arkadaşlar nasipse yarından itibaren bende cbf sahibi olacağım detayları fazlasıyla anlatırım diğer arkadaşlara hayırlı olsun dileklerimle hayatımdaki ilk vitesli motor olacak ve motordan düşeceğim aklımdan çıkmıyor ve çevremdeki herkez bu yüzden bana sitemli ,hayatında motordan düşmeden binen varmıki acep ? genellikle diyaloglar şöyle ; hım motormu alacan ? kaça? o paraya araba alınır manyakmısın? , olsun boş ver bizim bir tanıdık motorda ayağı koptu ,sakat kaldı, felç oldu allah korusun öldü genel diyaloglar böyle . iyi olur diyen kimse yok . galiba birazda deli işi bu motor işi. kendi arabam var ama benzin fiyatları malum adım atamıyorum ve herşeyden mahrum kalıyorum. bu bende geçiş motoru olacak ve nasipse daha sonra fazer a geçeceğim. herkeze kazasız belasız yolculuklar.
aynı derten muzdarip olan ve senin geçeceğin yollardan geçen biri olarak sana bir kaç not:
boşver kim ne derse desin. kimseyle motor için tartışma
ben 4 gündür vitesli motor kullanıyorum bugün ki motor kullanışıma ben bile inanamadım.
motorunu bayiden alır almaz eve gitmeye çalışırsan düşersin. kesinlikle akşam motorunu gece park edeceğin yakın biyerde teslim al yada orayakadar başkası getirsin
motora binince hemen hareket etmeye çalışma öce bi 10 dakika elin ayağın motora alışsın... durduğun yerde viteslerle oyna firenle oyna biraz...
birde kesinlikle düşecem diye korkma.. ilk motorun düşersede koy gözüne rahman gitsin matığını benimse. ve hiçbirşey için acele etme..
motorunu vucudunun bir uzuvu gibi hissetmeden trafiğe cıkma (ben daha yeni yeni hissetmeye başladım)
yeni motora binen biri olarak naçizane deneyimlerim ve fikirlerimdir..
yanlış birşey belirttiysem uyarın arkadaşlar