Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar okadar cbf alan var ancak motorundan bahseden yok bende 2007 de kullandığım için yenisiyle kıyaslayamayacağım çünkü hiç binmedim yeni alan arkadaşlar en azından biraz izlenimlerini belirtseler biçok almak isteyene yol göstermiş olacak örneğin 2007 modelde zincir uzama olayı vardı devam ediyormu? ön far arada patlıyordu, silindirden yağ terletme vardı, balanser arızası yaşadım, bu dediğim olumsuzluklar acaba giderildimi yoksa yeni modelde kronik biçimde devam ediyormu bunları bilmek istiyorum....2011ler den memnun olmayan varmı gördüğünüz olumlu olumsuz şeyleri yazarsanız sevinirim...gerçekten...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
vala cumartesi verdiler anca bugun aldım diyebiliyorum inemiyorum ya 20tllik benzin aldım geziyorum rodajda yinede yakmıyor bi ara resimleride yüklerim süper alet bide şu bayır yukarı yolarda kalkabilsem sorun kalmıcak:D
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar okadar cbf alan var ancak motorundan bahseden yok bende 2007 de kullandığım için yenisiyle kıyaslayamayacağım çünkü hiç binmedim yeni alan arkadaşlar en azından biraz izlenimlerini belirtseler biçok almak isteyene yol göstermiş olacak örneğin 2007 modelde zincir uzama olayı vardı devam ediyormu? ön far arada patlıyordu, silindirden yağ terletme vardı, balanser arızası yaşadım, bu dediğim olumsuzluklar acaba giderildimi yoksa yeni modelde kronik biçimde devam ediyormu bunları bilmek istiyorum....2011ler den memnun olmayan varmı gördüğünüz olumlu olumsuz şeyleri yazarsanız sevinirim...gerçekten...

Motor rodajda oldugu için bi süre görüş belirtmek istemedim.
Öncelikle gözle görülür biçimde bir yakıt tasarrufu var.
Şuan 140 km'deyim, rodajda oldugum halde 3,5 LT yaktım, üstelik motoru bugün zorladım.
Eski kasalara nazaran sesi biraz daha gitmiş, yüksek devirlerde zaman zaman titreşim yapıyor.
Yag terletme olayına henüz hiç rastlamadım, fakat zincirde hafif bi bolluk sezdim. Sanki ilk aldıgımda daha bi gergindi zincir, motora yükte koymadım, artçıda almadım, ama neden bollaştı zincir anlamadım.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ismail kardeş resme oyu verdim gitti:cat: yeni motor alan arkadaşlara tekrardan hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
vala cumartesi verdiler anca bugun aldım diyebiliyorum inemiyorum ya 20tllik benzin aldım geziyorum rodajda yinede yakmıyor bi ara resimleride yüklerim süper alet bide şu bayır yukarı yolarda kalkabilsem sorun kalmıcak:D


hacı bende rampada cok çektim arka fireni kullan kalkarken çok işe yarıyo:cat:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
sinan kardeş benim plaka yarın bir aksilik olmazsa hazır. ne zaman bakacaz benim makineye... önümüzdeki hafta sonu bi tanışma faslı yapalım istersen. başkaları da ıcabet eder belki. şehirden fazla uzaklaşmadan bi gezintide yaparız belki.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

Yokuşlarda en rahat kalkışı arka frenle yapabilirsiniz beyler :cherry: Tadını çıkarın ben plaka işlemlerim için beklemedeyim malesef :pale:

motorla ranpada kalkmak arabyla kalkmaktan daha kolay.. araba kullanmaya başladığıma daha çok zorlanmıştım
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
arkadaşlar nasipse yarından itibaren bende cbf sahibi olacağım detayları fazlasıyla anlatırım diğer arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimle hayatımdaki ilk vitesli motor olacak ve motordan düşeceğim aklımdan çıkmıyor ve çevremdeki herkez bu yüzden bana sitemli ,hayatında motordan düşmeden binen varmıki acep ? genellikle diyaloglar şöyle ; hım motormu alacan ? kaça? o paraya araba alınır manyakmısın? , olsun boş ver bizim bir tanıdık motorda ayağı koptu ,sakat kaldı, felç oldu allah korusun öldü genel diyaloglar böyle . iyi olur diyen kimse yok . galiba birazda deli işi bu motor işi. kendi arabam var ama benzin fiyatları malum adım atamıyorum ve herşeyden mahrum kalıyorum. bu bende geçiş motoru olacak ve nasipse daha sonra fazer a geçeceğim. herkeze kazasız belasız yolculuklar.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
arkadaşlar nasipse yarından itibaren bende cbf sahibi olacağım detayları fazlasıyla anlatırım diğer arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimle hayatımdaki ilk vitesli motor olacak ve motordan düşeceğim aklımdan çıkmıyor ve çevremdeki herkez bu yüzden bana sitemli ,hayatında motordan düşmeden binen varmıki acep ? genellikle diyaloglar şöyle ; hım motormu alacan ? kaça? o paraya araba alınır manyakmısın? , olsun boş ver bizim bir tanıdık motorda ayağı koptu ,sakat kaldı, felç oldu allah korusun öldü genel diyaloglar böyle . iyi olur diyen kimse yok . galiba birazda deli işi bu motor işi. kendi arabam var ama benzin fiyatları malum adım atamıyorum ve herşeyden mahrum kalıyorum. bu bende geçiş motoru olacak ve nasipse daha sonra fazer a geçeceğim. herkeze kazasız belasız yolculuklar.

Motor kazalarını ve yaralanma/ölüm vakalarını ancak uçak kazalarıyla kıyaslayabiliriz. Arabalar da tehlikeli, sonuçta trafikte kendini bilmez o kadar sürücü var ki... Bence motosiklet tehlikeli değil, motosikletin çevresindeki herşey motosiklet için tehlikelidir. Araba ile kıyaslarsak 10 kat daha dikkatli olmanız gerekiyor. Kimin ne dediğini boşverin siz kendi önlemlerinizle trafiğe çıkın iyi sürüşler :cat:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
arkadaşlar nasipse yarından itibaren bende cbf sahibi olacağım detayları fazlasıyla anlatırım diğer arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimle hayatımdaki ilk vitesli motor olacak ve motordan düşeceğim aklımdan çıkmıyor ve çevremdeki herkez bu yüzden bana sitemli ,hayatında motordan düşmeden binen varmıki acep ? genellikle diyaloglar şöyle ; hım motormu alacan ? kaça? o paraya araba alınır manyakmısın? , olsun boş ver bizim bir tanıdık motorda ayağı koptu ,sakat kaldı, felç oldu allah korusun öldü genel diyaloglar böyle . iyi olur diyen kimse yok . galiba birazda deli işi bu motor işi. kendi arabam var ama benzin fiyatları malum adım atamıyorum ve herşeyden mahrum kalıyorum. bu bende geçiş motoru olacak ve nasipse daha sonra fazer a geçeceğim. herkeze kazasız belasız yolculuklar.


aynı derten muzdarip olan ve senin geçeceğin yollardan geçen biri olarak sana bir kaç not:



boşver kim ne derse desin. kimseyle motor için tartışma

ben 4 gündür vitesli motor kullanıyorum bugün ki motor kullanışıma ben bile inanamadım.

motorunu bayiden alır almaz eve gitmeye çalışırsan düşersin. kesinlikle akşam motorunu gece park edeceğin yakın biyerde teslim al yada orayakadar başkası getirsin

motora binince hemen hareket etmeye çalışma öce bi 10 dakika elin ayağın motora alışsın... durduğun yerde viteslerle oyna firenle oyna biraz...

birde kesinlikle düşecem diye korkma.. ilk motorun düşersede koy gözüne rahman gitsin matığını benimse. ve hiçbirşey için acele etme..

motorunu vucudunun bir uzuvu gibi hissetmeden trafiğe cıkma (ben daha yeni yeni hissetmeye başladım)


yeni motora binen biri olarak naçizane deneyimlerim ve fikirlerimdir..

yanlış birşey belirttiysem uyarın arkadaşlar
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
motorla ranpada kalkmak arabyla kalkmaktan daha kolay.. araba kullanmaya başladığıma daha çok zorlanmıştım

Aynen öyle arabanın ağırlığını motorla oranlarsak daha çok olduğu için freni bıraktığımız anda hemen geri salar ama motorda hem gazın elle olması hem de debriyajın elle olması hassasiyet açısından motorun kullanımını arabaya göre kat kat kolaylaştırıyor :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
tavsiyeler için teşekkürler . bende öyle yapacağım öncelikli güvenlik diyerek kaskın iyisinden dizlik korumalı mont alacağım normal düşündüğün zaman bu paraya daha neler alınır ama hiçbirşey sağlığımın yanında . hayatımda ideallerim var biri motor kullanmak diğeride ne olursa olsun yurt dışında çalışmak. bakalım ilkini nasipse gerçekleştirecem.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------

aynı derten muzdarip olan ve senin geçeceğin yollardan geçen biri olarak sana bir kaç not:



boşver kim ne derse desin. kimseyle motor için tartışma

ben 4 gündür vitesli motor kullanıyorum bugün ki motor kullanışıma ben bile inanamadım.

motorunu bayiden alır almaz eve gitmeye çalışırsan düşersin. kesinlikle akşam motorunu gece park edeceğin yakın biyerde teslim al yada orayakadar başkası getirsin

motora binince hemen hareket etmeye çalışma öce bi 10 dakika elin ayağın motora alışsın... durduğun yerde viteslerle oyna firenle oyna biraz...

birde kesinlikle düşecem diye korkma.. ilk motorun düşersede koy gözüne rahman gitsin matığını benimse. ve hiçbirşey için acele etme..

motorunu vucudunun bir uzuvu gibi hissetmeden trafiğe cıkma (ben daha yeni yeni hissetmeye başladım)


yeni motora binen biri olarak naçizane deneyimlerim ve fikirlerimdir..

yanlış birşey belirttiysem uyarın arkadaşlar

düşecem derken acaba hangi virajda yatıracam manasındaydı yinede teşekkür değilse eski glardon 100'lükçülerdeniz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar bir sıfır cbf 150 satış ilanı...

Satılan Ülke..Çin...hani yerden yere vururuz hep...

Çindeki vatandaş buna layık biz değil...

http://item.taobao.com/item.htm?id=8987586647

satış fiyatı...9.980 Çin Yuanı...yani 2.372 TL...



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


makina nasıl ama...



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Gidon kalitesine bakın beyler...



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

bize gelen bu motor Sundıro Honda fabrikasında üretilmekte...

işte bu rengi getirmezler...beyaz kırmızı olan rengi getirmezler...uyduruk stikırları yapıştırıp bunları getirirler...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
işte bende bundan bahsediyorum ben cbf felan bilmem normalde son bir kaç aya kadar . piysada iyi motor nedir diye sorduğum honda yetkili servisi bir abim bana benim tarzımda başlangıç motoru sağlam ikinici eli olan iki motor söyledi malum ybr ve cbf . ybr yi tipinden dolayı sildim ama sağlam motordur ayrı sonra bir baktım apache diye bir motor baya araştırdım bayilerden servislerden normalde bu motor cbf den fazla özelliğe sahip ama türk milletinin takıntılı olduğu için bizde sürü psikolojisi oluşmuş ikinci eli ölü olmsaından dolayıdır onuda eledim cbf alıyorum. değilse cbf e yok sticker atmış boyamış bence ilk çıkan cbf le şimdiki arasında hiç bir değişiklik yok süsleyip püsleyip kaktırıyorlar. aynı olay 93 model toyota corollalar hala 14 15 e satılıyor alanda alıyor 500 binde km leri düşürülmüş çürük çarık araçları. işte biz böyleyiz kendimiz edip kendimiz buluyoruz daha fazlasına ihtiyacımız yok biz nasılsa alırız ikinci eli sağlam.. at gözlüğümüz bize yeter.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan kardeşim benim içinde çok iyi olur. Uzun süredir zaten yurtdışında olduğumdan gezilere hasret kaldım. Hele senin yaptığın gibi bazı arkadaşların gezi sonrası o yemek resimlerini yapıştırmaları hepten adamı yoldan çıkarıyor. :)

inşallah havaların düzgün olduğu sezonun açıldığı vakitlerde güzel bir gezi yapalım...ben kasten yapıyorum manzara ve yemek fotosuyla tahrik ediyorum arkidişleri...:p

Debriyaj ayarını yaptim.
Tam istediğim düzeyde kavrama yapıyor şimdi.
Vites geçişlerinde de sıkıntı yok ::coool::

Teşekkürler Metehan abi ::shake2::

Birazdan arka frenlere bi bakıcam.
Çok aşşagıda tutuyor.

Sinanım ben elin değsin dedim ama bu ayarları servisin inssiyatifine bırakmalısın...:)

son durum

yarım depoyla 230 km... (yanı sadece ortalama 25tl ile 230km)


ben bir daha arabaya binmem :flower::flower::flower:


320-330 da yedeğe geçersin dostum...benzin pahalı...JR dostumuzun o tüketim şampiyonluğu artık hayal olur...

vala cumartesi verdiler anca bugun aldım diyebiliyorum inemiyorum ya 20tllik benzin aldım geziyorum rodajda yinede yakmıyor bi ara resimleride yüklerim süper alet bide şu bayır yukarı yolarda kalkabilsem sorun kalmıcak:D

vay biraderime bak be...kapmış makinayı ufak ufak gezinmeye başlamış...kazasız belasız kullan...:rendeer: foto bekler bu deli gönül...:p

Yokuşlarda en rahat kalkışı arka frenle yapabilirsiniz beyler :cherry: Tadını çıkarın ben plaka işlemlerim için beklemedeyim malesef :pale:

ben zamanında mobiletlerde bi hız alırdım ...tepeye doğru artık pedala asılırdım...:p halen rampada durduğunda öne basıp durmaya çalışanlar var...rampada arkaya basılıp sol ayağınla yere basarsın olay bu...arka fren sağlama alır sizi...

arkadaşlar nasipse yarından itibaren bende cbf sahibi olacağım detayları fazlasıyla anlatırım diğer arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimle hayatımdaki ilk vitesli motor olacak ve motordan düşeceğim aklımdan çıkmıyor ve çevremdeki herkez bu yüzden bana sitemli ,hayatında motordan düşmeden binen varmıki acep ? genellikle diyaloglar şöyle ; hım motormu alacan ? kaça? o paraya araba alınır manyakmısın? , olsun boş ver bizim bir tanıdık motorda ayağı koptu ,sakat kaldı, felç oldu allah korusun öldü genel diyaloglar böyle . iyi olur diyen kimse yok . galiba birazda deli işi bu motor işi. kendi arabam var ama benzin fiyatları malum adım atamıyorum ve herşeyden mahrum kalıyorum. bu bende geçiş motoru olacak ve nasipse daha sonra fazer a geçeceğim. herkeze kazasız belasız yolculuklar.


hoca ömrü hayatımız boyunca duyucaz bunları...kalbinin sesini dinle...akarsın doğaya ince ince...börtü böcek derken bir köfte yersin...sonrası bir köyde kahveye girip çayını yudumlarsın...işte hayat budur dersin...:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinanım ben elin değsin dedim ama bu ayarları servisin inssiyatifine bırakmalısın...:)

Elim degmişken frenide ayarliyim dedim Metehan abi.

Gerçi orjinal ayarları bozdugum için oluşabilecek sorunlarda garanti kapsamında kalırmı bilmiyorum. :silent:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Elim degmişken frenide ayarliyim dedim Metehan abi.

Gerçi orjinal ayarları bozdugum için oluşabilecek sorunlarda garanti kapsamında kalırmı bilmiyorum. :silent:

Yok daha neler?

Arka freni ayarladığın için garanti iptal olur mu yahu :mrgreen:

Öyle garanti mi olurmuş.


Bu ara takipteyim arkadaşlar, 2008 model cbf150 kullanıcısı olarak.:cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ben zamanında mobiletlerde bi hız alırdım ...tepeye doğru artık pedala asılırdım...:p halen rampada durduğunda öne basıp durmaya çalışanlar var...rampada arkaya basılıp sol ayağınla yere basarsın olay bu...arka fren sağlama alır sizi...

Yaw zaten motoru da öyle acele ederek kaldırmıycan yoksa ön kaldırmayı acısıyla öğrenirler hehe :mrgreen:

hoca ömrü hayatımız boyunca duyucaz bunları...kalbinin sesini dinle...akarsın doğaya ince ince...börtü böcek derken bir köfte yersin...sonrası bir köyde kahveye girip çayını yudumlarsın...işte hayat budur dersin...:wiinkk:

Bi kere de köfte deme abi ne bileyim pirzola de mangalda çöp şiş de sadece köfteyle geçmez ömür :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
herkese slm arkadaşlar uzun süredir giremiyordum ufak tefek sorunlar vardı neyse her şey yavaş yavaş yoluna girdi.forum almış başını gitmiş :) bütün efsaneler geri gelmiş ismail kardeşim bu arada hemen oyumu verdim sana zaten o resim benim de çok haşuma gidiyordu:) mmetehan+köfte hiç değişmemeiş.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Selam millet. Bakımdan çıktım, çanta demirlerimi taktırdım, heybe çantamı taktım, haftasonu resimleri çekip sizlerle paylaşacağım.

Arka çanta demir seti çok ağır. :pale:

Motorum yine gram yağ eksiltmemiş :cherry:

Motorumu deli özlemişim, amaçsızca dolaştım bütün haftasonu benzin falan yakmadan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst