- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Motoru ilk aldığım gün İstanbul'dan Ankara'ya getirmiştim.Gelirken yolda 7000-8000 devirlerde 150 ile gidebiliyordu,daha fazla denemedim.Şimdi Ankara'da acemilik atmak için düşük devirde kullandım yaklaşık 1 ay.Şimdi geçenlerde motor 5. vites 9000 devirde 130 u zor buluyordu.Şu aralar biraz devirli kullanmaya başladım ve benzin aldığım yeri değiştirdim.Sanki biraz artma oldu.Acaba bu kurum kaplama olayı mı olmuştur yoksa başka bişey mi?Motor daha yeni bakımdan çıktı,baştan sona rutin değişen herşeyi değişti.Sorun nedir sizce.Acayip kafamı kemiriyor bu olay...
r: