GT250R Performans Sorunu

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Motoru ilk aldığım gün İstanbul'dan Ankara'ya getirmiştim.Gelirken yolda 7000-8000 devirlerde 150 ile gidebiliyordu,daha fazla denemedim.Şimdi Ankara'da acemilik atmak için düşük devirde kullandım yaklaşık 1 ay.Şimdi geçenlerde motor 5. vites 9000 devirde 130 u zor buluyordu.Şu aralar biraz devirli kullanmaya başladım ve benzin aldığım yeri değiştirdim.Sanki biraz artma oldu.Acaba bu kurum kaplama olayı mı olmuştur yoksa başka bişey mi?Motor daha yeni bakımdan çıktı,baştan sona rutin değişen herşeyi değişti.Sorun nedir sizce.Acayip kafamı kemiriyor bu olay... :pr:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
seni ninja 250 bilgi paylaşımında yazarken görmüştüm.
işte bu ninja alır diyordum. şimdi yanlış seçim yaptığını bu yazınla anladım.
servise tekrar götür baktır. burdan birşey çıkmaz
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kaan ben o motorla 170 km hıza çıktım... forumdan sedat 57 arkamdayken 165 gördüm.. bence sorun debriyaj balatalarından kaynaklana bilir.... acemilikten yarım debriyaj kullanmış olabilirsin... devir seyretmeyi ne aralıklarda onu incelemek lazım.... artı olarak o motorun hava filitresini ve hava ayarını kontrol ettir...
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
seni ninja 250 bilgi paylaşımında yazarken görmüştüm.
işte bu ninja alır diyordum. şimdi yanlış seçim yaptığını bu yazınla anladım.
servise tekrar götür baktır. burdan birşey çıkmaz

Ninja'daydı gönlüm de param yetmedi :p

kaan ben o motorla 170 km hıza çıktım... forumdan sedat 57 arkamdayken 165 gördüm.. bence sorun debriyaj balatalarından kaynaklana bilir.... acemilikten yarım debriyaj kullanmış olabilirsin... devir seyretmeyi ne aralıklarda onu incelemek lazım.... artı olarak o motorun hava filitresini ve hava ayarını kontrol ettir...

Ramazan abi, usta da baktı motora,hava filtresi filan 200 km önce değişti,motorun senkron ayarları filan yapıldı,anlamadım noluyor ya...Kesin benim bi hatamdan dolayı oldu da sorun nerde anlamadım.İlk geldiğim günalet çok güzel gidiyordu... :pale:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ninja'daydı gönlüm de param yetmedi :p



Ramazan abi, usta da baktı motora,hava filtresi filan 200 km önce değişti,motorun senkron ayarları filan yapıldı,anlamadım noluyor ya...Kesin benim bi hatamdan dolayı oldu da sorun nerde anlamadım.İlk geldiğim günalet çok güzel gidiyordu... :pale:

bence debriyaj balatalarından kaynaklanıyordur... acemiliğini attın ama balata yarım debriyajdan sıyırmış olabilir....
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
olmadı şimdi bu sorun çıkaran motor honda olsaydı herşey normal karşılanırdı ama kore malı motor sorun çıkarınca işte çinliler işte cinliler muhabbeti yeniden başlıyacak :mrgreen:
not:hyosung un fabrikasının korede olduğunu biliyorum ama çinlilerle aynı kesede sayıldığından öyle dedim
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
olmadı şimdi bu sorun çıkaran motor honda olsaydı herşey normal karşılanırdı ama kore malı motor sorun çıkarınca işte çinliler işte cinliler muhabbeti yeniden başlıyacak :mrgreen:
not:hyosung un fabrikasının korede olduğunu biliyorum ama çinlilerle aynı kesede sayıldığından öyle dedim

:cat::cat::cat::cat::cat: kesinlikle katılıyorum
bu arada arkadaşım
1 bujilerini kontrol ettir
2 senkron ayarını düzgün yaptıklarından eminmisin
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
:cat::cat::cat::cat::cat: kesinlikle katılıyorum
bu arada arkadaşım
1 bujilerini kontrol ettir
2 senkron ayarını düzgün yaptıklarından eminmisin

valla ustaya güveniyorum.Bakımdan önce de aynıydı,iki ihtimal var ya ben çok devirsiz kullandığım için sübablar kurum tuttu yada yarım debriyaj kullanmaktan debriyaj balataları gitti.:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bence balatalar, 2.viteste devirli iken 3 e attığında sanki kavramıyormuş gibi hissediyor musun?
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Bence balatalar, 2.viteste devirli iken 3 e attığında sanki kavramıyormuş gibi hissediyor musun?

valla henüz kavrama hislerim gelişmedi :p
ama motorun vites geçişleri çok yumuşak devirliyken kaymak gibi vites geçiriyor,bu mudur kavramamanın anlamı? :)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
kardeşim bence anormal olan 7000 - 8000 devirde 150 km/h çünkü hyolar zaten 6.000devirde 90 km/h ile gidiyor(5.vites) Ha 9bin devir 130 da biraz sıkıntı tabi belki 4. vitestesindir o sırada :p Şaka bi yana dişlilerde oynama yoksa 7.000 devir 105 - 110 normal.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
kardeşim bence anormal olan 7000 - 8000 devirde 150 km/h çünkü hyolar zaten 6.000devirde 90 km/h ile gidiyor(5.vites) Ha 9bin devir 130 da biraz sıkıntı tabi belki 4. vitestesindir o sırada :p Şaka bi yana dişlilerde oynama yoksa 7.000 devir 105 - 110 normal.

evet videoları izledim de öyle gidiyor.İlk gün daha hızlıydı ama bu meret :p
Ramazan abi nos filan mı koydun yoksa içine :queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet videoları izledim de öyle gidiyor.ilk gün daha hızlıydı ama bu meret :p
ramazan abi nos filan mı koydun yoksa içine :queen:

ağa bendeyken nasıl gittiğini siz biliyorsunuz.... Aldığındada nasıl gittiğini gördün.... Malesef onun balataları kontrol edilmeli...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reis silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var o gevşemiş olabilir eğer motor ses yapıp şangırdama gibi bir ses duyuyorsan ondanda kaynaklanabilir?
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ağa bendeyken nasıl gittiğini siz biliyorsunuz.... Aldığındada nasıl gittiğini gördün.... Malesef onun balataları kontrol edilmeli...

sorun çözüldü o zaman :)

reis silindir üst kapağında piyano yatağı diye bir parça var o gevşemiş olabilir eğer motor ses yapıp şangırdama gibi bir ses duyuyorsan ondanda kaynaklanabilir?

yok en ufak bir acayip ses yok motorda...çok yüksek ihtimal balatalardan çünkü motosiklet devrinde daha düşük hızda gidiyor...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Anormal olan 7-8bin devirde 150 ile gitmesi. Sanırım makine normale dönmüş.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Anormal olan 7-8bin devirde 150 ile gitmesi. Sanırım makine normale dönmüş.

valla şuan yırtınara 10000 devirde 140 a çıkıyor ancak :)
Bu balata nasıl test ediliyor bilen var mı? 5. viteste kaldırmaya çalışılıyormuş filan.
Yada şimdi ben bi balata seti alıp takayım mı,ustaya verecek param yok valla :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
debriyaj balatasının kaçırdığını anlamak için yüksek devirlere çıkarken göstergelere dikkat et. devir göstergesi yükselirken hız göstergesi bunu takip etmekte geç kalıyorsa balatalar kaçırıyor demektir.
ayrıca 1 2 bin kilometre devirsiz kullanmakla motorun içi kurum bağlamaz merak etme.
geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst