motor ybr değilki cbf kaslı bir motor:)birde çok ihtiyacınız olcak emin olun sadece kask koymak var birde bagaj gibi kullanmak var:cat::cherry:




Kanka aslına bakarsan k46 da dediğin gibi yakışmıyor değil ancak aradaki fiyat farkını göz önünde bulundurduğun zaman k35=80£ k46=150£ öyle fazla ihtiyacı olmayan bir insana (kısaca ben) :mrgreen: 150tl ye k35 çok daha mantıklı geliyor :cat:

Ayrıca ikinci resimdeki tankpede bittim bende bunun gibi bir tankped istiyorum :):)

Birinci resimdeki jant şeridiyle michelin lastiğin uyumuda gözden kaçırılır cinsten değil hani :):)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
aslında k46 kullanırsam yan çanta demiri ve yan çanta masrafından da kurtulmuş olurum.bazen bana geniş bagaj çok lazım olabiliyor. bir de böyle şeylerde uzun soluklu düşünmek lazım:cat: motor yeri gelir satılır belki ama çanta hep ihtiyaç. resimler için teşekkürler mücahit siyah motora yakışmış doğrusu:cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
guneylee geçmiş olsun kardeşim... Bizim Nisan partilerininde gelmesine az kaldı artık :) bende çanta seçimimi k35 ten yana yaptım gayet yeterli bence 2 kask koymayacaksınız.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
guneylee geçmiş olsun kardeşim... Bizim Nisan partilerininde gelmesine az kaldı artık :) bende çanta seçimimi k35 ten yana yaptım gayet yeterli bence 2 kask koymayacaksınız.

eyv. saolasın az kaldı derken? bana gün lazım kaç gün saycaz onu da bilmiyoruz :) neyse 1 nisanda geride kaldı heralde geçer bu günlerde çabucak ya :):)

Ya şu mart ayı partisinden motor alan arkadaşlar motorun aşkıyla yanıp tutuşuyor heralde 1-2 kişi dışında fotoğraf paylaşan yok gençler biraz aktif olalım ama :p:p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aslında k46 kullanırsam yan çanta demiri ve yan çanta masrafından da kurtulmuş olurum.bazen bana geniş bagaj çok lazım olabiliyor. bir de böyle şeylerde uzun soluklu düşünmek lazım:cat: motor yeri gelir satılır belki ama çanta hep ihtiyaç. resimler için teşekkürler mücahit siyah motora yakışmış doğrusu:cat:

motorumu sattım çanta hala duruyo:)kappa 46 2. elleri araştırın derim ben illa sıfır almak şart değil bence cbf için 46 ideal 35 ufak kalıyor...

guneylee;tank pad'i fuardan almıştım bende çok aradım bunu motoru satarken çıkarıcaktım ama çıkmadı:mrgreen:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
eyv. saolasın az kaldı derken? bana gün lazım kaç gün saycaz onu da bilmiyoruz :) neyse 1 nisanda geride kaldı heralde geçer bu günlerde çabucak ya :):)

Geçenlerde aramıştım D&B motoru en geç Nisanın 3. haftası elimizde olur dediler inşallah daha uzun sürmez tüm temennimiz bu az kaldı derken kendimizi avutuyoruz birazda :p Nisana girdik ya artık geçer günler çabucak :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
motorumu sattım çanta hala duruyo:)kappa 46 2. elleri araştırın derim ben illa sıfır almak şart değil bence cbf için 46 ideal 35 ufak kalıyor...

guneylee;tank pad'i fuardan almıştım bende çok aradım bunu motoru satarken çıkarıcaktım ama çıkmadı:mrgreen:

Evet mükemmel görünüyor. Karbon görünümlü siyah koyu gri barındıran bir tank ped istiyorum bende bakalım hayırlısı. Ayrıca eksozun koruma sacına karbon film çeken birini gördüm harika duruyodu nasıl yaptırabiliriz böyle bişey?

Justrebelde kardeşim inş. çabuk geçer inan kendi motorumu satalı 2 gün oldu resmen işkence gibi geliyor minibüse binmek :S
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Evet mükemmel görünüyor. Karbon görünümlü siyah koyu gri barındıran bir tank ped istiyorum bende bakalım hayırlısı. Ayrıca eksozun koruma sacına karbon film çeken birini gördüm harika duruyodu nasıl yaptırabiliriz böyle bişey?

Justrebelde kardeşim inş. çabuk geçer inan kendi motorumu satalı 2 gün oldu resmen işkence gibi geliyor minibüse binmek :S

tankpad aynı senin söylediğin gibiydi:)o koruma sacına karbon yapmak çok basit 1-2 metre karbon alıp saç kurutma makinası ile uygulanabilir bi topicte uygulaması vardı bulursam gösteririm:cat:böyle ufak tefek şeyler motora ayrıcalık katıyor artık trafik cbf kaynıyo bu gibi şeyler ayrıcalık:cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
tankpad aynı senin söylediğin gibiydi:)o koruma sacına karbon yapmak çok basit 1-2 metre karbon alıp saç kurutma makinası ile uygulanabilir bi topicte uygulaması vardı bulursam gösteririm:cat:böyle ufak tefek şeyler motora ayrıcalık katıyor artık trafik cbf kaynıyo bu gibi şeyler ayrıcalık:cat:

Ya aslında el becerime çok güvenirim ve birçok konuda iyiyimdir ama bu film çekme işine gelince sular duruluyo bende ya :S o delikleri falan ben düzgün yapamam ya :) yapan biri yok mu sanayide falan acaba :):)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Gerçekten cbf 150 inanılmaz sattı desek yalan olmaz :) heryer cbf kaynıyor bugun bir arkadaşla sohbet ettimde f6 fazer motoru varmıs sadece iş güç gitmek için cbf150 almıs sordum memnuniyetini iletti fazerin yakıt tüketiminden dertliydi.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Ya aslında el becerime çok güvenirim ve birçok konuda iyiyimdir ama bu film çekme işine gelince sular duruluyo bende ya :S o delikleri falan ben düzgün yapamam ya :) yapan biri yok mu sanayide falan acaba :):)

aslına bakarsan oto cam filmi çeken yerlere sor derim onlar yaparlar sanayiye filan gitmeye gerek yok ufak şey için:)oto aksesuar zenon cam filmi vs vs işler yapan yerler var oralara sor uygun fiyata yaptır 5-10 tlden fazlada verme:cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende yarın benim makinanın resimlerini ekliyim artık.
Motor eskidi nerdeyse daha resimleri yüklemedik :cherry:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Selam arkadaşlar. Ben de siyah bir CBF için sıraya girenlerdenim. Kappa 35'i aldım ama motor yolu gözlüyorum şimdi de. Şunu merak ettim ben. 3550 TL fiyattan bahsediyor bazıları, bizim burada 3765 liste fiyatından geri adım atmıyor bayiler. Çanakkale'de de Balıkesir'de de fiyatlar böyle. Ekstra bir şey de vermiyorlar. 215 TL fark var arada. Sizce çok değil mi bu fark. Kekleniyor muyuz ne!
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi geç kaldın bile:)bekliyoruz fotoları:)

Sorma valla kardeşim :)
Benim fotograf makinası şarj tutmuyordu, bugun ne olduysa birden kendine geldi makina. Yarın ilk fırsatta resimleri yüklüyorum :cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Gerçekten cbf 150 inanılmaz sattı desek yalan olmaz :) heryer cbf kaynıyor bugun bir arkadaşla sohbet ettimde f6 fazer motoru varmıs sadece iş güç gitmek için cbf150 almıs sordum memnuniyetini iletti fazerin yakıt tüketiminden dertliydi.

Bende şu ana kadar iki motora aşık oldum biri cbf 150 bütçesi ufak olduğundan hemen yapıştım kolundan :) ikincisi ise fz6 fazer hele gri renkli ve 98bg olcak varya tadından yinmez :) gerçi şu andaki tecrübeminde yeticeğini sanmıyorum 1 senedir motora binmeme rağmen ama inş. askerliğimi de aradan çıkardıktan sonra ilk hedefim fazer olacak cubufumda eşlik edicek abisine ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

aslına bakarsan oto cam filmi çeken yerlere sor derim onlar yaparlar sanayiye filan gitmeye gerek yok ufak şey için:)oto aksesuar zenon cam filmi vs vs işler yapan yerler var oralara sor uygun fiyata yaptır 5-10 tlden fazlada verme:cat:

Evet dediğin gibi biyer biliyorum Kartal'da oraya yaptırmak lazım çok yakışıyo ya :cat: ha bide deponun honda ambleminin az ön tarafına isim soyisim ve kan grubu yazdırmam lazım şöyle güzel bir yazıyla :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------

Selam arkadaşlar. Ben de siyah bir CBF için sıraya girenlerdenim. Kappa 35'i aldım ama motor yolu gözlüyorum şimdi de. Şunu merak ettim ben. 3550 TL fiyattan bahsediyor bazıları, bizim burada 3765 liste fiyatından geri adım atmıyor bayiler. Çanakkale'de de Balıkesir'de de fiyatlar böyle. Ekstra bir şey de vermiyorlar. 215 TL fark var arada. Sizce çok değil mi bu fark. Kekleniyor muyuz ne!

Kardeş bu fiyata plaka ruhsat ve sigorta dahil değil mi? değilse eğer hakkaten onda bi sorun var demektir.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
3765 TL. Bu fiyata plaka ruhsat ve sigorta dahil değil maalesef. Bursa'ya da mı sorsaydım acaba. Bursa'dan arkadaş var mı fiyatları bilen?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
3765 TL. Bu fiyata plaka ruhsat ve sigorta dahil değil maalesef. Bursa'ya da mı sorsaydım acaba. Bursa'dan arkadaş var mı fiyatları bilen?

kardeş bu fiyata herşey dahil olması lazım yani bu fiyata verilebiliyor bunun üstünde fiyat bayinin insafına kalmış artık...kimisi 3900 herşey dahil alıyor kimisi de 3.750 fiyat farkı oldu ötv indiriminden sonra.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst