Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
http://www.westendmotorsports.com/m...ratelyi-solid-translucent-colors-p-17374.html

fairing

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

http://www.westendmotorsports.com/h...-memphis-shades-batwing-fairings-p-23654.html

speakerlarla beraber

http://www.cruisercustomizing.com/d...rger_Kit___Vulcan_____for_Kawasaki_800_Vulcan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 ----------

http://www.cruisercustomizing.com/d...de_Covers_for_VN______for_Kawasaki_800_Vulcan

krom yan kapaklar


http://www.cruisercustomizing.com/d...___A_Classic_Drifter__for_Kawasaki_800_Vulcan

buda en ilginçlerinden depoyu 5-6 cm kadar uzatıyor büyütüyor, boyanmaya hazır gelebiliyor ama sele ile uyumlu olmayabiliyormuş
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ben de boyle dusunuyordum fakat 9 - 16 V arası calisanlar da varmıs ??? benim bildigim kadarıyla min 85V a falan yukseltilmesi gerekiyordu.
Trafoları bayaga bir kucultmusler...

Asagidaki sitede gordum ben de...

http://www.xenonfar.com/urunler/HY-...m-Seti-Canbus-Ballast-Ariza-Isigi-Yakmaz.html


Dostum zaten 12 V dan başka çalışabileceği bir aralık yok motosiklet ya da otomobil için :) benim gördüğüm xenonların tümü 35w harcadığını yazıyordu. Bir ihtmila ilk çalışırken 50 60 w kadar yükselebilir ama Zaten bizim motorum standart ampulü 60W



http://www.westendmotorsports.com/m...ratelyi-solid-translucent-colors-p-17374.html

fairing

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

http://www.westendmotorsports.com/h...-memphis-shades-batwing-fairings-p-23654.html

speakerlarla beraber

http://www.cruisercustomizing.com/d...rger_Kit___Vulcan_____for_Kawasaki_800_Vulcan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 ----------

http://www.cruisercustomizing.com/d...de_Covers_for_VN______for_Kawasaki_800_Vulcan

krom yan kapaklar


http://www.cruisercustomizing.com/d...___A_Classic_Drifter__for_Kawasaki_800_Vulcan

buda en ilginçlerinden depoyu 5-6 cm kadar uzatıyor büyütüyor, boyanmaya hazır gelebiliyor ama sele ile uyumlu olmayabiliyormuş

Şu krom kapak be hyper charger dışındaki lere pek sıcak bakmıyorum. Kapak da bana tuzlu geldi biraz. Bu TR deki oto aksesuarcılarda otomobillerin bilimum plastik aksamına krom kaplama imal eden firmanın birisine bunları yaptırtabiliriz Hatta o firma seri üretime geçse uygun fiyattan almayacak vn sahibi tanımıyorum ben :). Hatta arka salıncak için de kaplama yapsa süper olurdu.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Şu krom kapak be hyper charger dışındaki lere pek sıcak bakmıyorum. Kapak da bana tuzlu geldi biraz. Bu TR deki oto aksesuarcılarda otomobillerin bilimum plastik aksamına krom kaplama imal eden firmanın birisine bunları yaptırtabiliriz Hatta o firma seri üretime geçse uygun fiyattan almayacak vn sahibi tanımıyorum ben :). Hatta arka salıncak için de kaplama yapsa süper olurdu.[/QUOTE]

fikir olsun diye koydum, her sanayide kromcular kapakları bu hale getirebiliyor.ama fairing ve vance hines egzoz ilk fırsatta getirteceğim aksesuarlar, sele değişicek, road king çantalarına benzer yan çantalar gelicek, ayaklıklar ve tabi ki boyama, motoru yeniden boyatmayı düşünüyorum rengini sevmiyorum. muhtemelen kırmızı ya da beyaz olucak, kromla beyaz çok güzel gidiyor, sedefli beyaz.

arbetus sen boyatacakmısın?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
fikir olsun diye koydum, her sanayide kromcular kapakları bu hale getirebiliyor.ama fairing ve vance hines egzoz ilk fırsatta getirteceğim aksesuarlar, sele değişicek, road king çantalarına benzer yan çantalar gelicek, ayaklıklar ve tabi ki boyama, motoru yeniden boyatmayı düşünüyorum rengini sevmiyorum. muhtemelen kırmızı ya da beyaz olucak, kromla beyaz çok güzel gidiyor, sedefli beyaz.

arbetus sen boyatacakmısın?

Ben de boyatmayı düşünüyorum.

favori renklerimden birisi bu :

33824742_d.jpg



Ama fairing vs yi sevmiyorum ben. Benim düşündüklerim krom kapaklar arka salıncak yan kapak, arkaya doğru incelen sele, ape hanger gidon, egzos ve şu kayış sistemini düşünüyorum. Burda bir firma buldum customla ilgilenen bana bu sistemi yapabileceğini söyledi. kendi viragosuna yapmış hoş duruyor.

