- Katılım
- 7 Ağu 2008
- Mesajlar
- 155
TAhmin de ettim aslında arkadaşım.bu motoruns ahibi kesin MT dendir diye. Hayırlı olsun bize.
Motorun yabancıya gitmedi. Merak etme.
Dilerim yeni motorun da bu seriden olur
sağlıcakla![]()
valla motoru verdik ama dost kazandık,
vn 900 bakıcam ilk etapta ama acelem yok
not : sonerde kayış sisteminden istiyor