Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
TAhmin de ettim aslında arkadaşım. :) bu motoruns ahibi kesin MT dendir diye. Hayırlı olsun bize. :) Motorun yabancıya gitmedi. Merak etme.


Dilerim yeni motorun da bu seriden olur :)
sağlıcakla :)

valla motoru verdik ama dost kazandık,

vn 900 bakıcam ilk etapta ama acelem yok

not : sonerde kayış sisteminden istiyor :D
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Evet bıraz saglam sıcrama oldu ama guc olmadı pek, ayaklarım yere saglam kafam berrak sımdılık 30-60 arası yetıyo hıza ıhtıyac duymuyorum.Motoru Kocaelinden Barıs diye bi abimizden aldık.Motorun gelırkende fark ettıgımız bı sorunu vardı terleme dedi abimiz ama hala yag sızıntısı devam etmekte simdi İzmir Soguk kuyuda bı Pıtır dıye VN Drifter Vmax vs. vs. gibi motorları bakımını tamırını yapmıs olan yere goturucem ıns.bana pahalıya mal olmaz daha yenı aldım ıcımde hep bı soru ısaretı var .Dahasıda olacakmı Vn800 cok guvenıyorum fakat motoru nasıl kullanıldıgını bılemıyorum. Komple bi bakıma sokulucak gibi.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Evet bıraz saglam sıcrama oldu ama guc olmadı pek, ayaklarım yere saglam kafam berrak sımdılık 30-60 arası yetıyo hıza ıhtıyac duymuyorum.Motoru Kocaelinden Barıs diye bi abimizden aldık.Motorun gelırkende fark ettıgımız bı sorunu vardı terleme dedi abimiz ama hala yag sızıntısı devam etmekte simdi İzmir Soguk kuyuda bı Pıtır dıye VN Drifter Vmax vs. vs. gibi motorları bakımını tamırını yapmıs olan yere goturucem ıns.bana pahalıya mal olmaz daha yenı aldım ıcımde hep bı soru ısaretı var .Dahasıda olacakmı Vn800 cok guvenıyorum fakat motoru nasıl kullanıldıgını bılemıyorum. Komple bi bakıma sokulucak gibi.

Merhaba dostum. Motoru adaşımdan almışsın :). Ben almak için o makinaya baktım ama kısmet olmadı aynı renklisinden izmir'de bulup aldım. Terleme olayına gelince. O makinaya baktığımda benim tesbitim yağın fazla konmuş olmasıydı. yağı boşaltıp uygun miktarda yağ koyarsan terlemeyi kesecektir.

Daha detaylı bilgi için beni msnde eklersen yardımcı olabilirim.


Tunaride dostum, o kayış sistemini burada uygulayacağız çok yakında :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Merhaba dostum. Motoru adaşımdan almışsın :). Ben almak için o makinaya baktım ama kısmet olmadı aynı renklisinden izmir'de bulup aldım. Terleme olayına gelince. O makinaya baktığımda benim tesbitim yağın fazla konmuş olmasıydı. yağı boşaltıp uygun miktarda yağ koyarsan terlemeyi kesecektir.

Daha detaylı bilgi için beni msnde eklersen yardımcı olabilirim.


Tunaride dostum, o kayış sistemini burada uygulayacağız çok yakında :)

Sağlıcakla.

inşallah

custom 900 alırsam ince ön tekeri kalına çevirmek mmkünmüdür

ne dersin
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Bugun bi ugradım usta bole seylerı kafana takma ufak seyler dedı.Ama acıp bakmamız gerek 2 gune anlasılır ne oldugu dedı bende bugun bırakmaya gıdıcem motoru. Sıvı contayla hallolucak gıbımı dedım ole gozukuyo fakat yınede bakalım demesıyle kafamda sorun kalmasın dıye yarın bırakıcam motorumu.Morelim bozulmustu ister istemez ama ustanın lafıyla bıraz rahatladım.Ben 6 lt dıye soledıgını hatırlıyorum fakat usta 4 lt yag alır dedı bunlar heralde dedgınız gıbı 6 lt koydu aldıgım kısı bundan öturu bı sızma yerı acmıs ve hala akıyo olabılır yag bıtmek uzere onada baktırdım.Bakalım 2 gun sonra neler cıkıcak :) Forumdan Sıyah beyaz drifteri olan varsa Cok saglam bısey olucagı kesın Pıtır da onuda gormus oldum bugun. Heralde İzmirde bi VN grubu kurulucak gibi:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
inşallah

custom 900 alırsam ince ön tekeri kalına çevirmek mmkünmüdür

ne dersin

Dostum kalın tekerli vn900 almak varken neden custom alacaksın de bakim bana. Hemde benim bildiğim az kmli classic ve VN kırmızısı renginde bir 900 dururken. :) sen ekle beni bi msne de konıuşalım şunu :)

Bugun bi ugradım usta bole seylerı kafana takma ufak seyler dedı.Ama acıp bakmamız gerek 2 gune anlasılır ne oldugu dedı bende bugun bırakmaya gıdıcem motoru. Sıvı contayla hallolucak gıbımı dedım ole gozukuyo fakat yınede bakalım demesıyle kafamda sorun kalmasın dıye yarın bırakıcam motorumu.Morelim bozulmustu ister istemez ama ustanın lafıyla bıraz rahatladım.Ben 6 lt dıye soledıgını hatırlıyorum fakat usta 4 lt yag alır dedı bunlar heralde dedgınız gıbı 6 lt koydu aldıgım kısı bundan öturu bı sızma yerı acmıs ve hala akıyo olabılır yag bıtmek uzere onada baktırdım.Bakalım 2 gun sonra neler cıkıcak :) Forumdan Sıyah beyaz drifteri olan varsa Cok saglam bısey olucagı kesın Pıtır da onuda gormus oldum bugun. Heralde İzmirde bi VN grubu kurulucak gibi:queen:

Arkadaşım o makina kupkuruyken(Yani motora ilk defa yağ konacakken) bile en fazla 3.2 lt yağ alır. 4 lt 6 lt napıyosunuz siz yahu :) kullanım kitapçığında hatta motorun üstünde bile bu değerler yazıyor. yapmayın gözünüzü seveyim keçeleri patlatacaksınız :pr: filtre değişecekse 2.9 filtre değişmeyecekse 2.7 lt yağ alır.

sağlıcakla.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
inşallah

custom 900 alırsam ince ön tekeri kalına çevirmek mmkünmüdür

ne dersin

Tunaride,

Oncelikle bu da hayırlı olsun diyelim. Umarım istedigin gibi birsey tez zamanda bulursun.

Benimki kalın teker, benden onceki sahibi takmıs, ama sen ne olculerde istiyorsun bir de pek tavsiye etmemisti ustam donusler falan biraz zorlasır demisti... Gerci biliyorsundur tabi...

saygılar...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Tunaride,

Oncelikle bu da hayırlı olsun diyelim. Umarım istedigin gibi birsey tez zamanda bulursun.

Benimki kalın teker, benden onceki sahibi takmıs, ama sen ne olculerde istiyorsun bir de pek tavsiye etmemisti ustam donusler falan biraz zorlasır demisti... Gerci biliyorsundur tabi...

saygılar...

Arkadaşım neyin ön tekerini senden önceki sahibi takmış 900 ün mü 800 ün mü? ince teker 800 ler sadece 95 de çıktı ondan sonrasının tamamı kalın teker. ince teker 900 alıp kalın teker takmaya gerenk yok çünkü classic 900 daha ucuz customa oranla.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Arkadaşım neyin ön tekerini senden önceki sahibi takmış 900 ün mü 800 ün mü? ince teker 800 ler sadece 95 de çıktı ondan sonrasının tamamı kalın teker. ince teker 900 alıp kalın teker takmaya gerenk yok çünkü classic 900 daha ucuz customa oranla.

Dostum,

custom mat renkle beni çok çekti gidonuda hoş gibi,, motor bloğuda aynı renk o yüzden merak ettim olurmu diye,, yoksa klasik ile işler daha kolay ama ondada illaki bir boya göreceğim.

bahsettiğin kırmızı 900 sahibinden ilanlarındaki 900 lükmü, fatihteki?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Dostum,

custom mat renkle beni çok çekti gidonuda hoş gibi,, motor bloğuda aynı renk o yüzden merak ettim olurmu diye,, yoksa klasik ile işler daha kolay ama ondada illaki bir boya göreceğim.

bahsettiğin kırmızı 900 sahibinden ilanlarındaki 900 lükmü, fatihteki?

Hayır değil :)

[email protected]

ekle beni anlatacağım :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Tunaride,

Oncelikle bu da hayırlı olsun diyelim. Umarım istedigin gibi birsey tez zamanda bulursun.

Benimki kalın teker, benden onceki sahibi takmıs, ama sen ne olculerde istiyorsun bir de pek tavsiye etmemisti ustam donusler falan biraz zorlasır demisti... Gerci biliyorsundur tabi...

saygılar...

tşk,

800 lük uçtu gitti, 900 lük custom için sormuştum ben o soruyu
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Aynen ole olmus :D keceler pert bugun degıstı yag ve fıltrede degıstı sorun cozuldu motor tıkır tıkır sessiz işlemekte :cat: Artık bakımlarını aksatmayıp hafıf hafıf customa baslama zamanı.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Aynen ole olmus :D keceler pert bugun degıstı yag ve fıltrede degıstı sorun cozuldu motor tıkır tıkır sessiz işlemekte :cat: Artık bakımlarını aksatmayıp hafıf hafıf customa baslama zamanı.

Hayırlı olsun. Umarım 4 lt yağ koymamışsındır yine :) yoksa sonuç yine aynı olacak :p
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Bu sefer ayarı tam oldu :) Bugun de eski bir vn 800 kullanıcısıyla tanıstım bır cok seyını anlattı ettı kendı dılımden konusan bırıyle sohbet etmek cok keyıflıydı.Motor muhabbettınde bayıyo artık dıyen yok :D Ufak tefek detayların hepsını bılıyodu baya bi konustuk uzerine haliyle.Size sorsam yag degısımınde bujide degistirirmisiniz ? Vn nın herkes bujı yedıgını soyluyor benım bujıler tmm sımdlık hıc sorun yok ama olurmu olur kronık bı hastalıgı buysa yedekde bulundurmak ve sık sık degıstırmekde fayda var demektir.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bu sefer ayarı tam oldu :) Bugun de eski bir vn 800 kullanıcısıyla tanıstım bır cok seyını anlattı ettı kendı dılımden konusan bırıyle sohbet etmek cok keyıflıydı.Motor muhabbettınde bayıyo artık dıyen yok :D Ufak tefek detayların hepsını bılıyodu baya bi konustuk uzerine haliyle.Size sorsam yag degısımınde bujide degistirirmisiniz ? Vn nın herkes bujı yedıgını soyluyor benım bujıler tmm sımdlık hıc sorun yok ama olurmu olur kronık bı hastalıgı buysa yedekde bulundurmak ve sık sık degıstırmekde fayda var demektir.

Evet dostum böyle bir kronik problem var. Lakin bunun iki sebebi var. İlki standart buj yerine muadil buji takmak. mesela bu alet NGK CR7E kullanıyoro. Bunun yerine torch bosch türü muadil birşey takarsanız bujiyi kesiyor. Bu benim başıma geldi. CR7E bulamadım torch un platinyum versiyonunu taktım 200 km sonra arka silimndirin egzosundan alev ve patlama eşliğinde tekleme baş gösterdi ve sonra tamamen sustu arka silindir tek silindir tamirhaneye kadar gidebildim ve NGK CR8 taktım şu an sorun görünmüyor. İkinci sebebi ise bobin arızası. Eğer sendede bu arıza çıkarsa CR7E takıp deneyebilirsin. eğer sorun çözülmezse bobin değiştirmen gerekli.

Bu arada xenonu taktım çok basit oldu. BEyni deponun altına monte ettim. uzun fara gerek kalmadı. Çokta etkisi yok :) selektörde sıkıntı yaşıyorum belli olmuyor. sis farı takıcam bu yüzden.

Motorumun eski sahibi aküyü akıtmış galiba. Aküyü tutan braket acayip bir şekilde paslanmıştı bugün onu söküp boyadım. İçim rahatladı. Çok iyi bi işçilik olmadı ama açıtığımda aorayı pas görmeyeceğim artık :) Zenonu fotoğraflayamadım ama sis farını takarken ayrıntılı fotolayacağım ki yapmak isteyen kendisi yapabilsin. 4 lü flaşör de düşünüyorum. Motorun far içi ve sol boboinde extra elektrikli aksesuarlar takabilmemiz için boş kablolar bulunmakta. sis farı 4 lü flaşör ve çakmaklık için düşünmekteyim bu boş bağlantıları. Hepsinin yapım aşamalrını fıtılayıp burada yayınlayacağım. Umarım yararlı olur.

Sağlıcakla.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Bu sefer ayarı tam oldu :) Bugun de eski bir vn 800 kullanıcısıyla tanıstım bır cok seyını anlattı ettı kendı dılımden konusan bırıyle sohbet etmek cok keyıflıydı.Motor muhabbettınde bayıyo artık dıyen yok :D Ufak tefek detayların hepsını bılıyodu baya bi konustuk uzerine haliyle.Size sorsam yag degısımınde bujide degistirirmisiniz ? Vn nın herkes bujı yedıgını soyluyor benım bujıler tmm sımdlık hıc sorun yok ama olurmu olur kronık bı hastalıgı buysa yedekde bulundurmak ve sık sık degıstırmekde fayda var demektir.

bu cuma izmirdeydim, karşıyakada monster tshirtlü vn 800 le dolaşan senmiydin yanında birde racing vardı
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Evet bendım abi:).Keske bi ses etseydınız.Egsoz hosunuza gıttımı sesı duymusunuzdur heralde.Smoke headdı sanırım. Bırde sorum olucak yıne :D Arka kampanayı disk yapsak cok masraf cıkarmı ?
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Evet bendım abi:).Keske bi ses etseydınız.Egsoz hosunuza gıttımı sesı duymusunuzdur heralde.Smoke headdı sanırım. Bırde sorum olucak yıne :D Arka kampanayı disk yapsak cok masraf cıkarmı ?

güzel kardeşim,

neden kask takmıyorsun, mont giymiyorsun korumalı

bir de acemiyim diyorsun, Allah korusun, şu meretleri giy uzun yıllar sağlıkla bin

not: uzaktan çekti dikkatimi, taksiden iniyordum. ses güzel gibi ama çok dinleyemedim, fren konusunu arbetusa sor bence teknik bilgisi beni aşar
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
O gun sonu dırek aldıgım ekıpmanlar dı abi Icon ceket bıde shark aldım yanımdan eksık etmıyorum artık. ben ole kask takmayıp benı gorsunler falan dıyenlerden olamıyorum salaklık gıbı gelıyo olede bence.Gerektıgı kadar izmirde apaci cok kasksız Cuplarla dolasanlar baca eksoz takılanlar yeterınce mılletı bıktırıyo bız barı duzgun efendı cızgı cızelım ;)
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
O gun sonu dırek aldıgım ekıpmanlar dı abi Icon ceket bıde shark aldım yanımdan eksık etmıyorum artık. ben ole kask takmayıp benı gorsunler falan dıyenlerden olamıyorum salaklık gıbı gelıyo olede bence.Gerektıgı kadar izmirde apaci cok kasksız Cuplarla dolasanlar baca eksoz takılanlar yeterınce mılletı bıktırıyo bız barı duzgun efendı cızgı cızelım ;)

eywallah kardeşim, heyecanla yaptığını tahmin ettim. motorun temiz diri görünüyordu, sadece rengi beni açmadı. bir dhakine görürüm senide motorunuda, kazasız belasız bin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst