Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Gerçekten de sorunsuz bir motor.

Bakımları yapılırsa, choppere uygun kullanılırsa sahibini üzmeyeceğe benziyor.

Bu arada, 2 hafta önce ön camımı taktırdım.Giwi marka.Hala da alışamadım cama.Görüş açısını değiştiriyor.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Dostum ben de var ama kitapçık olarak var. İngilizce. Tüm kitapçığı tarayacak kadar vakit ayırmam zor. Ancak sana gerekli olan konuşarı söylersen onları tarayıp yollayabilirim.

Bu arada Buji olarak ne kullanıyorsunuz? CR7E mi yoksa CR8E mi?


Cok sagol Hocam, hic gerek yok ugrasmana, hani olurya hazırda taratılmısı falan varsa bir kenarda dursun diye sormustum... Servis manuali ile devam etcez artık.

Bujilerle ilgili olarak, ben de yeni aldım motoru ve hic sokmeye calismadım, havalardan dolayı servise de goturemedim. Umarım bu hafta sonu goturecegim. Servis arkadasım, soracagınız birsey varsa yazın gidince sorayım...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar, Bu scootworks ün VN ye yaptığı kayış aktarma sistemini bilen duyan varsa kullanan var mı?

one ola ki diyenler için linki burada.

Ben ciddi ciddi alıp takmayı düşünüyorum.


Sağlıcakla
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
yazdığğına göre tüm VN800 modellerine uyuyormuş. hatta 70000 mil sorun yaşamayacaksınız gibi birşeyden bahsediyorlar.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Komple mi bu? benzin göstergesi de var galiba :)

aynen,

sırf benzin olayı için sipari edeceğim. ama çok da şık duruyor bence,

aslında mooru değiştirmeyi düşündüm önce, ama çok fark vermeye değermi diye durdum. ör 900 custom la

bende birkaç değişiklik yapacağım renkte ve aksesuarda, topic te daha yukarılarda var birşeyler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:24 ----------

http://www.chromeworld.com/ProductDetails/ProductDetails.aspx?pid={00ee726c-2c73-472f-9552-c9c341af892e}&gid={32c209a6-760e-4cd0-b9d7-2a4dc76e22fa}&GroupName=Kawasaki+Vulcan+800+Classic+Engine%2c+Exhaust+and+Drive+Shaft&pname=Kuryakyn+Stinger+Trap+Door+for+Hypercharger&Referer=&Alias=&ptct=SGR-SR&CTitle=&
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
aslında ben de senin gibi düşünüyorum. Arkadaşımın Vn900 classic ini ilk kullandığımda bu akdar kıvrak oalcağına ihtimal vermemiştim. Daha sonra kızıltoprak Z motordaki custom special edition un üstüne oturduğumda kendimi kaybettim. beni spatülayla kaldırdılar oradan :) Ama benim de senin gibi bazı çekincelerim var. İlk önce 23000 Tl gibi bir fiyatı olması 2. si enjeksiyon sistemi hala ısınamadım o sisteme :) Onun yerine bu motoru 900 deki sevdiğim özellikelre kavuşturmayı düşünüyorum. Kayış aktarma, Boya ve bu göstergeden sonra göstergeyi de ekledim listeye :)

Linkteki ürünü almak için önce hypercharger taktırman gerekli. Tr şartlarında komple 600 TL ye geliyor :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
900 lük custom süper

sadece biraz daha ağır ve beygiri düük benimkine göre 50 bg bneimki 63 bg

hypercharger onuda çözer demiştim, ama fiyat çok değmez bence 23.000

birde 800 ün frenlerini daha sağlama almak lazım, ön tek disk arka kampana , ne yapmalı sence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------



Uploaded with ImageShack.us

aklındaki bu olmasın sakın :D
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
900 lük custom süper

sadece biraz daha ağır ve beygiri düük benimkine göre 50 bg bneimki 63 bg

hypercharger onuda çözer demiştim, ama fiyat çok değmez bence 23.000

birde 800 ün frenlerini daha sağlama almak lazım, ön tek disk arka kampana , ne yapmalı sence

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------



Uploaded with ImageShack.us

aklındaki bu olmasın sakın :D


REsimdeki 1600 sanırım şaftlı :) Şimdi eğer kayış aktarımını hayata geçirirsen tahmini %10 a yakın bir beygir kazancı olması muhtemel. Çünkü aktarma sistemininin güç kaybına sebep olduğunu biliyoruz. en fazla şaft en az kayış güç kaybına neden oluyor. Ben şahsen frende bir eksiklik görmedim. zınk diye duruyor alet :) ama sana önerebileceğim şu; Drifter modelinin arka tekeri disk. Dışarıdan komple drifter jant ve fren sistemini getirtebilirsen takılabilir. sonuçta şase aynı şase.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
REsimdeki 1600 sanırım şaftlı :) Şimdi eğer kayış aktarımını hayata geçirirsen tahmini %10 a yakın bir beygir kazancı olması muhtemel. Çünkü aktarma sistemininin güç kaybına sebep olduğunu biliyoruz. en fazla şaft en az kayış güç kaybına neden oluyor. Ben şahsen frende bir eksiklik görmedim. zınk diye duruyor alet :) ama sana önerebileceğim şu; Drifter modelinin arka tekeri disk. Dışarıdan komple drifter jant ve fren sistemini getirtebilirsen takılabilir. sonuçta şase aynı şase.

mantıklı dediin

resim kawasaki forumundan aldım amerikan forum orayada üyeyim. ama sahibi 900 diye belirtmiş, ama anladığım kadarıyla sen benden daha çok anlıyorsun bu işten, sen de doğru olabilirsin
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mantıklı dediin

resim kawasaki forumundan aldım amerikan forum orayada üyeyim. ama sahibi 900 diye belirtmiş, ama anladığım kadarıyla sen benden daha çok anlıyorsun bu işten, sen de doğru olabilirsin

bu aletten Taksimde gördüm tabi düz VN1600 idi depo ve şaftından tanıdım. 900 ler kayışlı. Bu sanırım mean steak denilen modeli. Bu arada diğer gorumun linkini bama özelden atarsan sevinirim.

Sağlıcakla.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Ev arkadaşımın VN800'ü için çıkma veya uygun fiyatlı sisy bar, motor koruma demiri, yan çantalar ve siperlik bulabilirmiyiz ? normalde orijinal almak gerekirse hepsinin toplamı 1000 TL civarı oluyor ve bu biraz kasıcak.. yakında da bir tura çıkmayı planlıyoruz. yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Gösterge hoşuma gitti, fiyatı da uygun görünüyor.En güzel tarafı, benzini de gösteriyor :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Gösterge hoşuma gitti, fiyatı da uygun görünüyor.En güzel tarafı, benzini de gösteriyor :)

Benzini nasıl gösterecek orasını anlayamadım. acaba şamandırası falan mı var?

Cumartesi günü yağ değişimi yaptım. castrol power 1 10 w 40 yarı sentetik yağ koydum. içinden çıkan yağ da yeniymiş. Zaten eski sahibi bakımını yaptırdım demişti. Ama olsun marketten streil ambalajda bile olsa sebze meyve alırken yıkamadan yemiyoruz değil mi ? :) Yaz başı bakımını bitirmiş oldum bu sayede.

Yaptıklarım ;

* K&N Filtre
* NGK CR8E Buji
* Castrol Power1 10W40 motor yağı
* Patlak park lambaları değişimi,
* Orijinal olmayan aynaların yerine orijinal aynaların montajı
* Geniş Oem ayak pegleri yerine ( onlar yüzünden kaza atlattım) HigwayHawk yuvarlak aluminyum peg taktım. Fren pedalının pozisyonu çok yüksek kaldı düşürmek sitediğimde de koruma demirine çarptı (Yan sanayi idi) onu söktüm zaten soldan darbeli idi.
* Şasenin birkaç yerinde ufak boya sökülmeleri vardı sürtünmeden. Rötuşunu yaptım.


Yapamadıklarım Hazirana kadar yapmak istediklerim ;

* Krom parçalarda yer yer lekeler var ne yaptıysam çıkaramadım komple polisaj işlemi
kaplin lastiklerinde yıpranma var. Ebayden gelişi 20 dolar (2. El) civarı TR de 0 ı 100 lira
*Sol debriyaj maneti kırılmış sola yatmadan doalyı kaynak görmüş kaynakçı ters kaynatmış delik kısmı yuakrıda gözüm takılıyor tilt oluyorum :)
* arka sinyaller orijinal değil onları orijinalleri ile değiştirip plakalığa monte edicem
*Gidon egzos ve koruma demiri için outlaws custom a gidecem :)
* xenon far
* Lastikler

26032011404.jpg



Bakımdan önceki halimiz :)

Dün pasta cila işlemi yapacaktım fakat bir gece önce arka tekerime giren akıllı vidadan dolayı günüm kabusa döndü. motorun lastiğini sökmek gerçekten kabus :) ALLAH kimsenin başına vermesin :)



Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
xenon aküyü zorlamazmı arbetus

bende beyaz ışık var, çok da güzel duruyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst