- Katılım
- 1 Eki 2007
- Mesajlar
- 98
bu konuşmalarınla ne kadar tecrubesiz olduğun ortaya çıkıyor.
eski teknoloji yada 2006 yılının teknolojisi demişsin.bir kere ninja 2008 de yeni bir yüze sahip oldu. ikinci mevzu honda 600 f senin deyiminle eski bir teknoloji en az 20 yıllık bir motor taşıdı üzerinde ve efsane oldu . bu onun kötü olduğu anlamına mı gelir. honda 600 rr 2003 yılından beridir. aynı motoru kullanıyor. bu onu kötü degil güvenilir yapar. fabrika artık denemiş oturmuş sorunsuz bir motor üretip kullanmaya devam etmiş.
sadece 2 senede bir kasada granajda degişiklik yaparak motoru tekrar tekrar kullandı.
2008 yılında 1000 rr çıkaran honda motorda da büyük değişiklikler yaptı. fakat motorlarda sorun çıktı. ilk zaman bunu kabul etmek istemeyen honda motorları inceledikten sonra bu sorunu kabul etti.
yeni bir motor üretip bu motorun kendine olan güvenini kazanması zor olur.
genelde ilk yeni çıkan motoru almakta zorlanırız. kol mu çıkaracak eksantirik kopacak mı ? yağ mı eksiltecek ? diye
ninja 250 ye gelirsek bu motor da 1990 yılından beridir. üretilen bir model ilk çıktığında motor daha devirli ve daha da güçlüydü. 13 bin devir çeviren bu motor 35 hp güç üretiyordu. fakat avrupada 33 hp nin üstü için ehliyet değişimi olacağından bu motorun gücünü 33 hp yi indirip alt devirlerindeki gücü yükseltiler.ve artık daha çok pazarda pay almaya paşladı. yeni bir yüze kavuşması 2008 yılında oldu amerikada satılan modellerde kalbiratör kullanılırken diger ülkelere gidenlerde enjeksiyon bulunmakta.
türkiyede de kullanılan enjeksiyonlu modelidir. 100 km de 3.1 oranında yakıt tüketmektedir.
bilgi paylaştıkca büyür. bunun için bilmediğiniz konuda fazla yorum yapmayın.
siz honda alacaksanız size almayın denmiyor. fakat kıyaslama yaparken (kedinin erişemediği çiğere pis) demesi gibi çamur atmayın.
eski teknoloji yada 2006 yılının teknolojisi demişsin.bir kere ninja 2008 de yeni bir yüze sahip oldu. ikinci mevzu honda 600 f senin deyiminle eski bir teknoloji en az 20 yıllık bir motor taşıdı üzerinde ve efsane oldu . bu onun kötü olduğu anlamına mı gelir. honda 600 rr 2003 yılından beridir. aynı motoru kullanıyor. bu onu kötü degil güvenilir yapar. fabrika artık denemiş oturmuş sorunsuz bir motor üretip kullanmaya devam etmiş.
sadece 2 senede bir kasada granajda degişiklik yaparak motoru tekrar tekrar kullandı.
2008 yılında 1000 rr çıkaran honda motorda da büyük değişiklikler yaptı. fakat motorlarda sorun çıktı. ilk zaman bunu kabul etmek istemeyen honda motorları inceledikten sonra bu sorunu kabul etti.
yeni bir motor üretip bu motorun kendine olan güvenini kazanması zor olur.
genelde ilk yeni çıkan motoru almakta zorlanırız. kol mu çıkaracak eksantirik kopacak mı ? yağ mı eksiltecek ? diye
ninja 250 ye gelirsek bu motor da 1990 yılından beridir. üretilen bir model ilk çıktığında motor daha devirli ve daha da güçlüydü. 13 bin devir çeviren bu motor 35 hp güç üretiyordu. fakat avrupada 33 hp nin üstü için ehliyet değişimi olacağından bu motorun gücünü 33 hp yi indirip alt devirlerindeki gücü yükseltiler.ve artık daha çok pazarda pay almaya paşladı. yeni bir yüze kavuşması 2008 yılında oldu amerikada satılan modellerde kalbiratör kullanılırken diger ülkelere gidenlerde enjeksiyon bulunmakta.
türkiyede de kullanılan enjeksiyonlu modelidir. 100 km de 3.1 oranında yakıt tüketmektedir.
bilgi paylaştıkca büyür. bunun için bilmediğiniz konuda fazla yorum yapmayın.
siz honda alacaksanız size almayın denmiyor. fakat kıyaslama yaparken (kedinin erişemediği çiğere pis) demesi gibi çamur atmayın.