Sana da tavsiye edebilecğeim renk bu ;

11_VN1700JK_RED_RF.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Ben de boyatmayı düşünüyorum.

favori renklerimden birisi bu :

33824742_d.jpg



Ama fairing vs yi sevmiyorum ben. Benim düşündüklerim krom kapaklar arka salıncak yan kapak, arkaya doğru incelen sele, ape hanger gidon, egzos ve şu kayış sistemini düşünüyorum. Burda bir firma buldum customla ilgilenen bana bu sistemi yapabileceğini söyledi. kendi viragosuna yapmış hoş duruyor.

Sana da tavsiye edebilecğeim renk bu ;

11_VN1700JK_RED_RF.jpg

bu vaquero kırmızısı inanılmaz güzel, bu makinaya hayranım zaten, ama depo çamurluk vs haricide siyaha boyanmış, yani komple bir boıyama istiyor, o nasıl olur bilemiyorum. bahsettiğini sistemi görebileceğim birresim varmı, canlandıramadım kafamada, bilmediğim için
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bu vaquero kırmızısı inanılmaz güzel, bu makinaya hayranım zaten, ama depo çamurluk vs haricide siyaha boyanmış, yani komple bir boıyama istiyor, o nasıl olur bilemiyorum. bahsettiğini sistemi görebileceğim birresim varmı, canlandıramadım kafamada, bilmediğim için

bizim makinalarda krom kombinasyonuyla daha güzel duracağına inanıyorum ben.

Kayışla ilgili bilgielr için buraya bakabilirsin
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
sistem derken arka salıncak sanmıştım, kayışın linkini gördüm zaten

boyamayı nerede yaptırıcaksın, ve maliyeti ne olucak tahminin

birkaç arkadaşla görüştüm yapacak arkadaşları olduğunu söyledi ama şu anda bu iki renk arasında kaldığım için karar veremedim. Ruhsatta kırmızı (bordo) yazmakta. kırmızı yapsam sıkıntı olur mu diye düşünmekteyim. Lakin motorumun şu anki rengi d epatlıcan moru. teorik olarka hepsi kırmızının tonları oalrka geçiyor. Bir de bu renklerin kodları vs de lazım tam tonu tuttramazlar diye de endişeliyim. Maliyet oalyına gelince ; Ben çok apra vermem bu işe :p

Sağlıcakla.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
15
vn 800 ümü sattım,ama forumdayım yazılanları takip edıyorum,kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
VN 800 97 mi aldım artık bende sizinleyim İzmir Bostanlıdan. Daha 18 yasındayım Popcorndan sonraki İlk göz agrım :) İlk vitesli motorum ilk aşk gibi .Bı kac dusundugum eklemeler var yanlız yurt dısından malezeme gelırmı gelmezmı cok korkutuyor kredi kartıyla alımlar Kurkaryn hypercharger kelebek kabaklı ve ledli olan ilk basta dusundugum parca yuksek T gıdona sahıp onu alcaltıp bobber tarzı yapmayı dusunuyorum ustunde cantalar mevcut onlar cıkartılıp sade temız bı goruntu vermek ıstıyorum Sızınde tavsıyelerınızle parcaları alabılecegım bı yer ve dostlugunuzu beklyıorum Bir cok abilik yapan olucaktır Cok tesekkurler :)
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
hayırlı olsun kardeşim,

kazasız belasız kullan, gaza nazik davran alışana kadar, uzun yıllatr bin,, tpici takip et bizlere sor olabildiği kadar yardımcı oluruz
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Arkadaslar,

50 TL'lik benzinle 295 km (sehir ici (%20) dısı (%80) karısık) gittim ... Benim km gostergesinde mi problem var yoksa bu rakamlar normal mi ? Cunku ben arastırırken sehir dısı 250-260 sehir ici 200-220 falan gidersin demislerdi.
Bu arada Arbetus, Turnaride guzel guzel resim ve linklerle insanı gunaha sokuyorsunuz :mrgreen: hanımla papaz olucaz valla :p modifiyeler yuzunden

Dogancan kardesim gule gule kullan :) valla saglam bir sıcrama olmus popcorn'dan VN ye
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Arkadaslar,

50 TL'lik benzinle 295 km (sehir ici (%20) dısı (%80) karısık) gittim ... Benim km gostergesinde mi problem var yoksa bu rakamlar normal mi ? Cunku ben arastırırken sehir dısı 250-260 sehir ici 200-220 falan gidersin demislerdi.
Bu arada Arbetus, Turnaride guzel guzel resim ve linklerle insanı gunaha sokuyorsunuz :mrgreen: hanımla papaz olucaz valla :p modifiyeler yuzunden

Dogancan kardesim gule gule kullan :) valla saglam bir sıcrama olmus popcorn'dan VN ye

bırakacan o zaman cruiser ı :DDD

şaka bir yana bende temizlemekten bıkıyorum ara sıra
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
VN 800 97 mi aldım artık bende sizinleyim İzmir Bostanlıdan. Daha 18 yasındayım Popcorndan sonraki İlk göz agrım :) İlk vitesli motorum ilk aşk gibi .Bı kac dusundugum eklemeler var yanlız yurt dısından malezeme gelırmı gelmezmı cok korkutuyor kredi kartıyla alımlar Kurkaryn hypercharger kelebek kabaklı ve ledli olan ilk basta dusundugum parca yuksek T gıdona sahıp onu alcaltıp bobber tarzı yapmayı dusunuyorum ustunde cantalar mevcut onlar cıkartılıp sade temız bı goruntu vermek ıstıyorum Sızınde tavsıyelerınızle parcaları alabılecegım bı yer ve dostlugunuzu beklyıorum Bir cok abilik yapan olucaktır Cok tesekkurler :)

Hayırlı olsun arkadaşım. Motoru nereden aldın öğrenebilir miyim?

Arkadaslar,

50 TL'lik benzinle 295 km (sehir ici (%20) dısı (%80) karısık) gittim ... Benim km gostergesinde mi problem var yoksa bu rakamlar normal mi ? Cunku ben arastırırken sehir dısı 250-260 sehir ici 200-220 falan gidersin demislerdi.
Bu arada Arbetus, Turnaride guzel guzel resim ve linklerle insanı gunaha sokuyorsunuz :mrgreen: hanımla papaz olucaz valla :p modifiyeler yuzunden

Dogancan kardesim gule gule kullan :) valla saglam bir sıcrama olmus popcorn'dan VN ye

Biz bu motorlar yüzünden garaj/Tamirhane yaptık kendimize :) Şu an Battı fish, Yan going modundayım ben :) Yakıt tüketim olayı kullanım tarzına göre değişkenlik gösterebilir. bir de senin deponda biraz benzin varsa fazla gitmiş olabilirsin. En iyi ölçme yöntemi; Fulleyeceksin, 200 km kadar gideceksin birdaha fulleyeceksin. elindeki değerleri kullanarak denklem kurup ne yaktığını bulabilirsin. Ya da ben oakdar zengin değilim diyorsan şayet :p Depoyu fulle. sanırım yedek dahil 16 litre alıyoruz. yedek 3 lt civarı. motor yedeğe geçtiği km yi not edip 13 litre ile kaç km gittiğini bulduktan sonra yine denklem kurarak 100 km deki tüketimini bulabilirsin.

bırakacan o zaman cruiser ı :DDD

şaka bir yana bende temizlemekten bıkıyorum ara sıra

Ben polisaj bilimine merak saldım şu sıralar motorda paslı duran herşeyi sökmekteyim :) parlamalı parlamalı herşey :) artık 5 günlük hava tahminlerine bakıyorum. ( Eskiden umursamaz çıakrdım dışarı)

Sağlıcakla.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Günaydın arkadaşlar,

Hiç ses seda yok sizde :) Gemlikten bir arkadaşa da 99 model VN800 aldık bugün yarın işlemlerini halledip götüreceğiz. Dün akşam kendime HID marka (Bu da marka mı özellik mi çözemedim hala :) ) Xenon far aldım. Montajı çok basit. bizim motorun far içinde ve bobinin olduğu kapağın altında aksesuarlar için elektrik boş kabloları bırakmışlar. Xenonu bu kablodan mı beslesem yoksa manualinde anlattığı gibi direk aküden mi çeksem karar veremedim. Aslında o boş kabloların far tarafındakine sis farlarını, sele altındakine de çakmaklığı bağlayayım diye düşünüyordum. Siz ne dersiniz? Bu akşam montajını yapacağım. Umarım fıtığraflamak aklıma gelir :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
herkese selamlar

dün evde hastalığı atarken telefon geldi,

motorumun ilanına, (model yükseltmek istiyordum, olmadı toparlayacaktım.9

arkadaş geldi, baktı anlaştık. bugünde devrettim

yabancıya gitmedi forumdan soner isimli arkadaş, gebzeden

arbetus seninde yakın arkadaşın :) lafın geçti.

biraz bekleyip yeni motorumu alacağım, kawadan vazgeçmeyeceğim çok sürpriz birşey olmazsa..

topictede takipteyim..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
herkese selamlar

dün evde hastalığı atarken telefon geldi,

motorumun ilanına, (model yükseltmek istiyordum, olmadı toparlayacaktım.9

arkadaş geldi, baktı anlaştık. bugünde devrettim

yabancıya gitmedi forumdan soner isimli arkadaş, gebzeden

arbetus seninde yakın arkadaşın :) lafın geçti.

biraz bekleyip yeni motorumu alacağım, kawadan vazgeçmeyeceğim çok sürpriz birşey olmazsa..

topictede takipteyim..


TAhmin de ettim aslında arkadaşım. :) bu motoruns ahibi kesin MT dendir diye. Hayırlı olsun bize. :) Motorun yabancıya gitmedi. Merak etme.


Dilerim yeni motorun da bu seriden olur :)
sağlıcakla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst